wtorek, 8 października 2013

Wróżka Anilla Wroclawianilla w akcji

Kto czeka, doczekuje się. 
Oto wyniki minizabawy we wróżenie.
Uwaga: skargi i zażalenia na wróżkę są przyjmowane.
Piszcie na Berdyczów lub stukajcie w rynnę (tylko nie w moją!).
Innej formy reklamacji nie przewiduje się.

Dobrej zabawy. 


Nr 1 wybrały:
Magda Spokostanka - Gdyby nie wyjątki, zasady byłyby nie do zniesienia, za wyjątkiem jednej: ty jesteś z zasady wyjątkowa. Powtórz to dziś sobie 28 razy, a poczujesz się wspaniale!
Adelina - Zrób to lepiej dziś, bo jutro może ci się nie chcieć. Jutro bowiem będziesz miała świetny humor!
Olga Jawor - Jeśli dziś nie chce ci się robić nic dla siebie, zrób coś dla innych i twardo żądaj rewanżu. Nie ma lekko, a poza tym poczujesz satysfakcję z wywierania wpływu na innych!
Alcydło Kr.- Gdzie ty wiesz, że tego nie da się zrobić, tam przyjdzie ktoś, kto tego nie wie i to zrobi, więc nie wpuszczaj go do domu. Co ci się będzie panoszył! Dziś jest twój dzień. Dobry dzień.
Katarzyna3 - Konieczność uwolni cię od męki wyboru – po prostu musisz kupić nowe kozaczki!

 Nr 2 wybrały:
.........

Nr 3 wybrały:
Lidia - Jeśli okazja wzywa cię po imieniu, nietaktem byłoby nie odpowiedzieć, więc ubierz się wygodnie i idź na spacer. Jest piękna pogoda, taka okazja nie trafia się często w październiku!
Efka i koty - Szczęście pomaga tylko tym, którzy pomagają sobie, więc zrób sobie w końcu wolny wieczór i kąpiel w pianie!
Area - Nie gryź cudzego palca, zobacz, gdzie wskazuje i dopiero go ugryź! Nie będzie ci nikt mówił, co masz robić!
Nika - Odnajdziesz satysfakcję z pracy we wtorek. Niemożliwe? A jednak!


Nr 4 wybrały:
Wilddzik - Śmiech oddala strach jak wiatr mgłę, uśmiechnij się dziś pięć razy bez wyraźnego powodu, a jutro wspominając to, uśmiechniesz się znowu nie raz.
Kass - Fortuna mówi, że w tym tygodniu zrobisz pranie i kilkakrotnie zjesz śniadanie.
Ania M. - Pamiętaj: jeśli ma się swoje zdanie, to warto się z nim zgadzać. Dziś rozejm - nie kłóć się ze sobą, a poziom magnezu ci wzrośnie.
Echo - Ludzie dzielą się na bojących się komputerów i tych, którzy boją się ich braku - ty jesteś wyjątkowa, bo należysz do obu tych grup naraz - bądź dziś dumna!
Maria Nowicka - Przeczucie pokazuje ci najlepszą drogę i choć wcale nie musi być ona dobra, tym razem daj mu jeszcze szansę. Najwyżej znów cię zwiedzie na manowce, no i co tam!


Nr 5 wybrały:
Wiktoria - Kto błędy swe dostrzegł, więcej nie błądzi. Kto nie błądzi, ten jest nudnym sztywniakiem. Dziś daj sobie prawo do błędów, a odetchniesz pełną piersią!
Ewa 2 - Bierność przynosi spokój, którego odmawia człowiekowi działanie. Po co dziś bierność? Działaj, a poczujesz satysfakcję!
JolkaM - Gdzie kotów sześć, tam nie ma co jeść. Maszeruj więc do kuchni i uśmiechnij się, to będzie dobry dzień.
elaja - Najwyższy czas umyć okna. I kogo to obchodzi? Dziś robisz tylko to, co chcesz i jesteś spokojna. Tak trzymać.


