piątek, 4 października 2013

Dziewczyny (nie) lubią pink
















PODPIS

42 komentarze:

  1. hahha :) dziękuję za uśmiech od rana

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziak z tego Baksia :-) I jaki wytrwały, ostatni mohikanin, tacy mężczyźni już wyginęli ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahha! Amiśka, piąteczka! Też wybrałabym niebieski :). A tak w ogóle to Baksiu powinien może coś w kolorze Twych oczu? A może sierści?

    Baksiu, lof ju! :***
    Aniu, jak wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedny Baksiu, tak się poświęcił, zrobiwszy z siebie wariata niemalże, a Amisi jeszcze mało ;) Ale jakiś postęp już jest, w porównaniu z poprzednią wzmianką o wielbicielach w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  5. No nieźle! :)
    Spora dawka uśmiechu została wykorzystana już o poranku :))
    Pozdrawiam,
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ta Amisia. A chłopak tak się stara. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. My law Baksika:)i Amisie i całą resztę rodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach! Okrutna! A Baksio taki słodki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Baksio mnie dziś rozłożył na łopatki! Takie poświęcenie, takie starania! Już bym chyba uległa ;))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Baksiu ja ciebie tez law sercem szczerem, ale chlopu lepiej jednak w niebieskim. Stoje za Amisia.

    OdpowiedzUsuń
  11. ło matko.... to było rewelacyjne!!! :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne. Tak się biedak poświęcił z tym różowym... i co?

    OdpowiedzUsuń
  13. Baksiu łamie stereotypy...facetom w różowym, też może być do twarzy, a dama zupełnie nie docenia fantazji kawalera :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, jeśli tylko masz czas i ochotę - zapraszam Cię do blogowej zabawy książkowej. Szczegóły u mnie na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Toż to żaden pink tylko wypłowiały łosoś. Czyli powinien być apetyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ona nieczuła i chłodna, a on się tak starał, po innemu gadał i co...g...

    OdpowiedzUsuń
  17. Kapitalnie:):):):) Pies ma zacięcie aktorskie, a Amisia jak zawsze nieprzystępna i chłodna. Może jednak rzeczywiście powinien założyć niebieski kubraczek? W tym wygląda jak zdrowo odżywione niemowlę a nie machodog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no pacź jaka wybredna:))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  19. że co? że niby różowy tylko dla girls?
    precz ze stereotypami i skwaśniałymi starymi pannami, co nie, Baksiu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ale.. dopiero teraz zauważyłam, jaki ty masz, Baksiu, manicure! wow! :))

      Usuń
  20. A moze bys tak z wyczesanych klakow Amisi uprzedla welne i wydziergala dla Baksia jakis twarzowy (pyszczkowy?) tuzurek? Jak inaczej zmiekczyc to kamienne serce Amisi?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach, to spojrzenie, jak go nie kochać?!
    (nawet w różowym)

    Katarzyna3

    OdpowiedzUsuń
  22. Uśmiałam się do łez.
    Pozdrawiam Bożena.

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodkie są te pieski, tylko, że tak dyszą. Zawsze wydaje mi się, że katar mają.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mniamuśne. Cały dzień dziś sobe zaglądałam i się uśmiechałam - w zasadzie już od rana miałam weekend. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. No Baksiu ,gajerek masz wdechowy. Twoje ludzie mają poczucie humoru .

    Podobają mi się takie stwory ładne inaczej, ale zastanawiam się po co ludzie coś takiego "produkują" ,przecież chyba nie stworzyła tego natura ? Słyszałam że dlatego tak sapią bo nosy mają za krótkie ,to chyba nie łatwo im się z tym żyje ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Amisiu, no usmiechnij sie chociaz raz do niego, chlopak sie tak stara.... :) mast bi low :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzeba docenić i pochwalić,bo inaczej mężczyzna się zniechęci:))
    Pięknie mu w różu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bagsik, maj law, ma różowe białka oczu lub ócz, jak kto kce ;)
    Amisia jest okrutna, ale piękność zobowiązuje ;)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Amisia, oglądałaś "Beauty and the Bist"?
    Dobrze mu z oczu patrzy. Z nim możesz być szczęśliwa...
    I.
    P.S.
    Czy Bagsik parle francais?

    OdpowiedzUsuń
  30. Z Amisi to jest prawdziwy twardziel... ;). Ja bym się dała uwieść :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Pink jest super! Moje serce jest zdobyte!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...