środa, 16 października 2013

Ważna sonda, pomożecie? :)

Dzień dobry. :)

Zapewne pamiętacie mój niedawny post pt. LISTA OBECNOŚCI, w którym prosiłam Was o odezwanie się do mnie. 
Unikalnych wizyt było tego dnia 575, listę podpisało wtedy 180 osób! 
Mam dziś wielką prośbę do tych osób, a także do każdego, kto tu trafi.
Cudownie by było, gdyby liczba chętnych, którzy wezmą udział w sondzie, była podobna. 

Ważą się losy pewnego projektu realizowanego przez mojego męża i Kamilę prowadzącą stronę http://www.przygarnijkota.pl/. Kamila jest niezależną wolontariuszką, od lat z oddaniem i mądrze pomagającą znaleźć dom kotom z wrocławskiego schroniska, wspierającą domy tymczasowe, czynnie zajmującą się adopcją i pomocą bezdomnym kotom. Tak przy okazji, to bardzo podoba mi się tekst, jaki widnieje na stronie Kamili.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
1) Potrzebujesz Przyjaciela -> Adoptuj Kota lub zostań Domem Tymczasowym (tzw. DT).
2) Nie możesz przygarnąć -> Wspieraj inne DT: kup karmę, żwirek, ulotki lub dofinansuj leczenie.
3) Nie możesz pomóc finansowo -> Udostępniaj na swoim Facebooku zwierzęta szukające domu.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aby projekt stał się atrakcyjny i odniósł sukces, trzeba dopracować każdy element. Jednym z nich, bardzo ważnym, jest LOGO, które będzie widnieć na stronie Kamili, na ulotkach, na banerach, na fejsbukowym profilu itp. Będzie ono wizytówką strony PRZYGARNIJ KOTA

I tu moja prośba. Zechciejcie zagłosować na jedno z tych przedstawionych poniżej. Popatrzcie okiem odbiorcy. Które niesie ze sobą przesłanie o szczęściu z przygarnięcia kociego przyjaciela? Które pieści Wasze oczy? Które trafia do serca? Które przyciąga wzrok?

Głos można oddać jeden z jednego IP, więc jak wrócicie do domu z pracy, poproście domowników o wybranie ich faworyta i kliknijcie jeszcze raz. Czy muszę dodawać, że będę wdzięczna? 

Komentarze są bardzo mile widziane, ale najpierw wybierzcie swój typ, a potem dopiero zerknijcie na nie, aby się nie sugerować.
Logo będzie zawierało jeszcze adres strony, ale dziś skupmy się tylko na części graficznej.


Numer dotyczący danego logo jest NAD nim.












Liczę na Was!  :))

Sonda jest czynna do jutra do godziny 20.00.

Dziękuję! 

PODPIS

A rok temu Za Moimi Drzwiami Włoskie jedzonko (klik). Na głodnego zaglądać nie radzę. :)


PODPIS

121 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. I sonda? Hura! Ale miałam porannego stresa. Taki ważny post! :))

      Usuń
    2. a gdzie link do sondy? ślepa jestem? ;))) jest link do ekoszala ;)

      Usuń
    3. Ala, ludzie głosują... Sonda jest w poście, tym razem udało mi się ją tam umieścić, nie ma linku przekierowującego...
      To ja już nic nie rozumiem. Ja widzę sondę, Emka i 3 inne osoby już zagłosowały. Odśwież stronę.
      :((((

      Usuń
    4. Aaaaa to wszystko jasne. W pracy nigdy nie widzę sondy w postach - nie ma w żadnej przeglądarce :(
      Zagłosuję w domu.

      Usuń
  2. Ja też oddałam głos, jeszcze "wysonduję" domowników, jak wrócą z pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja sobie pozwoliłam kliknąć! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma tego złego ;) Filmiki sobie w międzyczasie pooglądałam z udziałem Rufika i kotów :)
    Zagłosowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowane :) A projekt i strona cudowne - tylu kotom udaje się i udało pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam, przekazuję znajomym. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam, choć miałam dylemat pomiędzy dwoma :-) ale wszystkie są bardzo fajne i twórcze, brawo dla autora (-ów) :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uff....udało się. Poprzednio nic się nie otwarło i wcięło dwa komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne logo wybrałam...:)

    Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trójka i piątka najbardziej do mnie trafiły z przekazem.

