niedziela, 20 października 2013

Na niedzielę, w oczekiwaniu na poniedziałek

Dzień dobry, dopiero był piąteczek, a już niedziela! Gdzie mi uciekła sobota? Już wiem! Była tak intensywna w zdarzenia i emocje, że ochłonęłam dopiero wieczorem. Opowiem Wam o niej jutro i pojutrze. Pewnie, że mogłabym napisać rach-ciach, o co chodzi, ale pozwólcie mi mieć przyjemność z szykowania dla Was ciekawych postów. Serdecznie zapraszam.

A dziś znów post inspirowany jesienią, i to jaką!
Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony:
http://www.boredpanda.com/amazing-autumn-fall-landscapes/

Niektóre z tych krajobrazów wydają się nierzeczywiste, jak z baśni.
Jednak co poradzę, że wolę oglądać jesień na zaprzyjaźnionych blogach. Waszymi oczami.

Oby Wam wolno biegł niedzielny czas, żeby zmieściło się w nim mnóstwo ciekawych rzeczy. :)

PODPIS

29 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, ale chyba photoshop im troche pomógł...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tyko skromnym amatorem fotografii.
    Jednak gdybym miała wybierać to jednak wole naturalne zdjęcia, mniej doskonałe ale bardziej prawdziwe.
    Ps Czas biegnie w zawrotnym tempie. Miłej niedzieli, moja mimo brzydkiej pogody będzie z aparatem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Najbardziej mi się podoba okienko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycające te zdjęcia,
    a już dynie na polu wyglądają wręcz magicznie.
    Za życzenia dziękuję, bardzo mądre som;P
    Tobie też tego samego życzę:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mądre som one. Te życzenia.
      I ja, Tobie życzę takiej niedzieli, nasz Te :))

      Zdjęcia niesamowite. Niektóre rzeczywiście wydają się być nierealne :)

      Usuń
  5. Jaciekrece! Ale faaajne! Buuudyyyn jesienny sie rozlewa po blooogu.
    Pogodnej i dluuugiej niedzieli, Anko Budynianko. (juz uciekam!)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak oglądam takie zdjęcia to nie wierzę. Wolałabym zobaczyć na własne oczy. Te z blogów są bardziej, w moim odczuciu, autentyczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajkowe. Zdjęcia są z pewnością "obrabiane" ale świetne. Kolorystyka rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mistrzostwo te foty, ale nie ma siły - cyfrowo obrabiane, ale piękne niewątpliwie. :))
    Niedzieli cudownej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, fajnie by było niektóre rośliny przenieść do swojego ogródka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale to piękne... Natura to jednak fajna babka jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne. Uwielbiam klony z czerwonymi liśćmi. Niestety u nas te palmowe klony marnie rosną- mój mi zamarzł na loggii.
    Miłego,;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia fajne ale trochę nienaturalne...Miłej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzajemnie Aniu, wspaniałej jesiennej niedzieli :-)))
    We Wrocku ma być najcieplej !!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm, chyba w nieoczekiwaniu na poniedziałek. ;)

    Zdjęcia niezwykłe, magiczne, ale aż odrealnione, przez co nadają się chyba tylko do ilustrowania baśni. Jednak to okienko wśród liści winobluszczu... I jeszcze te białe pnie drzew w pomarańczach, i jeszcze... Ożeż kurna, jaka ja jestem niezdecydowana! To podobają mi się czy nie podobają? Podobają, ale nie stoją za nimi konkretne osoby, znane mi choćby z wirtualnego świata, i ich emocje. I ich "ludzkość" w ogóle. Więc nie aż tak. :)

    Buziaki na niedzielę - we Wrocku ponoć upalną jak na październik. Pękam z zazdrości, bo u nas mżawka i chyba nawet ze spaceru z psami nitki. Chyba że uda nam się wstrzelić w jakąś chmurną szczelinę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam fajna, bogatą w wydarzenia niedziele

    zachwyciłam się Twoimi życzeniami

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest piękna jesień, to i bajeczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach, to jest ten "budyń". Bo początkowo nie wiedziałam, w czym rzecz. Fotoshop, czy też nie, lecz zdjęcia są oszałamiające. Te białe pnie na tle czerwieni, albo te kępki wrzosów...

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne zdjęcia, uwielbiam jesień ma niepowtarzalny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia :) Trochę nierealne, ale czasem potrzeba odrobiny nierealności w życiu ;) żeby potem z radością wrócić do realnych jesiennych ujęć.
    Miłej niedzieli, Aniu :) U nas piękne słońce i ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia bardzo ciekawe, takie trochę surrealistyczne.

    Katarzyna3

    OdpowiedzUsuń
  21. Łomatkoscurkom, tak piękne że aż nierealne. Oczywiście uważam że fotoszop maczał w nich swoje malownicze łapska, niemniej jednak jakąś bazę prawdziwą miał. I ta baza po prostu zachwyca! Cieszę się że są takie miejsca na ziemi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka jesień koi, tuli i przywołuje mnóstwo wspomnień-marzeń. Miłego tygodnia! :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...