Nr 6 wybrały:
Anna - Jeśli nikogo się o nic nie prosi, wszyscy wydają się uczynni, jednak jeśli się kogoś o coś poprosi, zazwyczaj to zrobi, więc dziś to wypróbuj, a poczujesz się bosko!


Nr 7 wybrały:
....


Nr 8 wybrały:
Pomalowana na niebiesko - Z werwą zajmiesz się pracą i nie będziesz miała czasu na drobiazgi, a przecież szczęście tkwi w drobiazgach - pamiętaj o tym, a zaznasz dziś miłych chwil.
Ninka - Bez odwagi nie zostaniesz dowódcą. Odważ się dziś na małe szaleństwo, a zaznasz słodkiego smaku satysfakcji.
Róża Wigeland - Nie goń za wszystkim, bo stracisz co masz. Goń za tym, co ważne, a jak już dogonisz, zjedz coś dobrego, no i obiecaj nie gnać tak więcej. To ci przyniesie spokój. Wtedy też zjedz coś dobrego. Jaki piękny dzień!
Ewa z Mazur - Gratulacje! Wylosowałaś dobry dzień, dobry wtorek!
eNNka - Nie zakładaj dziś najlepszych spodni - grozi ci wielka plama! Poza tym grozi ci dobry humor. Fajnie, nie?
Iza kama - Wkrótce skontaktuje się z tobą kosmita. Może mieć postać kota. Bądź czujna!


Nr 9 wybrały:
Kamila - Gwiazdy mówią, że czas na pieczenie. Dziś każdy przepis się uda, za wyjątkiem tych, co się nie udadzą, więc idź lepiej do kina - to uda się na pewno!
Mnemosyne - Każdy jest architektem swojego losu, lecz nie każdemu, tak jak tobie, miły wieczór wywróżyła Anka Wrocławianka - nie zmarnuj tego!
Iga - Szczęście, którego szukasz, jest w tobie. Zamknij oczy i powiedz mu dzień dobry, a potem ciesz się nim, a dzień nadchodzący będzie spokojny i miły.
Graszka Graszkowska - Do serca przytul psa, weź na kolana kota, a zaznasz chwili błogości. Gwarantowane! Powtarzaj codziennie.
Lucy - Za godzinę znów zechce ci się jeść. Wtedy zjedz i bądź syta. Nie ma co iść przez taki miły dzień na głodniaka!


Nr 10 wybrały:
Monika - Niemożliwym jest, aby uszczęśliwić wszystkich, jednak tobie się dziś to uda. Widzisz, jaką masz moc!
Opakowana - Gwiazdy mówią, że dziś ktoś będzie ci wróżył z biżuterii. Powiedz mu, że sama zadbasz o swoje szczęście! Jego mina, kiedy to mówisz - bezcenne!
Dawny Basik - Każdy dzień na ziemi to dobry dzień, ale ten dzisiejszy to dopiero będzie pierwsza klasa!

Nr 11 wybrały:
Beata Zasada - Jeśli myślisz, że znajdziesz mądrość w tej wróżbie, to znaczy, że oszalałaś. Szaleni są fajni, więc dziś tym się ciesz!
Emka - Ktoś powie ci dziś coś bardzo miłego. Mówię ci coś bardzo miłego: lubię cię. Słyszysz? O, jak szybko się sprawdziło!
Ala -  Gdy nie masz nic do ofiarowania, ofiaruj uśmiech. Gdy nie chcesz się uśmiechać, nie rób tego. Dlaczego masz być taka hojna. Dziś kolej na innych. Będzie bardzo dobrze!


Nr 12 wybrały:
.......

