czwartek, 6 listopada 2014

Kalendarz BIAŁA KURA

Potrzebujemy Waszej opinii. Jak wiecie, całkowicie unikatowy kalendarz - najprawdziwsza BIAŁA KURA (w odróżnieniu od białego kruka), owoc pracy trzech zdolnych (dwóch na pewno) kur: Hany, Mariji i mojej, powstaje w pocie czoła, bólu prawego nadgarstka i doopska od siedzenia nad nim godzinami. To fajne i podniecające przedsięwzięcie, nie narzekamy. :)

Jesteśmy AMATORKAMI i nasz kalendarz nie będzie profesjonalny, będzie za to NASZ, blogowy, wyjątkowy. Będzie DOBRY. Wystarczająco DOBRY, i to w kilku wymiarach. Na jego powstanie moje tymczaski pracowały rok, Wy też pracowaliście, bo przez poznanie i zaangażowanie w ich historię, stały się Wam bliskie. Pracowała na niego Hana, rysując nam swoje boskie obrazki i uzależniając nas od nich. I na tym polega jego wartość! Nie na doskonałej grafice, zdjęciach jak żyleta i idealnych kompozycjach. Pewnie, że chcemy, aby miło się na niego patrzyło i dlatego zamęczamy Mariję - nasz skarb blogowy (w odróżnieniu od skarbu narodowego), marudząc bez końca: za duże, za małe, za wyraźne, za blisko, za daleko. Ta kobieta już została świętą bloginią za życia, znosząc to ze stoickim spokojem! 


Marzy nam się fundusz Intensywnej Pomocy Potrzebującym Niuńkom (IPPN), a mamy na myśli zarówno koty, psy, jak i inną żywinę. Zdarza się bowiem, że ktoś znajduje potrzebującego natychmiastowej pomocy psa, kota, świnkę morską, konia - lista jest długa niestety. I ten ktoś ma na garnuszku 7 kotów, trzy psy i dwa konie i ani grosza w zapasie. Lub nie ma na utrzymaniu wyżej wymienionych, co nie zmienia faktu, że grosza w zapasie też nie ma. A znalezisko potrzebuje antybiotyku, odrobaczenia, szczepień i innych szykan. I wtedy wkracza kalendarzowy fundusz IPPN!

Ja dodam jeszcze, jaką mamy ideę fix. Czasem zdarza się, że ktoś, kto na co dzień nie zajmuje się pomocą zwierzętom, znajdzie jakąś biedę, zaopiekuje się nią i choć samemu mu finansowo nielekko, ponosi koszty  leczenia, wyżywienia i opieki nad taką znajdą. Mimo że go nie stać. 

Jestem za tym, aby w takich przypadkach działać jak dotychczas: nakłaniamy taką osobę do zgodzenia się na akcję, skrzykujemy się, zwołujemy zbiórkę, zażegnujemy problem i wszyscy są happy. To jest moc blogowiska, to fajna sprawa! Już nie raz pokazaliśmy, że możemy wiele. 

Jednak zdarza się, że taka osoba za nic w świecie nie poprosi o pomoc. A my wiemy, że jej potrzebuje, bo ją dobrze z blogowiska znamy.  Wiemy, że opiekuje się nie swoim/swoim zwierzakiem,  że go leczy, karmi. Wtedy wkroczy nasz IPPN - zwany w skrócie SKARPETĄ. Wyciągniemy z niej grosik i pozakulisowo przekażemy go takiej dobrej duszy. Będziemy o tym decydowały z Haną same,  na zasadzie zaufania, obserwując, co się dzieje. W związku z tym petycji nie przyjmujemy. To ma działać inaczej. :)  

Nie oszukujmy się, że będą z tego krocie. A może będą? To wszystko zależy od Was!

Może być? 

I jeszcze jedno pytanie.  

Chcę przygotować dwie wersje kalendarza. 

Były takie wnioski. Jeden to będzie wspomniana wyżej BIAŁA KURA, a drugi - tylko ze zdjęciami tymczasków (taki jak w ubiegłym roku). Nazwałam go PIĘKNE KOTKI, bo będą na nim udane ujęcia, takie śliczniusie, wiecie. 

