wtorek, 9 października 2012

Należę do wielkiej blogowej rodziny zwierzolubnych!

Dzień dobry!

Dziś w końcu o SPISIE POWSZECHNYM ogłoszonym, pod patronatem Amisi, 
bo wspaniale odpowiedzieliście na nasze wezwanie. 
To niesłychanie miłe, że ten pomysł spotkał się z tak życzliwym przyjęciem.




Zwierzęta zawsze były szalenie ważne w moim życiu. Od dziecka kontakt z nimi sprawiał mi niesłychanie wiele radości, ale też niesłychanie wiele bólu kosztowało mnie zawsze przyglądanie się ich niedoli. Tym bardziej jestem szczęśliwa przebywając wśród ludzi, którzy myślą podobnie. Znalazłam tu, w blogowym świecie bratnie dusze, dla których obcowanie ze zwierzęciem jest często warunkiem pełnego, szczęśliwego życia. Jestem pewna, że ludzie ci (i ci którzy zwierzaki mają i ci, którzy z różnych względów muszą żyć bez nich), podpiszą się pod moimi słowami.
Dla mnie zwierzę nie tylko, nie jest rzeczą, ale jest istotą absolutnie mi równą. Jest pełnoprawnym członkiem mojej rodziny, kimś kogo traktuję, jak swoje dziecko – i mogą się oburzać adwersarze – moje zwierzęta są dla mnie jak dzieci. Biorąc je sobie, wzięłam na siebie pełną za nie odpowiedzialność. Będę się nimi opiekować dopóki śmierć nas nie rozłączy. Właśnie tak. Będę się starać, aby były szczęśliwe, aby ich wszelkie potrzeby zostały zaspokojone, aby nie było im chłodno, głodno i aby miały swoje miejsce w naszym wspólnym domu. To oczywiste, że w razie potrzeby zapewnię im opiekę lekarską. Zadbam też o ich bezpieczeństwo. Będę się z nimi bawić i wyprowadzać je na spacer.
Jest to wymiana na wskroś uczciwa, bo każdego dnia dostaję od nich wszystko z nawiązką. Ich przywiązanie, ciepło, miłość, jaką mi okazują co dnia, jest dla mnie bezcenne. To one wciąż i wciąż wywołują uśmiech na mojej twarzy. Dom bez nich byłby pusty i smutny.



To piękne logo, które zaprojektował niezastąpiony, zdolny, miły, życzliwy, dowcipny, przystojny i mądry: nasz blogowy troll Przemek jest częścią mojego podziękowania.

Ponieważ, jak wiecie Iva nauczyła mnie, jak się robi sondy na bloga, to proszę:


Zachęcam osoby, które wzięły udział w spisie do umieszczenia loga na swoich blogach z podlinkowaniem go do strony ze SPISEM! 

Królewna Amisia i ja chcemy Wam jeszcze bardziej podziękować.
Niemoralnie byłoby rozdawać prezenty za nic:-) A dzięki spisowi mam wspaniały powód, aby kilka osób obdarować. To szczęście wiedzieć ile nas jest!

Zobaczcie sami na nowej STRONIE na górze: SPIS POWSZECHNY ZWIERZAKÓW. Tam na końcu jest obiecana przeze mnie sonda i głosowanie na … i tu jest dowolność. Pytanie brzmi: komu należy się nagroda publiczności? Możecie kierować się czym chcecie, umawiamy się tylko, że nie głosujemy na siebie!
Głosowanie potrwa tydzień. Zwycięzca otrzyma... pamiątkową niespodziankę od Anki Wrocławianki, jak zwykle:-)

A dodatkowo los postanowił  wyróżnić:


Proszę osoby oznaczone w spisie numerami 43, 19, 5 i 42 o adresy (na maila anka.wroclawianka@op.pl) i gratuluję:-) 
Drobnych pamiątkowych upominków, częściowo z Włoch, możecie się spodziewać wkrótce.