Nr 13 wybrały:
Hersylia - Będziesz żyć długo i zjesz mnóstwo pysznych potraw. Dziś już zaczniesz realizować ten plan.
Ania Jarmula - Nie sądź, że radość jest dziełem przypadku. Bierze się ona z mojej wróżby, a ta jest ci przychylna, więc sama już wiesz, jaki dziś będzie ten dzień dla ciebie.
Teatralna - Bądź cierpliwa! Albo nie. Jak chcesz. I tak będzie dobrze. Ty tu rządzisz.
Prowincjonalna nauczycielka - Gwiazdy mówią, że siedzisz teraz z uśmiechem na ustach, który ci zostanie na cały dzień, jeśli go tylko przypilnujesz! Warto, prawda?
Retro Koty i Pies - Jeżeli ściśniesz pomarańczę, sok pomarańczowy z niej wypłynie, ponieważ właśnie on znajduje się w środku. I bardzo dobrze, zrób sobie smaczny soczek. Na zdrówko!
Pantera - Ciągłe ostrzenie może sprawić, iż żelazny pręt zmieni się w igłę. No i git, bo igły są fajne, tylko czy tobie dziś potrzebne? Gwiazdy oraz wróżka z Wrocławia prorokują, że będzie to dzień łagodności i miłości.
Iwona - Zamknij na chwilę oczy i posłuchaj swojego serca. Ono mówi: kocham cię. Słyszysz?
Tempo giusto - Układ chmur na niebie zwiastuje, że nie będzie ci dziś chmurno, durno i do domu daleko. Toż to sama radość, prawda?
Maskotka - Wszystko mi mówi, że cię ktoś dziś kocha. Ucałuj go serdecznie, tylko potem wypluj wszystkie kłaki!
Ewa - Nigdy nie zapominaj o przyjaciołach. Nigdy za wyjątkiem dzisiejszego dnia, kiedy to myśl tylko o sobie, a zaznasz wielu miłych chwil we własnym interesującym towarzystwie.
Giga - Jeśli zdobędziesz się na cierpliwość, dziś w jednej chwili gniewu zaoszczędzisz sobie sto dni przykrości. A jaki szczęśliwy będzie wtedy twój zwierzak!


Nr 14 wybrały:
Alucha - Podróżujesz nie po to, by zobaczyć nowe, lecz by patrzeć inaczej na stare. Mądra z ciebie dziewczynka. Czujesz?
Ula - Będziesz sobą tylko wtedy, jeśli przestaniesz się bać samej siebie. Wróżka Anna Wr. mówi ci, że nie ma się co bać takiej miłej osoby. Powiedz sobie: kocham cię i idź. Ten dzień należy do Ciebie!
Hana - Wszechświat jest cierpliwy i on dziś zawiadamia cię przez tę przypadkową całkowicie i losową wróżbę z biżuterii, że masz wszystkich w domu. Nikogo za dużo. Uwaga: reklamacje nie są przyjmowane!


Nr 15 wybrali:
3xl - Bądź wyrozumiały, cierpliwy i rób dużo zdjęć, a w tym roku uda ci się kupić fajne buty. No, w przyszłym to już na bank!
Viki - Twoje szczęście to nie loteria, na której stawiasz swoje życie. To pewnik. Dziś się już zacznie.Pierś do przodu, broda do góry i dziś świat należy do ciebie!
Orka - Nie da się kontrolować nadmiaru, tak i ty staraj się pojąć tylko to, co możesz zrozumieć, czyli to, że właśnie teraz zaczął się twój dobry, październikowy dzień. Niech trwa!

PS. Jeśli kogoś pominęłam, to niech ten ktoś głośno krzyczy o swojej krzywdzie!

PODPIS

A rok temu Za Moimi Drzwiami: Dolomity w deszczyku (klik). Fajny post, cudowne wspomnienia.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Moje zdjęcie dla Marii, skoro się tak go domaga.
Innego, na którym jestem w stanie się zaakceptować, nie posiadam. :)


:)

113 komentarzy:

  1. Upiekę i pójdę do kina, a co :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne wróżby! Przeczytałam wszystkie i nie mogę wyjść z podziwu, że miałaś pomysł i natchnienie aby każdemu indywidualnie odpowiedzieć!
    A Twoja wróżba dla juz sprawdziła! Tfu! Kłaki wyplułam ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez śniadania połykam nie tylko literki ,ale i całe wyrazy...
      Miało być: A Twoja wróżba dla mnie już się sprawdziła! ;))