Przygotowałam ankiety, możecie zagłosować? 
Bardzo mi to rozjaśni sprawę, ile mam zamówić których, no i CZY zamówić…



PIĘKNE KOTKI




BIAŁA KURA:





Można głosować dziś do północy. Wzór wybrałam prosty, z kratką, tak jak chciałyście w większości. Na tym papierze można notować. Dopytałam się o to specjalnie. 

Dziękuję za uwagę. :)

Co myślicie o tym wszystkim?


PODPIS

PS. Ponieważ wszystko się jeszcze dzieje i może zmienić, proszę traktować ten post, głównie cenę, jako informację nie do końca stuprocentową. Dopiero jak przyjdzie egzemplarz próbny, będę wiedzieć, czy warto skorzystać z tej drukarni. Jeśli nie, to całego twista zaczniemy od nowa.


177 komentarzy:

  1. Coś blogger świruje:(
    Bardzo dobre rozwiązanie ceny a i SKARPETA mi lepiej pasuje niźli IPPN.Całościowa nazwa dobra ino ten skrót się mi źle kojarzy:)
    Miłego dnia i owoooocnych zamówień.A tera letem do linków:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok:)
    Tu się potwierdzam,tak na wszelki wypadek:P
    2 x Biała Kura
    1 x Piękne Kotki.

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiec tak: kto jak nie ja sama, na wlasnej skorze doswiadczyl genialnosci tego pomyslu? No kto? Dzieki komu Kira bryka po schodach kaskadowych w Kassel bez problemu i utykania?
    Jestem ZA jak cholera! Pewnie i tak nie uda mi sie do konca zycia splacic tego dlugu wdziecznosci w stosunku do Was, ale bede sie mocno starala. Czy dobrze rozumiem, ze bedzie to cos w rodzaju fundacji? Bo chyba nie poprzestaniecie na sprzedazy kalendarzy? Mozna by regularnie zasilac konto, zrobilabym stale zlecenie, zeby nie zapomniec, kazdy z nas nie odczulby miesiecznej wplaty drobnych sum na rzecz potrzebujacej zywiny.
    No to czekam i przebieram niecierpliwie nogoma. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dzięki! Jest to akcja jednorazowa, spontaniczna i szalona! Czas nas goni, a to nie jest takie hop siup, choć się staramy bardzo :) Na razie ogarnijmy ten zryw, zobaczymy co to wyjdzie z tego, a potem będziemy nadal snuć plany. C'nie? :))

      Usuń
    2. Pomyslcie o tej fundacji, bo potrzeby NIGDY sie nie skoncza, zwlaszcza tam w Polsce.

      Usuń
    3. Pantera - Twoj dlug wdziecznosci nie do splacenia - a wez idz w cholere.
      Gosinka - a przestaniesz sie krygowac pt a czy ktokolwiek kupi kalendarze? a wez idz w cholere,

      hrehrehrehreh
      czegos dzis bunczucznam, hrehreherhe
      Ori, sporo lat temu zalozyla fundacje, na moje miedzy innymi trucie i odkladanie pomyslow! wiec jesli chodzi o zalozenie fundacji, nawet mikrofundacji to do niej trza pukac.
      Ja tam widze, ze piekne kotki przypadno do gustu dwu osobom, na tyle zasluzonych, z e mogo dostac (w tym moja coreczka)
      Biala Kura - sie zastanawiam czy jed]en powiesic w kuchni wedle mojego krzesla, a drugi w salunie wedle mojej grzdy, bo to najczesciej uczeszczane grzedy....

      Gosianka - poprzednimi zrywami byly aukcje w DAT. udaly sie chyba niezle, wiec modela mamy.

      Usuń
    4. Goska, pakujemy walizki i wyjezdzamy.
      W te cholere! :)

      Usuń
    5. hrehrehrhehrehr....hrehhrerhe

      Usuń
    6. Opakowano,idź w cholerę,to w którą stronę?Bo nie chciałabym się zgubić.

