sobota, 26 października 2013

Wrocław nocą

Jak dobrze, że dziś sobota. :) Jadę niedługo robić zdjęcia zjawiskowym kotkom złapanym na babkę. Pamiętacie je? To było dokładnie dwa miesiące temu: 26.08.2013. One są już więc duże, mają trzy miesiące i najwyższy czas, aby znalazły domek, a dziewczyna, u której są, nie miała czasu i możliwości dać ogłoszenia.

Pokażę Wam je później. Muszą być rozkoszne! Jeśli ktoś myśli o kocie, to jest to naprawdę niesamowita okazja na posiadanie kota z bardzo oryginalnym umaszczeniem. 

Abigail pokazuje ostatnio swoje zabawy z fotografią i przypomniała mi czasy mojego kursu. Zrobiłam wtedy najlepsze zdjęcia w życiu. Dziś mogłabym mieć już problem, aby to powtórzyć. Zresztą pewnie nie chciałoby mi się iść w noc ze statywem. Lenistwo to coś bardzo zubażającego życie... 

Jest jeszcze jedna ciekawostka dotycząca tych zdjęć. Wszystkie one zostały zrobione równiutko 4 lata temu: 26.10.2009 roku. Dziś więc jest dobry dzień na ich publikację. 

Zapraszam do oglądania galerii nocnych zdjęć Wrocławia w wykonaniu kursantki Anki Wrocławianki. :)

Muzeum Narodowe i most Pokoju. 





Most Pokoju.




Nabrzeże przy muzeum. W oddali widać budynek Panoramy Racławickiej. 


Kładka muzealna. 


Wieże katedry wrocławskiej na Ostrowie Tumskim. 



Wieża katedry i kościoła Świętego Krzyża. 


Muzeum Narodowe. 




Biblioteka Uniwersytecka i kościół NMP na Piasku.


Efekty specjalne - most Pokoju. 


Ul. Krowia. 



Uniwersytet Wrocławski. 



Efekty specjalne. Znikający brat bliźniak. :)



Efekty specjalne.Czarodziejska ręka.


Efekty specjalne. Duchy kursowiczów. 




Dziękuję za cierpliwość, miłego dnia życzę. Lećcie fotografować. To fajna przygoda. :))

PODPIS

A rok temu Za Moimi Drzwiami: komiks Mistrz riposty (klik).

68 komentarzy:

  1. Dziś sobota - imieniny kota...
    Pozdrawiamy sympatyczne duchy.
    I.i H.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duchy pozdrawiają I.i H. No, może nie wszystkie, ale za tego środkowego mogę się wypowiedzieć mimo, że młodszy ode mnie aż o 4 lata..

      Usuń
    2. H. pyta, gdzie odpowiedź do "sobota - imieniny kota"?
      Według nas koty powinny co sobotę dostawać myszki firmy Whiskas.
      Duch jest zawsze młody, tylko ciało się starzeje
      I.

      Usuń
    3. Sobota - imieniny kota. Niedziela - kotu się udziela.

      :) Może być? :))

      Usuń
    4. Sobota - imieniny kota.
      Niedziela - kot napalił się ziela.
      Poniedziałek - zrobił sobie przedziałek.
      Wtorek- wlazł w stary worek.
      Środa - wyjść mu z worka szkoda.
      Czwartek - wysłał kilka kartek.
      Piątek - tęskni do kociątek.
      I.

      Usuń
  2. Super zdjęcia !!!.
    Uwielbiam Wrocław :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie zdjęcia piękne ... ale te z duchami - niesamowite :))))
    nigdy nie miałam zdolności do fotografowania .. szkoda :)
    pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym jest tak jak wszyscy mówili: trening czyni mistrza. To fajna przygoda, odskocznia od codzienności, nigdy i nigdzie się nie nudzisz jeśli masz oko wyczulone na fotograficzne kadry.

      Usuń
  4. Co mam napisać skoro wielkie słowa zachwytu grożą konsekwencjami? Lekkie ukłucie zazdrości też poczułam i przyznaję się ze wstydem. W pełni podzielam pogląd na temat lenistwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, Ty i lenistwo? A kto zrobił milionpięćsetstodziewięćset kartek??