      Usuń
    2. Wróżba dla ciebie Maskotko rozśmieszyła mnie do łez :)

      Usuń
    3. Ha! Sama widzisz, że ze mnie wróżka bezbłędna, niezawodna i na dodatek skromna! :)

      Usuń
  3. Jestem pod wrażeniem Twojej pracy :))) Dziękuję za wróżbę :)
    Na spacer się wybieram, do miasta po prezent dla rodzicielki, a potem do roboty ;) Mogę wybrać ładną, zadrzewioną ulicę, by dojść do celu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak zrobiłaś natchnięta przez wróżkę AW. :)

      Usuń
    2. Jak najbardziej :) A jutro tym bardziej to zrobię :)

      Usuń
  4. No to zaczynam się uśmiechać, zgodnie z zaleceniem wróżki :-)
    Świetne przepowiednie, może powinnaś zmienić nick blogowy na "Pytia Delficka" ;-))))
    Buziaki Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko! :D Co za wróżby! Co jedna to lepsza :))))
    Szalona Anilla.... :P
    Chciałam się dowiedzieć skąd Anilla czerpie wiedzę tajemną? Z kuli? Z gwiazd? Z fusów?
    A mi nie pozostaje nic innego jak podróżować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróżka Anilla wielką jest !!!!!
      Jest dobrą obserwatorką i ma dobrą i pojemną pamięć, a wiedzę niewątpliwie czerpie z blogów i komentarzy do nich ;).Jestem pełna podziwu. No i pracowita bardzo jest.

      Usuń
    2. Mario, z blogów i komentarzy nie może czerpać, bo to zbyt oczywiste ;))))

      Usuń
    3. Oczywiście. Ja czerpię wiedzę z przepływu energii nad blogami i komentarzami! Nie ma to tamto.

      Usuń
  6. "Pantera - Ciągłe ostrzenie może sprawić, iż żelazny pręt zmieni się w igłę. No i git, bo igły są fajne, tylko czy tobie dziś potrzebne? Gwiazdy oraz wróżka z Wrocławia prorokują, że będzie to dzień łagodności i miłości."

    Igielka przyda sie jak znalazl! Dziura w skarpetce mi sie zrobila, Pytio Wroclawska, skad wiedzialas? Zgodnie z przepowiednia, bede dzisiaj lagodna jak baranek i milujaca jak aniol.

    P.S. Reklamacji nie przewiduje ;)

    Dobrego dnia, Kasandro.

    OdpowiedzUsuń
  7. No widze, ze odnajde satysfakcje z pracy we wtrorek :) czuli dzis! No ja mysle, za chwile zaczyna sie calodzienne szkolenie z najwazniejszego dla mojej nowej pracy oprogramowania :))
    Milego dnia, biegne sie uczyc :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Drzwi zamknięte na siedem spustów:))
    Dobry dzień! Oby i dla Ciebie Aniu!
    Dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ polecam się na przyszłość... Przyszłość przecież nie ma przede mną tajemnic. :)

      Usuń
  9. "Jeśli myślisz, że znajdziesz mądrość w tej wróżbie, to znaczy, że oszalałaś. Szaleni są fajni, więc dziś tym się ciesz!"
    Myślałam, że to świat oszalał...a tu masz!!!!...to ja szalona jestem. Czy nie jestem?...Mam wierzyć, czy nie wierzyć?....oto jest pytanie !!!!
    Anilla Wroclawianilla, to Nostradamus w spódnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama widzisz jak przydaje się spojrzenie z innej strony. :)