I ostatnie pytanie, zależy mi żebyście odpowiedzieli szczerze. 
Czy utworzyć osobny blog ze spisem, zorganizowany jak Kotłownia, gdzie będą linki do naszych blogów i gdzie będę dopisywać nowe "twarze"? Czy wystarczy taka zakładka u mnie na blogu? 


Za tydzień, w  środę ogłoszę też statystyczne podsumowanie. Wtedy dopiero się okaże ile jest kogo i czego i co:-))
Do tego czasu można się wciąż do spisu dopisywać, choć nagrody już za to nie przysługują...


I wiecie co, Ludzie? Jesteście wspaniali! 

92 komentarze:

  1. Podpisuję się obiema rękami pod Twoim postem; dla mnie moje zwierzęta są jak dzieci a nie moje również traktuję z życzliwością :)
    Dobrego dnia Ci życzę Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilono, Twoje zwierzaki dopiero by zrobiły furorę w spisie!

      Usuń
  2. Haha dobra jesteś z tymi ankietami :D
    Anko droga! Szacun za tyle pracy włożonej w ogarnięcie tej menażerii!
    I gratuluję wygranym! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagłosowałaś Alu? Liczy się każdy głos;-))

      Usuń
    2. Oczywiście, że tak! W każdej ankiecie biorę czynny udział :D
      I spostrzegłam, że mam nr 41 - o mały figiel ;)) hehe

      Usuń
  3. Jestem za :)I moja królewna jest na zdjęciu :) Dziękuję. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu ....aby ci nie psuć humoru....nie powiem ci dziś,co usłyszalam od swojej znajomej...ja zamarłam:(((
    ale nasza brać jest liczna-cudnie:)))...lece na stronkę spisu:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu to Ty jesteś wspaniała, świetna inicjatywa, cudowne zwierzaki, kawała dobrej roboty;) jestem w ogromnym szoku, pozytywnym rzecz jasna;)
    Wygranym gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że się nie gniewasz, że Ci podkradłam zdjęcia:-)

      Usuń
    2. Nie gniewam się Aniu, jakże bym mogła, choć zdziwiłam się skąd je masz;))) bo przecież ja wysyłałam tylko jedno;P Cieszę się i dziękuję;*

      Usuń
  6. Nawet przez głowę mi nie przeszło żeby wysłać więcej zdjęć,mowa była o jednym:/czy mogę się poprawić i wysłać kolaż:))))????
    Oczywiście podpisuję się pod każdym Twoim słowem!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Igo, tylko dobrze, aby proporcje były mniej więcej zachowane. Ja robiłam je w wymiarach 26x10. Czekam:-)

      Usuń
    2. o właśnie! Ja tez myślałam,że tylko jedno:)

      Usuń
    3. Misiu, napisałam, że wszystko jest do poprawienia! Dawaj inne zdjęcia;-)

      Usuń
  7. Aniu! Super! FANTASTYCZNY pomysł! :) Ja z chęcią takie logo zamieszczę na swoim blogu :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo, baaardzo za, choć nie zdążyłam się dopisać do 8.października. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Podpisuje sie obiema rekami, sama mam niezle stadko ktore rosnie i rosnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znowu się zagapiłam,
    ale jak widzę jeszcze nic straconego:)
    Podpisuję się wszystkimi moimi kończynami pod tym,
    co napisałaś we wstępie!


    OdpowiedzUsuń
  11. Zapomniałem o ptaszku, którego mam w swoim kepełe. Niestety nawet rentgen go nie pokaże, a tak cudnie śpiewa!
    ukłony

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. A kto będzie te głaski uskuteczniał? :D
    2. A może Kot(ł)ownia jako zakładka na blogu Amisi?
    3. To był świetny pomysł i bardzo ładny opis Anko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Lui:-)
      2. A umiesz tak zrobić Mądralo?;)
      3. Dzięki!!!

      Usuń
    2. Ad. 2 - A nie da się tak samo wrzucić Menu, jak masz na tym blogu? Tak jak tu te pokoje?

