czwartek, 22 sierpnia 2013

Pożegnanie z Trójkowiczami



7 komentarzy:

  1. Pewnie troche smutno i pustawo w domu sie zrobilo. Ale dzieci maja wreszcie swoja nowa rodzine, wiec nalezy sie cieszyc, co niniejszym czynie.
    Nie plakaj, Anka, co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko Jola i Igor żegnają się z kotkami, bo już ich nie zobaczą. Kotki jeszcze nie mają nowych domów.
      :)

      Usuń
    2. Zrozumialam to opacznie. Ale i tak nie plakaj, ze Jolka i Igor wyjezdzaja.
      Tym razem trafnie, czy znow jakas gafe strzelilam?

      Usuń
  2. powiedziałabym, że to pożegnanie Trójkowiczów z Trójkowiczami ;)

    aleś Anko narzuciła tempo zacnym gościom:)
    całuję Was gorąco:***

    P.S.
    doszła kartka, a własciwie, to ja ją dopiero teraz mogłam odebrać
    jest cudnie kiczowata :)))
    Bardzo dziękuję :)
    Napiszę posta i wrzucę jej zdjęcia i jeszcze kilka innych, bo tych upominków już się kilka nazbierało

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero teraz miałam szansę doczytać to co mnie ominęło podczas moich wakacji. Anko, ty to masz wenę! Jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam z po-urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też myślałam, że kociaki dom znalazły:)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...