      Usuń
  10. Kochana Anillo Wróżillo, już teraz mogę Ci powiedzieć, że masz dar wyczuwania sytuacji, w jakiej ktoś się znalazł. Mam nadzieję, że wróżba się spełni. Dziękuję za pozytywną przepowiednię. Miłego dzionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziel się potem w jakich drobiazgach znalazłaś szczęście, a ja ci się przyznam, że dziś było ich wiele, a przed chwilą pyszny łosoś na parze - uwielbiam łososia :))

      Usuń
  11. Dziękuję Aniu :* Dzisiejszy wtorek (mam nadzieję, że wróżba się spełni) będzie należał do mnie i tylko do mnie :D

    Pozdrawiam serdecznie i chylę czoła przed wszystkimi wróżbami-oby się spelniły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak trzymaj, Ula. Odrobina zdrowego egoizmu dobrze robi wszystkich wokół. :)

      Usuń
  12. no ale przeciez ja jeszcze ZDECYDOWANIE wybralam dwie sztuki i pisze na Berdyczow za pomoca rynny po dodatkwoe wrozby. w regulaminie nie bylo, ze nie mozna wybeirac tylko jednej sztuki bizu.
    A Ty wez rzuc te prace niedaleko domu, zanabyj woz cyganski, kunia i jazda do nowej roboty. Kokosy zrobisz!!

    a wrozba prawda jest!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki,Wróżko Anillo.Chciałabym,ale limit błędów w swoim życiu już wyczerpałam.
    Każdy kolejny, to...lepiej nie mysleć.Aktualnie, mogę tylko sobie pozwolić na błędziki fiki-miki.
    Pochlebia mi,że znalazłam się w towarzystwie JolkiM.Ja też Jolanta z drugiego imienia a byłe województwo gdańskie to moje dzieciństwo,młodość,wspomnienia i Rodzina którą w miarę możliwości nawiedzam. Serdeczności posyłam.Wiktoria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Wiktorio nie ma limitu błędów póki żyjemy. Możesz sobie pozwolić na każdą ich ilość, byle tylko nie na wciąż te same, bo trzeba się przecież na nich uczyć.

      Jolka, czy Ty słyszysz jaką jesteś już ważną i słynną osobą? :)

      Usuń
    2. Ojej, Wiktorio Jolanto, jakie to miłe! :) Co prawda mieszkam niezupełnie w byłym gdańskim, raczej w byłym słupskim, ale jak by nie było, to całkiem blisko. :)
      A gdzie Ty mieszkasz?
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      PS. Hm, ależ mnie wylansowałaś, wróżillo Anillo. Aż nie wiem, co powiedzieć... Żeby mi tylko sława... ten, no wiesz... ;)

      Usuń
    3. Wtedy się ciebie wydziedziczy i z głowy. :P

      Usuń
    4. Wróżko Anillo,Jacek Walkiewicz /psycholog,trener/ w jednym ze swoich wykładów twierdzi,że to nieprawda,iż człowiek uczy się na błędach.Ze swojej praktyki zawodowej wie,że ludzie potrafią dziesięć lat walić głową w ścianę i ciągle są zdziwieni,że ich głowa boli a ściana stoi.Jego zdaniem,człowiek uczy się na błędach,kiedy wie,że je popełnia. To do mnie przemawia.Sama nie tak dawno uświadomiłam sobie to co było błędem w przeszłości a wtedy tak tego nie postrzegałam,odbierałam z różnych wzglęów.Pozdrowienia.Wiktoria.

      Usuń
    5. JolkoM,mam tremę bo żeś pedantyczka gramatyczna,więc wybacz niedoskonałości.To bardzo miłe,to wielka frajda.A wiesz,że moje, to też dawne słupskie.Pierwotnie,lata temu było gdańskie,potem słupskie a teraz chyba pomorskie.Przepiękne okolice Łeby,ukochane morze to moje dzieciństwo,młodość i aktualnie mieszkające tam rodzeństwo. Ja natomiast wybyłam na równie piękne Podlasie ale tęsknota za szumem fal pozostała. Pozdrawiam serdecznie znad wschodniej granicy.Wiktoria.