      Usuń
    7. Stop!!!Wstrzymuje wszelkie wyjazdy!!!Trza najpierwej SKARPETĘ napełnić a później se idźta w te cholere-do następnego raza:))

      Usuń
    8. Orko, dobrze, że pilnujesz porządku. Tak ma być. :)

      Usuń
    9. No jak to w ktore strone? W MOJOM strone przecie:)) me progi skromne i niskie to moze nie kuzdemu wystarczom, hrehre

      Usuń
    10. Takich tu niet! Wszyscy będą zachwyceni twoimi progami, a jak nie to się ich wydzie... :))
      Hrehrehre :)

      Usuń
  4. Podoba się mi skarpetowy pomysł :) Mam nadzieję, że wypali tak, jak wiele akcji udało się przeprowadzić.
    Ja zadeklarowałam po jednym z każdego. Myślę, że cena jest do przyjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidko, do przyjęcia? No mam nadzieję! Rany Julek, przecież tu są już zawarte podwójne koszty wysyłki! Taniej nie znalazłam.

      Usuń
    2. Odpowiedziałam na pytanie, czy "Moze być?" :) To napiszę inaczej. Może być :)

      Usuń
    3. Już bardziej mi się Twoja wypowiedź podobie :) Spróbuj trzeci raz, hrehrehre :))

      Usuń
  5. Świetny pomysł z tym IPPN. Oczywiście jestem za :)
    Kalendarz białej kury kupię na pewno. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupie kalendarz Biala Kura. Cel bardzo ok.A teraz lece do roboty...Milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie - BIAŁA KURA. Niestety tylko jeden :(
    Muszę tu się pochwalić małym sukcesem, nie moim, ale... mojej córce i jej koleżance udało się złapać dwa śliczne rude bezdomniaczki, które niedawno zaczęły przychodzić z mamą do naszego śmietnika. Już są w tymczasowym przytulisku dla kotów, będą zbadane, zaszczepione i tak dalej. No i zacznie się akcja szukania domków. Teraz jeszcze trzeba złapać mamusię do sterylizacji, bo inaczej znów nas niedługo uraczy kociakami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagłosowałam, oczywiście :)

      Usuń
    2. Hura! Rudaski powinny szybko znaleźć domek. :) Pozdrów Twoją wspaniałą córkę!
      Dzięki, Ninko. :)

      Usuń
  8. Bardzo dobry pomysł.Po jednej szt z każdego.Powodzenia w szybkiej realizacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam.
    Podoba mi się pomysł nowej świętej w naszym kalendarzu: Świnto Marijo od( z ? ) Fotoszopy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moze niech one myslo nad kalendarzem ze swientymi? Kurzymi patronami i roznymi zwionzanymi swientymi?

      Usuń
    2. Biała kura w skarpecie,a śmiałyście się z mojego kanarka w berecie.

      Usuń
    3. no bo poszly po rozum do glowy i wziely przyklad...

      Usuń
    4. Skarpeta to solidna instytucja, Jak czymieć kasę w berecie??? No weź... Byle wichur i po kasie. A w skarpecie się przydepnie i masz pewność jak w banku!

      Usuń
    5. I masz pewność. Bo w banku NIE masz.

      Usuń
  10. biere Białom Kurem !
    cudne kotki, cudnymi kotkami, ale dzieła Kury, a tym bardziej Białej som bezcenne
    i za kilka, no może kilkadziesiąt lat, będę sprzedawane na światowych aukcjach, więc no, ten teges, to jest inwestycja !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, to dobra inwestycja w przyszłość!
      Ale jednak uwaga, to nie działa Białej Kury, tylko Biała Kura coś takiego jak Biały Kruk. Unikat unikalny unikalnie!