      Trójka mówi: : przyjmij mnie do swojego domu a sprawię, że będziemy razem szczęśliwi.
      Piątka - uwielbiam mizianie…:). Spójrz, ile szczęścia może dać Twoja opiekuńcza ręka….
      Przy piątce prawie słyszałam ten „traktorem” zadowolenia.

      Ostatecznie piątka ustąpiła pierwszeństwa trójce…:)

      Ala

      Usuń
    2. Miało być : "traktorek"

      Ala

      Usuń
  10. drugie na pewno robił ktoś, kto nosi kota na rękach, brawo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klarko, drugie i dziewiąte mnie wzruszyły :)

      Usuń
    2. bo wśród kociar te gesty są dokładnie znane, ludzie nie biorą kotów na ręce bo się brzydzą albo boją a nie wiedzą, ile takie przytulenie daje bezpieczeństwa i spokoju obydwu stronom.

      Usuń
    3. Pod warunkiem ,że szelma da się przytulić ,mój łaskawie odczekuję minute ,albo dwie ,stwierdza że spełnił powinność i czmycha ;)

      Usuń
    4. Szelma ;))
      Taaaa, da się... jak mu się chce to da się ;)
      Ja zagłosuję, na któreś z tych dwóch. Jest w nich tyle ciepła, troski, bezpieczeństwa i otrzymanej radości. Rozczulają mnie :)

      Usuń
    5. O to to, Mario, i ja mam dwie takie, Trykot i jej córunię Glizderkę, które są "nietykalskie". Na szczęście reszta w normie, a nawet ponad normę przytulakową. :)

      Usuń
    6. To ja muszę się przyznać, że mój ostatni kot (którego już niestety nie ma ) rano po obsłudze stołówkowej, jak zatankował jedzonka do pełna, zaczynał robić ósemki pod nogami.
      I każdego dnia przed moim wyjściem do pracy m u s i-a ł a m brać dziada na ręce i chwilę ponosić, krótki przystanek przed lustrem i m o g ł a m wyjść do pracy.
      Nadmienię, że tylko w moim wydaniu ten rytuał był ważny…
      Nakładałam dyżurny szlafrok tyłem do przodu… i bywało, że moje dziecko niby w żartach ale z lekką zazdrością komentowało ten poranny przemarsz . Ech, to już niestety historia..:(

      Ala

      Usuń
  11. Zagłosowałam, choć nie było łatwo. Właściwie wszystkie są świetne, ktokolwiek je przygotował, musi naprawdę kochać koty - to się czuje :-) A teraz idę zajrzeć na stronkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe te loga ,wydaje mi sie ,że wszystkie robiła ta sama osoba ,podobna kreska.
    3 jest najpogodniejsza , ale według mnie idee strony najbardziej oddaje 9 i 4. Bardzo ciekawa jest jeszcze dwójka ,ale jak dla mnie mało czytelna na pierwszy rzut oka.
    Głos oddałam pójdę jeszcze do brata.

    OdpowiedzUsuń
  13. naprawdę trudny wybór! dobrze, że dałaś czas do namysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łatwo nie było! Wahałam się między 2 a 9. W 2 chyba kolor mi nie odpowiada.
    Ale loga są bardzo ładne i ciekawe! O jednym pomyślałam nawet, że ładnie by wyglądał jako tatuaż :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czwórka i dziewiątka. Ten kto kocha sercem kotka może go także pocałować.
    Moja córka wzięła z Wrocławia jakieś 3,5 roku temu 2 kotki, Lusię i Telmę.
    Oddam głos także z domu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też zagłosowałam. Na razie wygrywa mój faworyt czyli 3. Dla mnie to logo cudownie pokazuje jak szczęśliwy może być kotek, który już znajdzie swój dom :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zagłosowałam, wieczorem z domu jeszcze kliknę z dwóch komputerów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fruszelino, zależy nam na opinii jak największej ilości osób, nie na kliknięciach, więc z domu kliknij jeszcze w imieniu kogoś z rodzinki. Dziękuję bardzo!

      Usuń
  18. A ja nie widzę sondy buuuuu... tylko napis....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz poczekać aż się załaduje, bądź otworzyć post w innej przeglądarce. Polecam Chrome.

