czwartek, 30 października 2014

Wspieram ogłoszenie matrymonialne!

Nie będzie dziś posta (oprócz tego króciutkiego), za to ci, którzy jeszcze nie byli w Pastelowym Kurniku, niech poświęcą dziś swój czas (co go mają zarezerwowany na wizytę Za Moimi Drzwiami) i polecą tam przeczytać 

OGŁOSZENIE MATRYMONIALNE (klik).

O Malina chodzi!

Trzeba chłopakowi dom znaleźć!

Pomyślcie, ruszcie głową, rozejrzyjcie się wokół siebie, miejcie oczy i uszy otwarte. Ktoś szuka przyjaciela? To bardzo mądry i kochany pies! 

Jola wykonała całą najgorszą, najbardziej pracochłonną część pracy nad nim!
A było co robić, bo psiak był zaniedbany.

Teraz Malin jest gotowy do zamieszkania w swoim domu na zawsze. 
Jest piękny!



Inne zimowe zdjęcia są TU


Pomóżcie, proszę.


PODPIS



18 komentarzy:

  1. Pierwsza? Niemożliwe!
    To lecę do Kurnika!
    Buziaczki :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko, pierwsza, bo dziś piszemy w Kurniku, buziaczki :))

      Usuń
  2. Piękny jest Malin!! Ja też już na FB obwieściłam, że szuka domku.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest Malin???? Toz to super haski, cuuudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malin w szacie zimowej. :) To w pierwszym roku, kiedy jeszcze NIefrasobliwy jako tako się nim zajmował, a ponadto oczywiście bywał już wtedy u nas na obiadokolacjach z noclegami na werandzie. I łaził za nami na spacery. :)

      Usuń
  4. Śliczny zwierzak, na pewno potrzebuje kogoś kto lubi się wyszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam, przeczytałam. Kibicuję Malinowi od pierwszych postów JolkiM tu. Trzymam kciuki :) A z L

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny jest ale ja już przygarnęłam dwie znajdy....dosyć duże też...

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. I bardzo mądry. Żal wypuścić go z rąk, ale chyba nie ma innego wyjścia...

      Usuń
  8. Tu także dziękuję wspierającym. Trzymajcie kciukasy, żeby się dobrze wszystko ułożyło - zwłaszcza w mojej głowie, qrczaki!. :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny jest ! Ten Malin, i gdybym mieszkala blizej , to bylabym pierwsza chetna do zaadoptowania Malina.
    Jolka, wierze, ze znajdziesz dla niego prawdziwy, kochany dom.
    Trzymam kciuki za niego i za Ciebie - serdecznosci:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wrzuciłam ogłoszenie o Malinie u siebie na fb. ;)
    https://www.facebook.com/na.kanapie.siedzi.pies?ref=hl

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...