      Usuń
    6. Wiktorio z pięknego Podlasia, kobieto droga, zapomnij o tremie. Rozbroiłaś mnie. :) Fakt, poprawność językowa jest moim fisiem, ale już się nauczyłam żyć z tym, że nie dla wszystkich jest to priorytet i przeważnie łaskawie wybaczam potknięcia językowe. ;) Oczywiście niektóre "odchorowuję", ale to już raczej w przypadku totalnej ignorancji - w takich miejscach staram się nie bywać. W każdym razie poprawność językowa nie jest jedynym kryterium, według którego dobieram sobie towarzystwo. :)

      Ja mieszkam teraz w woj. zachodniopomorskim, czyli bardziej na zachód od Łeby. Znam nieco Twoją dawną okolicę, a najbardziej w niej zachwycają mnie wydmy oczywiście. Nie dziwię się, że tęsknisz. Fantastycznie, że masz tu bliską rodzinę i bywasz. :)

      Ściskam Cię. :)

      Usuń
    7. Droga JolkoM kamień spadł mi z serca.Odwzajemniam uściski.Wiktoria.

      Usuń
  14. No, kochana....Skąd Ty wiedziałaś, że jak jestem czymś zaaferowana, to zapominam, ze należy jeść, aby żyć? Wróżką jesteś? No tak, jesteś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, pojęcia nie miałam. Raczej spodziewałam się odpowiedzi w stylu "jakbym tyle jadła, to byłabym grubasem". :) Jak miło się rozczarowałam. :)

      Rybka w Bergen, w porcie, z papierowej tacki, z frytkami... Mniam, mniam! Pamiętam ten smak! - to tak a propos jedzenia :)

      Usuń
  15. Gdybym nie była cierpliwa, to nie miałabym jack russell terriera. Wróżba nie sprawdziła się u mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zdobędziesz się na cierpliwość dziś - czy dzien się juźż skończył??

      Usuń
    2. Właśnie, Gigo, wróżba dotyczy dnia dzisiejszego. Bądź czujna :)

      Usuń
    3. Byłam czujna i cierpliwa :). Mimo nie spełnionej wróżby pierścionek i tak jest dla mnie nr 1 :))))

      Usuń
  16. Ależ piękne te wróżby jakby szyte na miarę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czcigodna wróżko prawdziwe przeczucia to mnie nie mylą ,gorzej jak mylę przeczucie z chciejstwem.
    Strasznie fajne te twoje wróżby ,bardzo zabawne . "Każdy dzień na Ziemi jest dobry" staram się żyć w zgodzie z tą maksymą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponawiam prośbę o twój fotograficzny wizerunek ,nie pożałujesz .

      Usuń
    2. Mario, jak może zauważyłaś wkleiłam go do posta :))))))))
      Inne, równie zakłamane i wyretuszowane możesz znaleźć w Instagramie (niebieski znaczek po lewej stronie). :)

      Usuń
  18. No tak, po raz kolejny, drugi w tym miesiącu (Wałek+Barbul vel Maryjan) los zdecydował za mnie. Wróżka tylko przyklepała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli, zdecydowałaś się, Hano, czy wciąż łudzisz się, że możesz rozstać się z Maryjankiem? :))

      Usuń
    2. Że się tak wtrącę....ja widziłam, jak Hana patrzy na Maryjanka, jak matka na swe dziecię, wątpię, aby się z nim rozstała. Bo Maryjanek jest słodki.

      Usuń
    3. Wiesz, jak to nawet nie muszę tego widzieć, by być tego pewna. :) Hano, on ci da/daje tyle szczęścia, że i tak się mu nie wypłacisz :)))

      Usuń
    4. Wiem...Maryjanek waży już 69 deko, a ważył 36! Słodki? Jak najsłodszy miód. Czy one (kocięta) gryzą bez przerwy? Czy tylko Maryjanek gryzie? Bo zakładam, że petarda w tyłku jest w normie?