      Usuń
    2. wiem wiem, ale dla mnie Hana to też Biała Kura, wiec Biała Kura od Baiłej Kury :P

      Usuń
    3. Hana mnie ubije za to, wiem :P

      Usuń
    4. Moze Biala Kura od Bladej Kury - blada brzmi staroswiecko i w gorsecie, delikatnie i aligancko, w sam raz dla Hany ;) (Myk za slup)

      Usuń
    5. Krysiu- no wiesz- Dumna i Blada :PPP
      tak masz rację, zważywszy na te bladoróżowe piniuary :)
      ( myk na kocyk do patologi)

      Usuń
    6. doczytałam u Hany Twoją odpowiedź do mnie
      i padłam :DDD
      tam już nie ma co odpisywać, bo już som suplementy :P
      ale masz rację, nie wiemy kim były te damy i te cylindry :)

      Usuń
    7. E, nie, Viki, nie ubiję, coś Ty! Biała Kura, to prawie jak Biała Dama, chociaż ona za bardzo nie żyje...

      Usuń
    8. no za bardzo nie żyje, bo ze zmęczenia pada od tego skrobania pazurem uzbrojonym w pastele :)

      Usuń
    9. A znowu Kura Blada kojarzy mi się jakoś z Du..p.ą Bladą i z Kurzą Twarzą.
      Biała Kura, jak Biała Dama, elegancko a i z niejakim respektem.
      Pamiętacie może wódkę "Biała Dama"? Bo chyba już znikła.... Jakoś jej nie widuję w sklepach.

      Usuń
    10. Agniecha, w sklepach już NIE ma wódki!!!!
      serio!
      otóż będąc ostatnio we Freshu rozmawiałam z ekspedientką, która zbierała z półek butelki z etykietami, na których było słowo "wódka", bo jest to obecnie zabronione !
      teraz pijemy już nie wódkę lecz gorzką żołądkową, Finlandię, Bolsa itd ;)
      tak, ze w Polsce lada moment nie będzie już alkoholików :P

      Usuń
    11. U nas są pijący pod sklepem.

      Usuń
    12. Trzeźwy inaczej. Czyli nawalony jak stodoła.

      Usuń
  11. Gosiu, uważam, że powinnaś publikować tę akcję na FB, a sonda powinna dać Wam wyobrażenie ile kalendarzy zamówić, tak by i wystarczyło, ale żebyście też z nimi nie zostały
    Tak więc apel do głosujących- niech klikają w sondę ile rzeczywiście kupią sztuk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, apel słuszny, myślałam, że to oczywiste. :)

      Usuń
  12. no i niedługo czas prezentów- mikołajkowe, gwiazdkowe itd- kalendarzem można obdarować najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja poproszę dwa razy Białą Kurę i raz śliczne kotki kotki - oczywiście zagłosowałam źle. W moim głosowaniu brak jednego egzemplarza Białej Kury a poprawić nie mogę.
    Za kalendarz z autorskimi rysunkami Hany naście zeta - taka okazja trafia się jak ślepej kurze ziarno.:)
    Grzech nie skorzystać !


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziefczynki, nawet nie wiecie, jak się raduję! Jak Kura Dumna i Blada! Pogadałabym z Wami, ale nie mam czasu - zgadnijcie, dlaczego?

      Usuń
    2. hmmm z wałkiem za Wałkiem po wsi latasz ?
      ;P

      Usuń
    3. Przypomniała mi się Kaprysia, co to z Lesiem po lesie, teraz Hana z wałkiem za Wałkiem, a czy Jola z Malinem chodziła w maliny?

      Usuń
    4. Bo z Leśną po lesie to Jola na pewno!

      Usuń
    5. nie, ale Jolka wyprowadziła w maliny Maliniaka ( dziada od Malina) :P

      Usuń
    6. Na razie lepiej, dziefczynki, Joli o Malinie nie wspominajcie, bo same wiecie, moment zero się zbliża, a to niełatwe, naprawdę. Jolu, nic nie czytaj, sio!

      Usuń
    7. OK, nie czytam, nie czytam. Tylko odpisuję: z Lesią po lesie, z Malinem w maliny (w lesie zresztą) i z Pudelsem może jeszcze trafię na Pudelka. ;)

      Nawiasem mówiąc, dwa dni temu zawiesiłam oko na wierszyku Kaprysi, co to go mam na lodówce udrapowanego i myślałam, co tam u Kaprysi... Czy wyrzuciła już te wszystkie goopie pytania i wkrótce przywróci błogość na swym blogu... Niechby!