      Usuń
  5. O ja cie!!! Ale czad! Abstrahujac od urody samego miasta, gdzie co krok to lepsze obiekty fotograficzne i od spokojnosci wody tego wieczoru, to same zdjecia sa niezwykle. A duchy to w ogole majstersztyk.
    Trzeba pomyslec o jakims kursie, ale najpierw o jakims lepszym aparacie.
    Bardzo mi sie, proszem paniom, te zdjecia podobajom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśl, Pantero, będziemy mieli od razu mnóstwo ciekawych postów. :)

      Usuń
  6. Bez dwóch zdań, zdjęcia są świetne!!
    Ja zawsze chciałam sfotografować Warszawę nocą, ale... jakoś nigdy nie chciało mi się aparatu i statywu pod pachę ruszyć wieczorem w miasto... Lenistwo to jest koszmarna rzecz!!! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskotko, ruszaj wiec w miasto i stawaj do pojedynku na nocne zdjęcia! (ja jestem cwana, bo już je mam, więc nie muszę robić nowych). :))

      Usuń
  7. Też jestem za !! Duchy zajefajne :)
    Wrocław to bardzo piekne miasto - niestety jeszcze nie byłam. Ciągle sobie obiecuję , ale kurcze to daleko !! a Ja mogę tylko poświęcić weekend bo zwierzaków nie mam serca zostawić na dłużej :) Nawet jak mnie nie ma cały dzień w domu to mój Maciek bardzo przeżywa bo koty za przeproszeniem maja to gdzieś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje magiczne zdjęcia przypomniały mi, że lbię Wrocław, a tak dawno tam nie byłam. Trzeba to zmienić :o) Miłej soboty, moja też będzie miła, jak tylko wrócę z pracy ;o)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! W sprawie lenistwa proponuję zastosować metodę, którą niedawno reklamowałaś:-), np: CHCĘ wziąć statyw i robić nocne zjawiskowe zdjecia. Ale to chyba musisz odłożyć na później, bo jak zostaniesz babcią, to będziesz latac z aparatem po domu w dzień i w nocy:-) Cieszę się bardzo z powodu Hokusa, ciekawa jestem, jak to sobie spryciarz załatwił! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja ciagle tylko planuje, ze musze sie nauczyc robic zdjecia noca... A twoje sa swietne:)

    A ja dzis ide na swieto czarownic w naszej wiosce :)) i znow bede zalowac, ze nocnych zdje nie nauczylam sie ciagle robic

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostrów Tumski wieczorem- pozostawia wspomnienia na długo.Niezwykłe to miejsce,zwłaszcza latem kiedy można się włóczyć i zaglądać w każdy kącik do świtu.Eh,gdzie te czasy...
    Zdjęcia są "odlotowe".Dobrze popatrzeć na miejsca znane i tak bardzo lubiane.Niestety,w miarę upływu czasu jakby coraz dalej od Suwałk.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękne, bardzo mi się podobają. Też myślę sobie o jakimś kursie, ale musiałabym chyba jakiś odrobinę większy aparat nabyć. No a co wtedy powiedziałby BMA?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, musiałabyś nosić go na przykład na sercu, a ten drugi na przykład na... Sama wymyśl gdzie. ;)

      Usuń
  13. Woooow, rewelacyjne zdjęcia:)!
    Jak to świetnie, że Hokusik zostaje z Wami:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. To moje ulubione. Nawet powstał obraz z tego zdjęcia. Namalowała go córka przyjaciółki. :)

      Usuń
  15. A mój idiot - pożyczony Księżniczce nie pracuje już tak jak kiedyś - coś tam poprzestawiała i teraz mamy problem;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze na mnie działają klimaty ze zdjęć a nocne zdjęcia są bardzo klimatyczne. Kiedy ze sto lat temu robiliśmy z mężem takie zdjęcia czarno białe, gdzieś w szufladzie się poniewierają. Lubię zdjęcia i obrazy może dlatego że lubię świat i ludzi którzy go lubią także lubię. :) Nie pogubiłaś się w tym lubieniu. :) Bardzo ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie była we wrocławiu, ale słyszałam, że to piękne miasto. ale,że tam duchy na ławkach siedzą to nie wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne wieczorne kadry,Ja swoje już zrobiłam kiedyś tam a teraz to mam lenia wielkiego:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale możesz je chociaż opublikować, chętnie zobaczę, Igo.

      Usuń
  19. Jak już dorobię się statywu to też pobawię się w nocnego fotografa. A tak poza tym to w pięknym mieście mieszkamy ;) niezależnie czy na Biskupinie czy Karłowicach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest najprawdziwsza prawda. Szczególnie w tak piękna pogodę.