      Usuń
    3. No ok, da się, ale nie wiem, czy dobrze się rozumiemy, że to nie ma być Kotłownia - bo ona już jest i ma się świetnie i jest o kotach, tylko nowy blog, taki jak kotłownia, tylko że dla blogowiczów posiadających różne zwierzęta, lub po prostu taka strona jak jest w tej chwili u mnie.
      Ech, już nie myślę, idę bo namącę:(

      Usuń
    4. Jak założysz osobny - kolejny - blog, to możesz w końcu czasowo nie wyrobić :) Czujesz się na siłach? Bo sama wiesz, że nie da się nie angażować...

      Usuń
    5. Mam takie wyobrażenie: albo poświęcam na to trochę czasu na początku i robię takie zestawienie (na nowym blogu) jak tu + dodaję do obserwowanych blogów nasze blogi (dokładnie jak na Kotłowni), lub daję ludziom możliwość edycji swoich opisów, czyli czynię ich współtwórcami bloga, jak w Aparatkach. Wyobrażam sobie, że na początku jest z tym trochę pracy, a potem już sporadycznie i mało.
      I wcale się palę do nowych wyzwań, bo teraz zaczynam zauważać, jak wiele czasu poświęcam na blog, a to chyba nie jest tego warte? Hmm, widocznie, dla mnie jest, skoro to robię... Ale czuję już momentami, że to za dużo.

      Usuń
  13. genialny pomysł! ja też chętnie zamieszczę logo w mojej kuchni, ale dopiero jak wrócę do domu z pracy. Wspaniałego dnia życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękna idea i logo śliczne, ale wolimy pozostać niespisani :D... :). Pozdrawiamy ciepło, mrucząco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. w Polsce zawsze w domu mialam zwierzaki .. tutaj w Niemczech moi sasiedzi maja super pieska z ktorym czesto sie bawie ... wyprowadzam na spacer a jak wyjezdzaja to zawsze go u mnie zostawiaja .. uwielbiam zwierzeta i z Twoim wpisem zgadzam sie w 100% - Twoj blog jest niepowtarzalny!!!!!!
    pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda ,że nie wzięłam udziału a mam 14 kotów i Pikusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Mysle, ze kazdy,kto czesc swego serca oddal zwierzakom, wie doskonale o czym mowisz. Zdumiewające, ze nie uzywajac ludzkiej mowy tak ladnie mozna pokazac uczucie- zwierzeta to potrafią, jak nikt inny- wystarczy tylko miec dla nich czas i odrobine milosci. Co najwazniejsze, to dzieki nim stajemy sie lepsi i wrazliwsi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę, nie nadążam z tymi wpisami, komentarzami, czytaniem, oglądaniem. Szczęście, że akurat mam urlop. Ale i szczęście, że gary umyłam z rana, i poprasowałam nieco, bo wszystko leżałoby odłogiem, podczas gdy ja zaczytana, zaoglądana, bo Gacki, Rysie, Tymki, Karmelki, Tytusy, Ziutki, Brzydale, Muszki, Bemole, Szopki, Wojtki, Leony, Rufiacci, Koty (też miałam kiedyś Kotę! - od Koty się wszystko zaczęło w dorosłości już mojej, bo Kota wyrosła jak spod ziemi w ogrodzie i została, a w dzieciństwie wszystkie koty okoliczne były moje, i wszystkie od nich podrapki były moje. :)
    O matko, zaraz dziecię ze szkoły przyjdzie, a obiad w lesie, pies niewyprowadzony, koty zagłodzone, a matka w internecie. Zmykam, ale jeszcze tu wrócę. :)

    Pozdrawiam wszystkich Zwierzolubnych! I Ciebie, Aniu. :) Zwierzolubni wszystkich krajów, łączcie się! :)

    JolkaM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęście, że masz urlop Jolu! Inaczej bym tęskniła!

