sobota, 17 sierpnia 2013

W trasie

Wieźliśmy nad morze rowery. W pewnym momencie podczas podróży spojrzałam w bok i szybko chwyciłam za aparat. Pstrykałam, pstrykałam podniecona tym, co widzę, podczas gdy mknęliśmy w oślepiającym świetle słońca i mijaliśmy sierpniowe złote pola, zielone lasy i otumanione od upału mieściny. 
To krótka historia kolejnej wyjazdowej sesji powstałej pod wpływem impulsu (tak jak sesja ze zdjęciami stóp i falami). Uwielbiam ją! 

Spodobało mi się nadawanie zdjęciom tytułów. :)

1. Słomiane.

2. Krzaczaste.

3. Leśne.

4. Ścierniskowe.

5. Brzozowe.

6. Zagajnikowe.

7. Trawiaste.

8. Zbożowe.
Miłej soboty. :)

PS. Pragnę uspokoić osoby, które zapisały swoje zwierzaki do Spisu Powszechnego. Wpis o nich nadchodzi... wkrótce.

********************************************************************************

Odpowiadając Opakowanej: tak, rowery nas wyprzedziły. Stało się to, kiedy byliśmy już z powrotem we Wrocku.  Oto dowód:


Niestety po chwili już znowu jechały obok:


A w tej właśnie chwili zbliżaliśmy się już do mostu Rędzińskiego. PięknyCiOn!




Ostatnie zdjęcia są dla Pantery, żeby się nam tu nie nudziła.

PODPIS

36 komentarzy:

  1. Trawiaste - mniam!

    Dobrego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nuuuda... Rowery, bajery i tylko tlo troche sie zmienia... Nuuudaaa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, znacznie bardziej urozmaicona podroz, teraz juz sie nie nudze :)))

      Usuń
    2. A kysz, Ty, ty szara, nudna myszko bezprzewodowa z cieniem pantery :D

      Usuń
    3. No co, no co? Co zrobic, kiedy nie lubie podrozowac, a przy gapieniu sie przez okno na cienie rowerowe, dostaje mdlosci?
      Sie nie przezywaj! ;)

      Usuń
    4. Nie marudz czyli nie nudz to sie nie bede przezywala :) Tylko Cie pozdrowie! (ps. tez nie lubie .. poniedzialku! ale lubie wszystkie inne poniedzialki)

      Usuń
  3. Zbozowe!!!
    przescignely Was te rowery w koncu? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. rowery globtrotery :)
    udanego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. budyniowy to będzie komentarz... ale świetna ta sesja rowerowa :) i modele piękni :) Buziaczki :***

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie to ciekawi jakąś byś miała minę jakby się okazało ,że brak cienia rowerów:)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero byłoby wyzwanie! Sfotografować brak cienia... Hmmmm...

      :)

      Usuń
  7. Świetny pomysł! Fajne są brzozowe, ale najbardziej podobają mi się trawiaste, są takie eteryczne...
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajnie się czyta te tytuły zdjęć! kreatywna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Umiesz sobie znaleźć zajęcie w podróży. Podoba mi się taki cykl. niebanalny.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne rzeczy mogą wyniknąć z zabawy Cieniem, a jeszcze jak ktoś potrafi to pięknie uchwycić, to wychodzi z tego to co wyżej :)
    Rafał vel lipton_ER

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe jaką byś minę zrobiła jakbyś zobaczyła że ktoś na rowerach siedzi ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,,najlepiej w koszyczku:)))))))

      Usuń
    2. Popatrz dobrze. Na rowerach mknie i sciga sie: przyszla sloma dojrzalego lanu pszenicy(1), krzaki i krzaczki w kombinacjach(2), sciernisko (kolczaste pnie po zbozu)(3), las i wilki, ktore do niego ciagna(4) brzozy jeszcze zielone i wiotkie w bialych gorsetach(5), zagajnik ze zwierzyna ukryta w cieniu - widoczny tylko 'odwazny' :D 'zajaczek' odbijany w lusterku bocznym czyli jednym z samochodowych uszow, ktore z kolei slysza szwung, powiew, wir i zapach miety, i odbijaja sie...echem)(6), trawa-mowa i trawniki, ktorych nie wolno deptac ale mijac z usmiechem(7), zboza zwane zytem, ktore chwieja sie na siedzeniu i blednym (piwnym) okiem spogladaja w OKo aparatu (8).... aparat to widzi a przez jego Oko rowniez Anka widzi co na rowerach siedzi i sie kieruje...

      Usuń
    3. Echo, zakładam Twój fanklub. :) Ktoś jeszcze?

      Usuń
    4. Następnym razem znowu Ty nadajesz tytuły! Jesteś w tym po prostu lepsza. :D

      Ja się zapisuję do fanklubu, ja!

      Usuń
    5. Ja też! Po prostu świetne!
      Ninka.

      Usuń
    6. Wau :P
      Ja skromnie tylko echem odbijam :D i ... ten fanklub mnie przerasta :) liczbowo czyli glosowo :D

      Usuń
  12. Toż to prawdziwe wyścigówki:)Most piękny. Lubię takie mosty. Niezwykłe w swojej prostocie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Most rędziński mam ochotę fotografować przy każdym nim przejeździe!
    Mój typ to Brzozowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podróże są zawsze fajne! Pojechałabym sobie w taką podróż, własnymi czterema kółkami, w siną dal. Żeby było zbożowo, leśnie, i słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. ...fajnie masz, że możesz pstrykać fotki, moja rola zazwyczaj sprowadza się do nawigowania...

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne:)
    Przypomina mi sie mój codzienny spacer z Absorberami i kiedy Gigi zwraca moja uwagę na nasze cienie i "mówi"- "mama, blabla" (znaczy- mama, śpiewaj) więc muszę śpiewać..."Idzie Gniewko i cień jego też, idzie mama i cień jej idzie też, biegnie Ruda i cień jej biegnie też, jedzie Nadka w wózku i cień jej jedzie też..." :)
    buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...