środa, 21 sierpnia 2013

Śniadanie :)



11 komentarzy:

  1. o kurka siwa ja zapóżniony w oglądaniu Ci jestem, ale stół masz fajny:) a na stole jeszcze fajniej, idę dalej paczeć bo JolaM widzę przybyła się z rewizytą
    Rafał vel lipton_ER

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznego, my tu juz w mej Arkadiiniedlugo obiad szykujemy :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to, nikt nie łasuchuje przy stole??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s. u mnie Lolek właśnie wylizał talerz po serku i pomidorach. Nie to, żeby nie miał własnego śniadania :)

      Usuń
  4. Wlasnie sobie przypomnialam, ze nie jadlam jeszcze sniadania...a teraz za pozno, bo zaraz musze do roboty leciec. Smacznego!! a kafkie za moje zdrowie wypijcie zebym nie padla z glodu/wycienczenia klepiac dziobem czyli na zleceniu. I rezerwuje rogala. Juz na niego naplulam, wiec jest moj!!! aaa - bawcie sie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahahahaha! Dopiero co sobie pomyślałam - "ciekawe czy Anka śniadanie pokaże?" :P:P
    Nie widzę jajek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety MójCiOn był za głodny i nie zdążyłam zrobić jajek, a były w planie :((

      Usuń
  6. ze śniadania bardzo nam się kot podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...