      Usuń
  19. super pomysł i jak można to i my się dopisujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, spis jest fantastyczny! Muszę koniecznie przyjrzeć się wszystkim spisanym zwierzakom, bo okazało się, że nie znam tak wielu! :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. zwierzęta są jak dzieci - też tak dziś pomyślałam gdy Samira obudziła mnie o 4 rano i domagała się swojej dawki pieszczot :-)

    wszystkie zwierzaki są cudowne i cieszę się że moje damy trafiły do tak znakomitego towarzystwa. Co do ankiety powyżej to zaznaczyłam że spis może zostać tutaj ale teraz tak sobie myślę... a gdyby jednak nowy blog, gdzie właściciele zwierzaków byliby współtwórcami i mogliby dostarczać coraz to nowych zdjęć swoich ulubieńców... Moje damy bloga nie mają a czasem tak bym chciala komuś pokazać nowe zdjęcie... może to byłby całkiem niezły pomysł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wezmę to pod uwagę, zobaczymy jaka będzie wola ludu!;-) Mnie się Twój pomysł podoba ale czy ludziom będzie się chciało?...

      Usuń
    2. Dobre pytanie... Nie wiem jak z tymi, którzy już mają zwierzęce blogi, choć wydaje mi się że każda okazja by pokazać swoje pociechy jest fajna. No zobaczymy co lud powie ;-)

      Usuń
  22. Jezusmaria! Ale odzew! Nie spodziewalabym sie az tylu chetnych do spisu. Gdzie ja tam ze swoimi dwoma siersciuchami, inni to dopiero maja w domach zwierzyniec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje dwa sierściuchy są bardzo ważnymi członkami naszej blogowej rodziny zwierzęcolubnych:-)

      Usuń
  23. Fantastyczna sprawa:) Cudne futra i drapanka do Amisi za pomysł i patronat.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo nas, dużo nas
    z tymi zwierzakami!
    Czemu Cię, czemu Cię
    jeszcze nie ma z nami?

    To apel (na melodię znanej piosenki) do tych, co się jeszcze nie spisali:):):)
    Fajnie wyszedł ten Twój spis!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  25. w spisie udzialu nie bralam, ale to, ze Ty jestes wspaniala, wiem nie od dzis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak jest, że z Twoich ust/palców to dużo dla mnie znaczy.

      Usuń
  26. Podzielam wszystko co napisałaś w swoim poście!:) i dorzucę jeszcze, że zwierzęta mają też Duszę, tak jak ludzie:)Można ją zobaczyć i nawet z nią pogadać, jak się kto postara :))
    A do tego nasze zwierzaki, ściągają na siebie różnego rodzaju ataki energetyczne, które są wycelowane w nas. Więc tak do końca, to trudno powiedzieć, kto się kim bardziej opiekuje, my nimi, czy one nami... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniałe wiadomości Magnolio!
      (mam prośbę do Ciebie: znajdź mi na włoskich stronach, bo nie mogę na polskich jak się nazywa rzeźbiarz figur Chrystusa na krzyżu, który stoi na szczycie Seceda i innych w okolicy - może coś o nim? Jeśli masz czas, ofkos!)

      Usuń
    2. Postaram się, w ramach skruchy :))))

      Usuń
    3. Oj niezła kara mnie spotkała za moje lenistwo !:))
      Na włoskich stronach, jest o tym tyle co kot napłakał, albo jeszcze mniej.To wszystko co znalazłam:

      http://altoadige.gelocal.it/cronaca/2011/07/23/news/cristo-decapitato-nuova-scultura-sul-seceda-1.4264303
      Ślady zawiodły mnie do rodziny Bernardi.
      Ten Krzyż podobno został zniszczony przez piorun w lecie ubiegłego roku. Pierwszy ustawiono tam ok. 50 lat temu. A że Josef robi na zamówienie jeden taki krzyż na rok i akurat miał jeden taki duży gotowy, to szybko udało im się wymienić uszkodzony, na nowy. Dokonano tego z pomocą helikoptera w 11 minut i z tego co się doszukałam, Bernardi podarował ten drugi krzyż gratis z miłości do miejsca:).
      On nie jest Włochem, więc pewnie dlatego nie mogę nic więcej znaleźć.
      To jest namiar na stronkę, gdzie rodzina sprzedaje swoje dzieła i
      jest to link anglojęzyczny:
      http://www.inhisname.com/group.php?group=Bernardi#.UHRjO65oJbw

      a tu wklejam już przetłumaczony automatycznym tłumaczem:

      http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F
      %2Fwww.inhisname.com%2Fproduct.php%3Fproduct%3D50405%23.UHRfia5oJbw&hl=pl&langpair=auto|pl&tbb=1&ie=ISO-8859-1

      tu kolejny ślad, film na YT, ale ja niestety nie znam niemieckiego:)
      Może po tych śladach dowiesz się czegoś więcej?