      Usuń
  14. Mnie osobiście bardzo się pomysł podoba i myślę, że będzie zainteresowanie - duch w narodzie nie umarł:) Czekam z niecierpliwością na moment zamawiania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kalendarzy zamówiłam 4 jeden piękne kotki i 3 białe kury. :) Forsę już naszykowałam oczywiście z naddatkiem. Czekam niecierpliwie.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kura biała raz! Skarpeta jak najbardziej, nawet wiem komu z tej skarpety troszkę podrzucić: - jest święta Kwiaciarenka, cichutka, a robi co może i nawet więcej, a biedaków- futrzaków u niej sporo .Oczywiście do skarpety dorzucę.
    Pozdrawiam i bardzo Was podziwiam - Danuta z Beskidu Niskiego

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł:)
    Kliknęłam po jednym z każdego rodzaju, ale może się tak zdarzyć, że kupię więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już o godz. 7 kliknęłam dwie kury. Widzę, że dziewczyny potwierdzają - to ja też!!!
    A więc dwie kury plisssssssss...........
    Agnieszka z Żyrardowa

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie jedna Biala Kura. Ech ludziska, normalnie miekke nogi mam i serdce drzy ze wzruszenia.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja, ja, ja!
    ja też uzyskałam pomoc i tylko tak mogę się odwdzięczyć.
    biała kura - 1
    piękne kotki - 1
    wspaniała akcja !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, dawno cię nie widziałam, fajnie, że jesteś :)

      Usuń
  21. Zagłosowałam. Zamówiłabym pięć białych kur - dla siebie i na prezenty. Podwoję cenę kosztową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeżu, Ania!
      Moja siostra bierze 3 BK w ciemno! To jest siła perswazji i zaufanie!

      Usuń
  22. O rany, pomyliłam się, zagłosowałam niechcący że chcę 10 pięknych kotków, proszę Gosia, uwzględnij że się pomyliłam. Bo ja myślałam że to chodzi o liczbę kotków w kalendarzu, a nie o liczbę kalendarzy :)
    poproszę jeden
    Ella -5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma lekko, musisz teraz kupić 10!

      Hrehrehre, żartuję. Odejmę, spoko. :)

      Usuń
  23. Poproszę jedną Białą Kurę i Annavilma też zgłaszała ale nie wiem ile,chyba też jedną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cholerny swiat, bloger nie chce zebym jom miala, ale sie upre i wpisze po raz trzeci ze POPROSZE JEDNOM BIAUOM KURE. I ze klikneuam tam gdzie trzeba. Jak to znowu zniknie to sie zastrzele...

      Usuń
  24. A ja bym chciała z autografami autorek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obwaiam się jednak, że własnoręczne, to jednak niemożliwe. Kalendarz wendrowałby jak ten wendrowiec w te i nazad po Polszcze :) No, chyba, że przed drukiem machno gdzieś swoje autografy z jakoś dedykacjo !

      Usuń
    2. Ewo, masz przebłyski geniuszu! To da się zrobić :)

      Usuń
    3. To nie przebłyski ! To geniusz w najczystszej postaci !

      Usuń
  25. Dziewczynki pracowite :) Wspanialy pomysl z kalendarzem. Jestem pod wielkim wrazeniem pomyslu i Waszej ciezkiej pracy :)
    Kliknelam dwie Biale Kury kalendarzowe :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale że to już zamówienie było? Czy sonda zwykła bo siem żem pogubiłam. Bo ja poklikałam w sondę ale może po przemyśleniu będę chciała więcej i co? Aha, i nic się nie martw wysyłka zagraniczną, do mamy mojej wyślesz a ona już mi odpowiednio przekaże :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwono, to jeszcze nie zamówienie - prostuję, żebyś nie przegapiła właściwego momentu. To sonda badająca... rynek. ;)

      Usuń
    2. Dokładnie! Zrobienie dodruku nie powinno być problem, gorzej gdyby została z tymi kalendarzami, bo nawet pieca nie mam, żeby je spalić :)

      Usuń
    3. No tak myślałam, ale się kobitki przede mną tak napaliły, nazamawiały i teras co??? Drógi ras muszom ;-)

      Usuń
  27. Przyszalałam - poproszę 6 Białych Kur:) Wygląda mi na to, że potrzebuję najwięcej:))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. KOREKTA !
      3 x Biala Kura !