      Usuń
  20. Wrocław jest piękny, tak jak Twoje zdjęcia. Byłaś na kursie? Wyniosłaś coś z niego? Warto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam właśnie wtedy. Nie umiałam nic i miałam nowy aparat. Bardzo mi się ten kurs przydał, choć uważam, że teraz skorzystałabym o wiele lepiej, co mi poddało myśl, aby się kolejny raz zapisać... Dzięki, Graszko! :)

      Usuń
    2. Przez pewien okres chodziłam na Oruńskie Warsztaty Fotograficzne. Z wielu powodów zrezygnowałam. Odbywały się głównie w soboty, a ja przeważnie właśnie wtedy u kogoś sprzątam. A drugi powód to, to, że nic z niego nie wyniosłam. Działało to na zasadzie, że spotykała się grupka miłośników i wspólnie spacerowali robiąc zdjęcia. Tylko raz było nieco teorii. Ludzie fajni, nawet bardzo, ale ja na takie pstrykanie nie mam czasu :-)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Miło mi, Różo, że udało Ci się wstrzelić pomiędzy kocimi postami. :)

      Usuń
  22. Piękne zdjęcia. Nocnych dawnoooooooooo nie robiłam. Kiedyś częściej wychodziłam w miasto z aparatem:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziłaś? Z tej strony Cię nie znałam, koleżanko! :)

      Usuń
  23. Wrocław jest chyba najpiękniej podświetlonym miastem w Polsce. (mówię to nawet z pewną dozą zazdrości ;) )
    A zdjęcia.............GENIALNE!!!! Jestem zauroczona, MAGICZNE i pięknie NAWIEDZONE przez duchy ;))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, jaka wspaniała reakcja :)) A ja kisiłam te zdjęcia w kompie, gupia!

      Usuń
  24. Zdjęcia są fantastyczne! A dodatkowo zrobiło mi się ciepło od wspomnienia miejsc, po których mnie i Igora oprowadzaliście. Co prawda nie było to nocą, a więc panował nieco inny klimat, ale pamięć tych miejsc mam jeszcze bardzo świeżą.

    A efekty specjalne - hm, jak to się robi?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z duchami? Bierze się Ankę Wrocławiankę i dwóch przystojnych mężczyzn, a potem już są czary...
      :)

      Usuń
  25. Piękne zdjęcia i piękny Wrocław na zdjęciach a sfotografowane duchy takie całkiem przyjazne są. Też mam takie zdjęcia z duchami zrobione w nocy na cmentarzu 1 listopada.
    A co do Hokusika to jestem przekonana, że to najlepsza decyzja żeby został z Wami.

    Katarzyna3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W nocy? Na cmentarzu? 1 listopada? To dość niesamowite...

      Usuń
  26. Ja chcę do Wrocławia :) Nocą :) Taką ciepłą jak dziś (właśnie wróciliśmy ze spaceru na koniec ciężkiego acz miłego dnia). Miałam jechać w najbliższy wtorek. I nie damy rady :(

    Zdjęcia aż nieprawdopodobne. Rewelacja. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia!!! Niedawno robiłam takie nocą w moim mieście, ale teraz to się będę wstydziła je pokazać...! :). Cudne Małgosiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestań, dziewczyno, to ja mam zamiar uczyć się od Ciebie! :)

      Usuń
  28. Przepiękne! Kurs chyba z wyróżnieniem ukończony!

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam zdjecia robione nocą.... a Twoje są zachwycające (i to nie jest budyniowe wcale :P )
    Naprawdę mnie zafascynowały i nawet poczułam lekkie ukłucie zazdrości, że nigdy takich nie zrobiłam.... ;-)))
    mocno ubolewam nad utratą statywu ale.... czasami jest to całkiem wygodna wymówka ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  30. wyczarowałaś tymi zdjęciami piękny, bajkowy świat.. aż poczułam się jak mała dziewczynka :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Zachwycilam sie nocnym Wroclawiem! Musze wreszcie tam pojechac! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wrocław pełen świetlistych duszków - szamałbym!

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne to miasto:) Chyba się skuszę na podróż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iva, jedź koniecznie. Byłam w zeszłym roku. Ostrów Tumski to magia. Innym takim miastem jest Toruń. Te miasta warto zwiedzić

      Usuń
  34. Duchy najlepsze... Ja mam jedno, doslownie jedno nocne zdjecie ktore mogloby sie rownac z twoimi, chyba pokusze sie na zamieszczenie u siebie bo zazdroszcze... :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie cudne zdjęcia! I jak tu nie kochać Wrocławia. Jestem dumna, że tu mieszkam :)
    I przy okazji serdecznie zapraszam na „jesienne candy” na moim blogu jocart-pracownia.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...