      Usuń
    4. Dzięki Dobra i Pracowita Kobieto! Pooglądam już jutro, na spokojnie:-) Tyle mi wystarczy.

      Usuń
  27. Ty to masz pomysły !! ;)
    Super ;D Cieszę się, że mogę brać w ty udział, a tak właściwie to moje dwa skarby :♥
    O, widzę mój Messi w lewym górnym rogu ! ;-)
    Pozdrawiam ! ;P

    OdpowiedzUsuń
  28. No, no, no...., Anko Wrocławianko - wszystkie czapki, ile ich mam, z głowy zdjęłam!
    Ileż Ty roboty z tym Spisem mieć musiałaś! A wyszło przepięknie i wspaniale. Bardzo się cieszę, że się w tym spisie moje zwierzaki znalazły. Na blogu swoim się natychmiast pochwaliłam i wielką mam nadzieję, że mnie ktoś w końcu naumie i banerek z linkiem z boku, jak należy, umieszczę.

    Serdeczne dzięki za pomysł i trud,

    pozdrawiam

    damakier

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ktoś Ci pomoże, ale podpowiem Ci, że zawsze możesz spytać Ivę - link jest przy sondzie tej o Przemku.
      Fajnie że jesteś z nami:-)

      Usuń
  29. Aniu to co napisałaś...z ust mi wyjęłaś! Wiem, że nie wszyscy (niestety) tak myślą i czują jak my, potrafię zaakceptować, że ktoś nie kocha i nie traktuje zwierzęcia jak równego sobie ale nie potrafię i nigdy nie zrozumiem jak można je krzywdzić!? Strasznie takie sytuacje przeżywam dlatego tak mnie cieszy ilość pięknych normalnie zwariowanych rodzin z Twojego spisu:-D Fajnie, że moja Luka się wcisnęła w to puste miejsce hihi. Dziękuję i cieplutko pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie chciałam pokazać: jak najwięcej dobrych wiadomości, które budują i rozgrzewają serce człowieka. Dużo nas jest!

      Usuń
  30. Aniu a czy na tym kolażu są wszystkie zwierzaki?
    Bo dopatrzyłam się tylko Tofika i Buni hihi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sama nie wiem... powinny być wszystkie, ale cześć jest pod spodem. Będą jeszcze inne kolaże:-)

      Usuń
  31. Wspaniale jest znaleźć się w tak szacownym gronie - bardzo miłe uczucie :-) Dziękuję :-)))

    Wiele pracy Ciebie /zapewne przyjemnej/ kosztowało przygotowanie tego spisu. Jest świetny .
    Wszyscy w jednym miejscu !!! Super ...

    Mądre słowa ... jak byś czytała w moich myślach :-)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeszcze kilka słów o Twoim wpisie...

    jestem tego samego zdania.
    Tylko ja jestem odpowiedzialna za zdrowie i życie mojej piątki. Są dla nas takimi samymi domownikami jak my. Kiedy Lunek śpi w fotelu, nie przyjdzie nam do głowy go wygonić! Po prostu siadamy na innym miejscu.
    Rano kiedy wstaje, najpierw wspaniała piątka je śniadanie.
    Wszystkie koty no i Tofik oczywiście śpią z nami w łóżku. Najchętniej między nami:P
    Niektórzy myślą, że jestem nienormalna,
    nawet raz mi to ktoś powiedział...