      Usuń
    2. CudnaArteńko, prowadzisz w tym szlachetnym rankingu :)

      Widzę, Ewo, że przebijasz sama siebie, tak trzymaj. :)

      Usuń
  29. kliknęłam 3 Białe Kury (2+1) oraz 1 Ślicznoty - z dwóch kompów głosuję, dlatego tak dziwnie (elaja)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja potwierdzam zamówienie: Piękne Kotki - 1 szt, Biała Kura - 2 szt.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  31. No że też akurat dziś w hucie szkolenie i zawracanie kupra, kiedy ZMD się takie KURZE sprawy rozstrzygają! Nie mam jak poagitować. :] Ale na szczęście zainteresowanie widać i bez mojego zaangażowania. :) Są na tym padole ludzie, o jakich się filomatom nie śniło. Ku chwale Skarpety! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziefczynki, wygląda na to, że trza będzie zwiększyć nakład, hrehrehre... Sonda jest orientacyjna - mus wiedzieć, jaki nakład zamówić. 10 tys. czy 100 tys.?
    Czy wiecie, że byle banalny kalendarz tego typu kosztuje 25 zeta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, ze naklad trzeba bedzie zwiekszyc. Dlaczego tak nisko sie cenicie, co?
      Tak jak pisala Gosia , to jest cena wywolawcza, a kazdy od siebie cos dorzuci.

      Usuń
  33. Czy ktoś mógłby liczyć te głosy w komentarzach? Proszę, proszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, to po zamknięciu sond się zliczy, bo cały czas ktoś coś dopisuje, to wyżej, to niżej, i teraz to liczenie to się chyba mija z celem. Zliczym po północy !

      Usuń
    2. Fajnie, Ewo, dobry pomysł, chciałam tylko spisowego sobie załatwić :)

      Usuń
    3. no to ja jeszcze nie wpisałam- 1 + 1 biere :)

      Usuń
  34. Kliknęłam 1 kotka i 2 kury. Jesteście niesamowicie wspaniałe :)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Zamawiam po sztuce Bialej Kurki i Slicznych Kotkow. Swietna inicjatywa Gosiu, w grupie sila!

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne oba! Chcę po jednym ( na razie). I dobrze, że górnej granicy nie ma, bo cóż to za cena! Czekam z niecierpliwością na końcowy efekt. IzaM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robimy wszystko, aby w poniedziałek wtorek BK i PK znalazły się w drukarni. :))

      Warunkiem jest otrzymanie przeze mnie wydruku próbnego kalendarza, bo nie chcę, abyśmy potem świeciły oczami. Mnie też ta cena nie wydaje się wysoka. Nie wiem nawet czy faktycznie pokryje koszty, bo nie pomyślałam o profesjonalnych kopertach, sama nie wiem czy zwykłe wystarczą.

      Usuń
  37. Kliknęłam 1x Biała Kura i 1x Śliczne Kotki i już marzę ile dobrego przyniesie Nowy Rok z takimi patronami :)
    Jak sobie będę przy biureczku spoglądać i planować ...Uczucie bezcenne ,że to takie znajome pysie .Dzięki za codzienną dawkę Radości
    Serdeczności
    Ilość jeszcze nie jest ostateczna ...

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziewczyny, im więcej zamawiacie, tym większą mam tremę, aż mi się pazureiry czensom:(
    A może ktoś ma np. 150 niepotrzebnych kopert A4? Z bombelkami? Zostałby sponsorem! Tak sobie tylko pomyślałam...