      Usuń
    5. :)) Gryzą, szaleją, jedzą i śpią. Sama radość. :))

      Usuń
    6. Hano, potwierdzam: gryzą, szaleją, jedzą. Czasem śpią. Sama radość. :) Ja już nawet trochę o tym zapomniałam, ale Majtek mi teraz wszystko przypomina. :)

      Usuń
    7. To niewiarygodne, że w takim maleńkim ciałku może być tyle energii! Powoli padają kolejne bariery. Spanie zajmuje mu najmniej czasu, chociaż czasem zasypia tam gdzie akurat stoi.

      Usuń
    8. Wiesz, myślałam, że tylko Majtek tak ma, że potrafi zasnąć niemal w biegu, w najdziwaczniejszych miejscach. A najbardziej mnie rozbraja, gdy zasypia na blacie (mam nadzieję, że nie czyta tego Alucha!), podczas gdy ja coś tam na nim dłubię. Oczywiście nie może to być dłubanie przy mięsku czy innych pachnościach - wtedy Majtek zachowuje się tak, jakby nie jadł od miesiąca. :]
      Hano, uściski. I pogłaski dla Twoich skarbów. A Maryjana ucałuj w bródkę. :)

      Usuń
  19. Małe szaleństwo? Jakoś nie widzę na nie dzisiaj miejsca, choć kto wie? Dzień się jeszcze nie skończył:) Ale bycie przywódcą nigdy mi nie odpowiadało... Nawiasem mówiąc, ciekawa jestem, dlaczego wybrałaś dla mnie ósemkę, napisałam w komentarzu 1 i 8 albo 8 i 1, bo sama nie wiedziałam, który wybrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "1 i 8, a może raczej 8 i 1", więc skoro "raczej" to wybrałam 8, źle?

      To wyjątkowo masz jeszcze tak: Idź śmiało przez życie,miej wesołą minkę, łap szczęście za ogon i duś jak cytrynkę. :))
      Miłego dnia, Ninko :)

      Usuń
    2. O! Dzięki! Czy wiesz, że tego wierszyka (z drobnymi różnicami: "prosto" w miejscu "śmiało" oraz "minę" i "cytrynę") nauczyła mnie moja mama? Kiedy byłam w podstawówce, mama wpisała mi właśnie ten wierszyk do pamiętnika i narysowała piękny obrazek. Niestety, nie wiem, co się z tym pamiętnikiem stało, ale sama potem często wpisywałam tę rymowankę do różnych pamiętników.

      Usuń
    3. No i nie, nie wybrałaś źle, ja czasem naprawdę potrzebuję trochę więcej odwagi:)

      Usuń
    4. No to cieszę się, że się zrehabilitowałam jako Anilla. :)

      Usuń
  20. Kiedy ja lubię spokój. A satysfakcję już miałam. Bardzo interesujące wróżby, nie swoje przeczytałam też.

    OdpowiedzUsuń
  21. dobry wtorek? no, zobaczymy pani wróżko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i? No i? Bo siedzę i obgryzam pazury z nerwów! :))

      Usuń
    2. no i całkiem niezły był ( jest jeszcze). starałam się jak mogłam, żeby niczego dziś nie skopać. znaczy - nic nie robiłam, ot, co!

      Usuń
    3. Brawo!! Jestem z Ciebie dumna!
      :D

      Usuń
  22. " Echo - Ludzie dzielą się na bojących się komputerów i tych, którzy boją się ich braku - ty jesteś wyjątkowa, bo należysz do obu tych grup naraz - bądź dziś dumna!"
    Hmmm, nie boję się komputerów bo to przecież nie ludzie ani wilki.
    Mogę być dumną również jutro i pojutrze?

    OdpowiedzUsuń
  23. Magnez, mówisz? To po przedwczorajszej czekoladzie....
    Muszę też zaopatrzyć się w potas, pójdę więc do piwnicy po pomidorowe soczki od mamy.
    A wróżbą jestem usatysfakcjonowana :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ha, ha, ha, dobry dzień w kuchni. I to z sześcioma kotami. Dobre sobie!