      Usuń
    2. Właśnie ani w Chrome się nie otwiera, bo używam na co dzień ani Firefoxie...buuu.....
      Ja to od paru miesięcy nie mam szczęścia do Internetu, nic a nic...
      Po wielkich bojach otwarło się w Firefoxie...
      Głosowałam na 3.

      Usuń
  19. Jak widzę to największe powodzenie ma nr 3, ale mnie się bardziej podoba 6 - kot na pomocnej dłoni.Jest delikatne w formie, ładnie rozwiązane plastycznie i czytelne- przynajmniej dla mnie.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zagłosowałam na trójkę i dopiero potem spojrzałam na wyniki. Trójka wydaje mi się najbardziej jednoznaczna, to ważne dla odbiorcy. No i kot jest uśmiechnięty, a to ma walor "zachęcający" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie są piękne ale najbardziej przypadła mi do serca 9-tka,na nią głosuję.Powodzenia w realizacji projektu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zagłosowałam i okazało się, że wybrałam najbardziej do tej pory popularne. Kierowałam się tak, jak Ania M. tym, że przekaz jest najbardziej jednoznaczny i że kot jest taki zadowolony i pięknie uśmiechnięty. Bardzo mi sie podobał nr 5. - też przez ten zadowolony uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  23. ...witaj Aniu, najbardziej w oko wpadają mi nr 3 5 9, jednak po dłuższej analizie trójeczka jest moja...

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie, szósteczka. Jeszcze niedawno Maniuś mieścił się w dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja wybrałam 2 :) niezalogowana elaja

    OdpowiedzUsuń
  26. W pracy głosik oddany :) jeszcze w domku sobie pozwolę :D

    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Zagłosowane, wybrałam piątkę, bo kotek śpi zadowolony na opiekuńczej dłoni, a kolor zielony, to wszak kolor nadziei. Kreska gruba, wyraźna rzucająca się w oczy, na logo idealne. Idę teraz połazić po ludziach w pracy, by też zagłosowali :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wybrałam, piątkę, ale jest kilka ładnych, które dobrze mi się kojarzą, więc na pewno uda się dobrać najlepsze.
    Nie podpisywałam listy obecności z wielkiej zajętości, ale mogę to chyba nadrobić?

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie loga piękne, ale 3 ma najczytelniejszy przekaz :)
    Zagłosowane!

    OdpowiedzUsuń
  30. ja zagłosowałam na 3
    i napisałam Ci @

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie też się najbardziej 3 spodobała, niesie fajny przekaz i jest czytelna.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zagłosowałam na 3, bo jest dla mnie najbardziej wymowny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A mnie 3 kojarzy się ze sklepem dla kotów lub schroniskiem. Szkoda, że prowadzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, i tak Kamila, jako twórczyni strony ma głos decydujący. Zresztą ta działalność dotyczy schroniska, więc może to dobrze, że tak się kojarzy...

      Usuń
    2. Mnie się podobnie kojarzy, dlatego zagłosowałam na 9. Jest czytelna - zaopiekowany kot i jego człowiek.
      Gossala

      Usuń
  34. Są piękne i wzruszjące.
    3 - dla mnie najbardziej wyrazista

    Agnieszka z Żyrardowa spis 102

    OdpowiedzUsuń
  35. Zagłosowałem, i wyszło, że na lidera :)) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdążyłam. Wszystkie rewelacyjne, ale 6 mnie urzekła :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kiedy zobaczylam dwojke, wiedzialam, ze to jest to. Jednak dla pewnosci obejrzalam wszystkie inne. Zostalam przy dwojce, najlepiej do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  38. zagłosowałam , chociaż miałam problem, zastanawiałam się nad dwoma:)

    OdpowiedzUsuń
  39. wybrałam "5" bo w prosty sposób symbolizuje miłość człowieka do kota, przytulenie i przygarnięcie, ale przede wszystkim zadowolenia kota.
    Bardzo źle kojarzy pytanie "pomożecie?";( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ivo, "pomożecie?" kojarzy mi się z odpowiedzią "pomożemy", i o to mi dziś chodziło, abyście pomogli nam wybrać. :)

      Usuń
    2. ja wiem o co Ci chodziło i dlatego zdanie zakończyłam przymrużeniem oka:) Mnie nieustannie przypomina się ten, który wciąż o to pytał.

