czwartek, 22 sierpnia 2013

Tu są właśnie teraz :)



7 komentarzy:

  1. Troche się pogubiłam,myślałam że z parku Staromiejskiego będziecie zmierzać w kierunku dworca a wy w kościele garnizonowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak z Rynku do garnizonowego ,zrejterowałaś nie wchodzisz?

      Kiedys byłam ,ale teraz też bym juz nie weszła, mam problem z pięciem się do góry.Dobrze że chociaż przed siebie jeszcze mi jakoś wychodzi ,bo bardzo lubię chodzic.

      Usuń
    2. Nie weszłam, i tak już moje kolana dostały nieźle popalić, choć trzeba przyznać, ze spisały się na medal. :)

      Usuń
  2. Wybieram się na wieże już parę dobrych lat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zaprosić jakiś gości z poza Wrocławia i oprowadzić ich po mieście - można poznać swoje miasto na nowo :)

      Usuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...