    OdpowiedzUsuń
  39. Koperta nie musi być elegancka, już zaklepałam trzy, jeden zwykły, dwa z rysunkami.
    Szkoda, że już nie pracuję, urwały mi się kontakty ze sponsorami.
    Hana dasz radę, w ogóle jesteście WSPANIAŁE!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja się chciałam poprawić, bo już nie mogę kliknąć, chciałam domówić jeszcze jedną Białą Kurę, czyli 3 Kury i 1 kotki. Ewuś, jak bedziesz liczyć to mnie nie policz 2 razy, powyżej było 2+1, teraz dołożyłam jedną Kurę.
    Hana, ta dodatkowa to dla Młodego, powiedział, że z twoimi rysunkami chce.

    OdpowiedzUsuń
  41. P.S. Co do kopert to sugerowałabym doliczyć koszt koperty do ceny, myślę, że nie zmieni to zapotrzebowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę, bo koperta z bąbelkami trochę kosztuje i razy na ten moment z sondy 174 wyszłoby około 400 zł lub więcej

      Usuń
  42. Poczekajmy na Szefowom, niech zdecyduje. Ja jestem za, jeśli się zgadzacie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Znalazłam tanie koperty w sklepie internetowym ( z siedzibą w Katowicach) Tanie, bo za 100 - 26,40zł. A4 to się chyba w formacie F16 zmieści (210mm x 340). Tyle że przesyłka za 16 zł ! Wklejam link do nich
    http://www.depot24.pl/41-koperty-babelkowe
    IzaM

    OdpowiedzUsuń
  44. No i jak chcecie, to Wam mogę jeden taki kartonik zasponsorować :)
    - znowu IzaM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, jesteś wielka! Czekamy na Szefowom! Ona ma ostatnie słowo! Jest Derektorem wykonawczym!

      Usuń
    2. Kurczę, super, ale nie jestem pewna tylko tego wymiaru, bo kalendarz ma wymiar A4 + spiralka na górze... Czort wie czy zmieści się w tę kopertę, a to spory wydatek. Zadam jutro pytanie w drukarni.
      Iza, bądźmy w kontakcie :) Napisz mi maila, żeby mogła Cię znaleźć. :)
      Dzięki, Dziewczyny. Hana, Ty jesteś biznesłumen cało bębo!

      Usuń
  45. Już zaklepałam dwa, ale nie wykluczam więcej:)))
    A ja mam dla Was Kury coś specjalnego, "Kurzy hymn", powinien się Wam spodobać, ja już go sobie zaanektowałam. Jak się ogarnę i wrócę to wrzucę u siebie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Rano kliknęłam Biała Kura x1, teraz się wpisuję.
    Dziewczyny, to jest wspaniałe co robicie.
    AsiaW

    OdpowiedzUsuń
  47. Juz raz pisalam, ale wcieło komentarz więc powtarzam 1 Biała Kura i 1 Piekne Kotki, i koniecznie z autografem :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wcześniej zagłosowałam, a teraz tylko dopisuję: zaklepuję 1 Białą Kurę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Rany, chyba mus zwiększyć nakład!

    OdpowiedzUsuń
  50. I rosno mi skrzydła! To leeecę rysować!

    OdpowiedzUsuń
  51. Poproszę po jednym, tak też kliknęłam.

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja zagłosowałam, po jednym z każdego :-) ale to się może zwiększyć bo powęszę... :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. dwa pięknisie i czy kurze (to razem pięć) ;) I prawie rzutem na taśmę zdążyłam się zameldować (jak na mnie to tu dziś wcześnie jestem :P).