      Usuń
  40. Wybrałabym 9, bo widać, jak rodzi się uczucie. Czy wystarczy tylko kliknąć na zdjęcie?
    Nic ninnego nie znalazłam...
    Na drugim komputerze z Chrome na rzazie nie ma internetu, może wieczorem.
    I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, I., nie wystarczy kliknąć na zdjęcie. Musisz zagłosować przez sondę.
      :)

      Usuń
  41. Nie mogłam się zdecydować (między 5 a 6 ) -wybrałam 5 -bo robi wrażenie szczęśliwego kota a chyba o to chodzi :) pozdrawiam -Eliza F.

    OdpowiedzUsuń
  42. Odpowiedzi
    1. Tak, czworeczka jest "moja", bo prosta I przejrzysta. Jedynka tez mi sie podoba...:)

      Usuń
  43. Wybrałam 2 bo wygląda jak symbol miłości bezwarunkowej.

    Katarzyna3

    OdpowiedzUsuń
  44. wszystkie projekty chwytają za serce, jednak, podobnie jak większość, uważam, że nr 3 daje najbardziej wyrazisty przekaz i tak zagłosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  45. głos oddany :D
    choć nie powiem, miałam problem z wyborem...

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeśli macie problem z ankietą, można również głosować na Facebooku www.facebook.com/przygarnijkota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosiłabym, aby te same osoby nie głosowały tu i tam, bo to zaburzy wynik!

      Dzięki :))

      Usuń
  47. Zagłosowane, niestety tylko z domu - w pracy nie mam internetu :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ciężki wybór :)) większość mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  49. Pomysly na logo genialne. Proste i jednoznaczne. Czekam na finał. Ostatecznie wybralam 9 :D

    PS. Napisałaś aby nie wchodzić na zeszloroczny post na glodniaka... moja przekorna natura oczywicie wygrala. Weszłam. W brzuchu mi teraz burczy a lodówa pusta :(

    OdpowiedzUsuń
  50. Zagłosowałam, ale wszystkie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Odpowiedzi
    1. Igo, sonda jest czynna DO JUTRA do godziny 20, także spoko. :)

      Usuń
  52. Tu mi spece podpowiadają, że 3 i 5, mają wszelkie atuty "dobrego" loga. Ja się nie znam, ale intuicyjnie wybrałam nr 3. Inne też są fajne, ale kotki są na nich smutne, a chodzi o to, żeby konotacje były raczej pozytywne, szczęśliwy kotek, bo znalazł, albo znajdzie za moment dom:))

    OdpowiedzUsuń
  53. Zdecydowanie dwojka. I kolor i grafika najbardziej do mnie przemawia. A teraz (juz nawet nie wiem,ktory raz) puszczam sobie filmik o Rzepie i Ruficzku. Pozdrawiam. Bozena z Pragi.

    OdpowiedzUsuń
  54. Widać ,że głownie głosują kobiety. Nr 9 -to takie słodkie ,że aż nie trafia do mnie ,że to chodzi o BIEDNE koty ,schroniskowe,bezdomne,skrzywdzone.Zrzućcie różowe okulary,to jest logo kotów szczęśliwych.Zdecydowanie nr 6 .Mały kotek na ręce która go chroni daje nadzieję.Pomocna dłoń.KOtek który znalazł oparcie.I kiedyś się uśmiechnie tak jak nr 5,i ktoś go pokocha tak jak nr.9

    OdpowiedzUsuń
  55. Wybrane - kliknięte. Kot na dłoni. Trzeba zaufania i miłości, by tak zasnął.
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za projekt.

    OdpowiedzUsuń
  56. Zagłosowałam na 5. Uśmiechnięty kot na dłoni w kolorze zielonym, a więc niosącej nadzieję. Może tylko jakość taka sobie w tej wielkości, ale rozumiem, że to wersja robocza :)...

