środa, 21 sierpnia 2013

Już są!














14 komentarzy:

  1. a ja zaraz wyjeżdżam, co pech :)
    buziaki dla Was Dziewczynki i dla Igorka od Amelci :***

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja chyba opublikuję później komentarz zbiorczy:):):) Pięknego dnia i pozdrowienia dla wszystkich!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja widzę u Igora torbę od Maskotki :D

    Ale ten dworzec jest piękny...

    OdpowiedzUsuń
  4. :))
    Witajcie, miło Was zobaczyć z rana :)
    Widzę, że pogoda Wam dopisała:) U nas 14 st. i od kilku godzin leje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej,hej Jolu i Igorze witajcie we Wrocławiu ,miłego pobytu i niezapomnianych wrażeń.
    Tak apropo dworca muszę się w końcu na niego wybrać, bo jeszcze go dokładnie nie oglądałam po remoncie. Za daleko mam czy co? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bawcie sie zatem wspaniale :) lipton_er

    OdpowiedzUsuń
  7. o jejuniu, jaki piekny ten dworzec i nawet sraczkowaty pomarancz nie wali po oczach! a jakie wyglansowane perony. ciekawe ile do domu jechaliscie, bo rzeczywiscie jest co ogladac na dworcu i wokolo! szkoda , ze starego neonu nie wlaczyli na taka uroczystosc! tego vis a vis, nad chinskim sklepem, co go juz pewnie nie ma od 100 lat.
    bawcie sie dobrze, czego bede Wam caly czas, zyczyc w miare czytania nowych postow.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to się zacznie:). Powodzenia i pozdrowienia. ...

    OdpowiedzUsuń
  9. ...a jaką walizę przytargali...

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...