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja kliknęłam 1 po raz, czyli po 1 sztuce każdego kalendarza.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja potwierdzam zamówienie 6 x Biała Kura z autografami autorek!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bacha, potwierdzasz wcześniejszy komentarz, czy kliknięcie w sondzie. Pytam, bo po północy będę ilość z komentarzy zliczać, i żeby mi się nie popierniczyło :)

      Usuń
    2. Aaaa, już wiem, w Kurniku Cię dorwałam :)

      Usuń
  56. Ale gdzie będą rysunki Hany? Bo zwierzaczaki prześlicznościowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Białej Kurze, Bacha. To będzie miks rysunków Hany i moich zdjęć, leć do kurnika czytać :)

      Usuń
  57. A cisi czytacze też mogą ustawić się w kolejce? Jeżeli tak, to poproszę po jednym z każdego rodzaju.
    Świetny pomysł z tym IPPN. Dziewczyny, jesteście WSPANIAŁE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że mogą, a nawet powinni! Dzięki, Ksanthippe :)

      Usuń
  58. Ewa, już zaczęłaś liczyć? Zgadza się troszkę z tym co w sondzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekam do 12. Latam po komentarzach, żeby niczego nie przegapić.

      Usuń
    2. To już zaraz. :)

      Ale masz pracy! Nie zazdroszczę. Już bym chyba padła, gdybym jeszcze miała to wszystko policzyć...

      Wielkie dzięki!

      Usuń
  59. teraz dopiero weszłam - zamawiać będę 1 sztukę pięknych kotków :) pozdrawiam Marta S.

    OdpowiedzUsuń
  60. No już znów mam internet :) To tak :
    Białe Kury - 73 sztuki
    Piękne Kotki - 28+1(Marta S.) = 29 sztuk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo! To już dużo wiem. :) Twoja pomoc jest nieoceniona!

      Usuń
    2. Ewuś, ale jak kotków pięknych 29, jak w sondzie 68???? Chyba że na sondę klikali a nie potwierdzali?

      Usuń
    3. anonimowa sonda to jednak nie był dobry pomysł, bo różne cele mogli mieć klikający, nie zawsze oczekiwane :( różnica między sondami a zgłoszeniami rzędu 120 szt może sugerować, że ktoś Cię złośliwie w koszty chce wpuścić! poproś może przed zamówieniem niech wszyscy chętni a nie ujawnieni wpisali się na tę wstępną listę, łatwiej Ci będzie ocenić potrzeby! bo teraz sondy podają łącznie 223 szt, a zgłoszeń jest na 105 szt. (elaja)

      Usuń
    4. Elu, myślę, że sporo anonimowych czytających się nie wpisało. Dostałam kilak maili.Nie widziałam złośliwości w głosowaniu, mam pewność, że jest uczciwe. Spoko.

      Usuń
    5. Można mieć pewność, że 105 jest zamówień na 100%, a to rokuje bardzo dobrze. :)

      Usuń
    6. Mikuś, ja zliczałam ilości z komentarzy. Sonda żyła swoim życiem :)

      Usuń
    7. Kochane, kliknęłam na sondę, bo nie ma mnie przy necie i kompie. Kalendarze oba biorę. Nie zauważyłam, że trzeba już zamawiać. Takich jak ja jest z pewnością więcej. Buziaki!

      Usuń
  61. nie mogłam wcześniej usiąść do komputera, nie załapałam się na sondę. doliczcie mnie, dziewczyny:
    Biała Kura - 1, Piękne Kotki - 1.
    piękna inicjatywa!
    dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Eeee, taki krótki czas dałyście do głosowania. Ja głównie przy komputerze bladym świtem i teraz dopiero zobaczylam. Koniecznie 1 Biała Kura więcej!

    OdpowiedzUsuń
  63. A ja jak zwykle spóźniona . Mało mam czasu ostatnio na blogi ...
    Zamawiam po jednym - Piękne kotki i Biała Kura :-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Zamawiam 2 /dwa/kalendarze Białej Kury.

    OdpowiedzUsuń
  65. Śledzę blogi, ale nie mam swojego. Dopiero teraz zauważyłam akcję liczenia. Proszę o jedne Piękne Kotki i jedną Białą Kurę, jeśli nie jest za późno.

    Katarzyna bez bloga
    (znana Hanie i Mice z adresu)

    OdpowiedzUsuń
  66. Tez pięknie proszę o jeden i dugi tez jeden :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...