    Bardzo piękne są loga zbudowane z delikatnych kresek jak 1, 4, czy 9, ale pierwsze skojarzenie to branże nie kojarzące się z kotem, a ze zdrowiem, ewentualnie z dziećmi. Zastanawiałam się długo nad 9, bo jest prześliczne, ale tutaj dodatkowo (oprócz tych długich, delikatnych pociągnięć "pędzla", o których wyżej) kociak ma pochyloną głowę, z jednej strony jakby nadstawiał ją do całusa - co pewnie było intencją projektanta, ale z drugiej, jakby ją przed człowiekiem pochylał w geście pokory, poddaństwa... - wiem to dalekie skojarzenie, ale myślę, że warto przemyśleć jak dany gest może być odbierany w świadomości wielu ludzi - nie tylko kociolubnych całujących kociambry po pyszczkach...
    2. bardzo przyciąga wzrok ze względu na kolor i równowagę między masą i światłem, ale nie do końca jest dla mnie czytelne to "przerwanie" kota, biała dziura? Nie widzę tego... :(...
    3. jest śliczna, ale lepsza dla DT niż dla ogólniejszej akcji pomagania kotom :).
    6. bardzo mi się podoba i myślę, że jest konkurencyjne dla 5 - jak dotąd nie spotkałam loga związanego z kotami z pomysłem kotka na dłoni :)..., będzie się wyróżniać.
    7. wydaje mi się zbyt klasyczne
    8. jest bardzo ładne, ale oczka kota nadają mu wyraz jakiegoś zdziwienia?... :)...

    Tak więc ja zagłosowałam na 5, ale przychylam się jeszcze do 6 :).

    Piękną pracę wykonali projektanci, szczere gratulacje i uznanie!...

    Dla TwójCiOnego i Kamili również :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwaliłaś kawał porządnej roboty tym komentarzem! Dzięki :)

      Usuń
  57. Oj, jak ja nie lubię wybierać! Zbyt duży wybór, a stawka wyrównana. Naprawdę niezłe są ;)
    Ale zaraz się skupię, odsieję i zagłosuję ;)
    Ściskam ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. wybrałam trójkę, bo niesie obraz szczęśliwego kotka w dom

    OdpowiedzUsuń
  59. jak dla mnie piatka:) tak widze szczesliwego kota.,,
    choc kociara nie jestem

    OdpowiedzUsuń
  60. Trudny wybór, bo wszystkie są fajne i każde coś ważnego przekazuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. zagłosowałam..na 2,ale podobają mi sie wszystkie ,z kotem i cźłowiekami i cźlowiekowymi łapkami-kot i ludź:))

    OdpowiedzUsuń
  62. Wybrałam 9 , ale również 5 do mnie przemawia ( do niej sama buzia mi się uśmiecha ) . Moja mama wybrała 3 .

    Adriana

    OdpowiedzUsuń
  63. Za dużo możliwości wyboru !
    Grafik w swojej pracowitości się Wam rozszalał.
    Na ogól do poblicznego castingu dopuszcza się maksimum cztery!
    Drogą eliminacji parogodzinnej wybrałam nr 2.
    Sprawa na tyle utrudniona, że koncepcja emocjonalna pochodziła od jednej osoby i one jakoś się zazębiały i razem wżeniały.
    Nie wiem czy na słuszny zagłosowałam, ale przedsięwzięcie warte !!!!
    Oprócz głosowania, co można więcej?
    iga

    OdpowiedzUsuń
  64. Oddałem głos na projekt nr 9. Niesie dobre przesłanie, dwie istoty: opiekun i zwierzak wpisane w serce a kochający dom to nie tylko mizianki lecz przede wszystkim odpowiedzialność --> kochasz, to kochaj odpowiedzialnie. Myślałem też nad nr 3 jako weselszym i łatwiejszym do odbioru ale głosować można na jedno. Dodam tylko, że projekty mogą być inaczej postrzegane gdy dojdzie nazwa lub tytuł strony - kwestia kompozycji, umiejscowienia i później praktycznego ich zastosowania np. na banerach, koszulkach czy pinsach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zachwycona dziewiątką, no i masz rację. Widziałam te projekty z napisami i bardzo zyskują. Szczególnie moja ulubiona szóstka.

      Usuń
  65. gratuluje inwecji tworczej przy wybieraniu logo, bo wszystki mi sie podobaja!

    OdpowiedzUsuń
  66. Powodzenia!!! Głosowałam na 5:):)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  67. Witam, zdecydowanie 5, szczęśliwy kot za sprawą ludzkiej dłoni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  68. Oodałam głos.Wybrałam 3--czytelne,wymowne,przyjemne w odbiorze.Dom to rodzina,bezpieczeństwo,ciepło,chociaż bywa,że wieje chłodem.

    OdpowiedzUsuń
  69. spóźniłam się na głosowanie :( ale oddałabym głos na 5 lub 9 :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...