czwartek, 22 sierpnia 2013

Pożegnanie z wsią















Witaj, Wroclaviu. :)

PODPIS

13 komentarzy:

  1. Wsi spokojna, wsi wesoła. Sielsko :)
    Piękne to Twoje ciacho. Wczoraj już się nie mogłam napatrzeć. Zdecydowanie bardziej mnie przekonuje niż oryginał ;)

    Miłego popołudnia Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie maliny... obie jak maliny :D... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak sielsko i anielsko na wsi a owocki jakie dorodne malinki. Ładnie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na takiej Wsi właśnie byłam.Obejście mojego kuzyna przypomina troche to za twoim płotem. Czy do tych krówek przyczepione były papierki z życzeniami , bo do mich nie były;)

    Coście tak dziewczyny wyblakły ,to spotkanie bardzo wyczerpujace widać było ;)
    Zwinkę tez widziałam ,tylko nie udało mi się jej upolować ,pierwszy raz widziałam ja w tamtych stronach ,nawet nie przypuszczałam że tam takie dziwo występuje.
    No i jak Jolu nabrałaś apetytu na więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intryguje mnie ten domek widoczny za Rufim i Igorem ,co w nim jest? Prosiaczki chodujesz ,czy może lekko podrośnięte krasnoludki :-)

      Usuń
    2. Tam była kiedyś studnia. Teraz mieszkają głównie myszy, pająki i inne robactwo. I dobrze, bo przecież gdzieś muszą mieszkać. :)

      Te krówki były bez wróżb :)

      Usuń
  5. Pewnie przykro się żegnać z tak uroczą wsią?

    OdpowiedzUsuń
  6. wsi spokojna, wsi wesola bis (jest jeszcze wersja: wszy spokojna, wszy wesola, ale tu akurat nie pasuje, rhehreher). Z dwoch malin moznaby dzem zrobic - kolosy one. w ogole z Waszej wsi bucha spokojem. ach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia zrobiły się nostalgiczne, z takiej wsi chyba ciężko wyjechać, nie mówiąc o największym uroku lata, maliny prosto z ogrodu...mniam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia zrobiły się nostalgiczne, z takiej wsi chyba ciężko wyjechać, nie mówiąc o największym uroku lata, maliny prosto z ogrodu...mniam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Kochana, oglądałam twoje zdjęcia:)
      Rozumiem, większość z nas tak ma, że nie potrafi patrzeć na siebie obiektywnie, ale bez przesady :)

      Usuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...