    U Ciebie się przekonałam, że nie jestem sama.
    Ty, Klarka, Jasna 8.... wszystkie nie jesteśmy normalne:)


    Jeszcze Ci powiem coś.
    Rok temu w zimie, kiedy przeprowadziliśmy się do naszego domu w Bieszczadach, brakowało mi tutaj kogoś...
    Mieliśmy Freda ale Fred ze względu na swoją naturę nie lubi być w domu.
    Brakowało mi kota.... była jednak zima
    i o kota ciężko:) Nawet w naszym lokalnym schronisku nie mieli.
    Pamiętam jak w sobotę siedziałam na uczelni i dostałam telefon od pani ze schroniska!
    MAMY KOTA!
    Szybko wróciłam do domu, pojechaliśmy po niego.
    Była śnieżyca i właśnie zapowiadali największe tamtej zimy mrozy.
    Na miejscu czekał on...
    w worku na kartofle, rzucający się we wszystkie strony... Lunek.
    Był nieoswojony. Mieszkał na łąkach. Nikt o niego nie dbał. A miał dopiero 5-6mc...
    3 miesiące czekałam by usiadł mi na kolanach!

    Dzisiaj wiąże nas z Lunkiem niesamowita więź.
    Oswoiliśmy go, jesteśmy za niego odpowiedzialni.
    I nie wyobrażam sobie domu bez niego!

    Tak, jestem nienormalna:) I dobrze mi z tym!

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za wspaniała, budująca, ciepła historia! Trzeba by to na osobny wpis!!
      Dziękuję:-)

      Usuń
    2. W trakcie pisania też o osobnym poście pomyślałam:)))
      Dobrej nocy:))

      Usuń
    3. Hej, dziewczynki, poproszę o dopisanie do elitarnego klubu Normalnych Inaczej. :)

      No to pozdro wszystkim NI. :)

      JolkaM

      Usuń
    4. O kurczaki! Przegapiłam taką nominację! Czy aby się nie przedawniła...

      JolkaM

      Usuń
    5. A ja myślę Jolu, że Ci co postępują inaczej są właśnie nienormalni:-)Czy normą nie powinno być takie traktowanie zwierzaków jak my to robimy? Pozdrawiam Panią Prezes;-)

      Usuń
  33. Podziwiam!!!Cieszę się,że mogłam pokazać moich ulubieńców odnalazłam ich na
    kolażu,nawet moje Gieńki są /choć już odleciały/.Wspaniale,że tyle nas jest
    zwierzęcolubnych . Wielkie podziękowania za tyle pracy to jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje Gieńki są bardzo oryginalne - jedyne w zestawieniu:-)

      Usuń
  34. Podpisuję się pod wszystkim co tu napisałaś. Nie mam zwierzaka czy zatem mnie umieścić ten znaczek bo jestem zwierzęco pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super pomysł, tylko podziwiać ogrom pracy.

    OdpowiedzUsuń
  36. A czy do tego spisu można dodać jeszcze swojego bloga? Czy spis już jest zamknięty?

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo się cieszę, że należę do takiej wspaniałej rodziny :)

    Ps. Jak mogę skopiować logo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię tak: zapisuję zdjęcie na kompie (prawym klikiem na zdjęcie i zapisz obraz jako), potem w blogerze, w układzie: dodaj gadżet, ładuję zdjęcie i dodaję adres strony która ma się otwierać po kliknięciu na nie, czyli: http://zamoimidrzwiami.blogspot.com/p/spis-powszechny-zwierzakow.html

      (byłam dziś w TK...);-)))

      Usuń
    2. Kupiłaś coś???? ;)

      Umieściłam znaczek u siebie, dzięki za pomoc!

      Usuń
  38. Aniu czy ja mogę jeszce dołączyć ze swoim zwierzyńcem? ... miałam smutne dni w domu i nie miałam głowy do netu, daj znać czy spóźniona gromadkę przyjmiesz do tej rodziny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu będę przeszczęśliwa, jak dołączysz do naszej rodzinki!

      Usuń
  39. Aniu i my również chcielibyśmy dołączyć do tego szacownego grona, tylko czy nam wolno i jakie są warunki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolno, wolno, zobacz tu: http://zamoimidrzwiami.blogspot.com/p/spis-powszechny-zwierzakow.html
      Zapraszam!

      Usuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...