czwartek, 22 sierpnia 2013

Wstał nowy dzień

Już dawno, ale niektórzy dopiero wstali. :)






13 komentarzy:

  1. Ale pięknie sielsko .... takie wakacje by mi się przydały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, takie widoki zachęcają do wstawania z łóżka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ...fajnie, przyjemnie, kujawy???

    OdpowiedzUsuń
  4. Sielsko, anielsko.
    U mnie rano słoneczko fajnie zaświeciło a teraz pochmurno i dość chłodno.
    Dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiż spokój tchnie z tych zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne siedlisko))) za tę porę dnia najbardziej lubię lato
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Sielsko, anielsko... nic tylko labować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hurtem wszystko obejrzałam i dziękuję za nieoczekiwaną wycieczkę po Wrocławiu. W domku byłam 4 lata temu i nie wiedziałam,że mamy tak pięknie odremontowany dworzec. Dziękuję Gosiu.
    P.S. Tydzień to za mało na rodzinę, przyjaciół i obejrzenie zmian.Jak to podzielić ? :-((

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zdjęcia .Pozdrawiam Aniu bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aha! jesteście na wsi, dlatego później niż zwykle:)
    Powitanie - i prawie od razu pożegnanie. Mam nadzieję, że czas był tak wypełniony (i formą, i treścią), że dał Wam poczucie pełni, nie mówiąc już o radości:)
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...