    Buziaki, wróżko, czarownico, wiedźmo, czarodziejko i jeszcze inne takie w jednym. Znaczy się w jednej. :)

    :***

    PS. Na wszelki wypadek wieczorem doniosę, czy się spełniło - wszak nie tracę tak całkiem nadziei. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam niecierpliwie, a w międzyczasie pójdę sobie na rower, ok? :))

      Usuń
    2. I owszem, to był dobry dzień - co prawda nie kuchennie, ale pod innym względem: zrobiłam wreszcie coś, co zbyt długo już czekało na wykonanie. A ile miałam przy tym przyjemności! Mam nadzieję, że to dobry znak i że następne leżące odłogiem sprawy też nabiorą tempa. :)

      Usuń
    3. Przekopałaś ogród na zimę?

      :P

      Usuń
  25. :))
    całkiem przyjemny dzisiaj dzień, AnkoW. jak zwykle, masz w tym i Ty udział :)
    z układu kociej sierści na mojej poduszce wyczytałam, że daleko od domu znajdziesz niejedną przyjaźń!

    OdpowiedzUsuń
  26. Trafna wróżba, obcowanie ze zwierzętami daje ukojenie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma wątpliwości, choć do tego trzeba odpowiedniego człowieka.

      Usuń
  27. Kurcze, myślałam, że wróżby będą wspólne, podporządkowane cyfrom, a tu taka niespodzianka!
    Dziękuję bardzo!
    Teraz mnie męczy 28, ono na pewno coś symbolizuje, to nie może być tak sobie, po prostu 28. Dwa plus osiem daje dziesięć, a więc na pewno jestem już blisko, bo przecież jeden i zero, to jeden, czyli co?:)
    Serdeczności ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśl, myśl, Magdo, ja nie mogę zdradzać wszystkich tajemnic wyroczni. :)

      Usuń
  28. Wróżko Anillo, chcę Ci ofiarować w swojej hojności milion pięćset uśmiechów. Wszystkie serdeczne…:)

    Ala

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam JĄ . Jest śliczna z dwoma kotkami - niczym moja Daisy i Elton.
    Bardzo dziękuje za tak śliczną i bardzo osobistą kartkę:-))))))))))))

    Agnieszka z Żyrardowa Spis 102

    OdpowiedzUsuń
  30. tak trzymam :) ale cudne są te Twoje wróżbo-rady, ta np "Nie gryź cudzego palca, zobacz, gdzie wskazuje i dopiero go ugryź! Nie będzie ci nikt mówił, co masz robić!" - miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyno, trochę się na tym nagłówkowałam! Ważne, że wyszłam z twarzą z tej zabawy. Dzięki! :)

      Usuń
  31. Nosi, nosi i się bardzo cieszy!!! Chociaż muszę Ci się przyznać, że pożyczyłam mamie jak wyjezdzała do Krynicy Górskiej do sanatorium, bo by mi spokoju nie dała. Wraca pod koniec tygodnia i dostanę z powrotem:)
    Bardzo go lubię ( nie ja jedna jak widzisz..) i jestem pod niesłychanym wrażeniem całej twórczosci. Widziałam też z bliska Twój pierścionek z perłą, jest MEGA piękny...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic milszego nie mogłaś mi powiedzieć. Cieszę się, że naszyjnik nie leży gdzieś w szufladzie. Pozdrowienia, Agnieszko, i bywaj u siebie i u nas częściej, bo tęsknimy!

      Usuń
  32. Dotarła również do mnie kartka- jest śliczna i klimatyczna…:)

    A na niej – głęboka, ciemna noc, niebo usłane tysiącem gwiazd. Miasto otulone nocą śpi, w oknach ciemno, w tle bielą się kontury domów, dachy z kominami… Na jednym z kominów siedzi przytulona kocia para.
    O czym marzą w tym przytuleniu ? Może cierpliwie czekają na spadającą gwiazdę aby wymruczeć swoje kocie marzenia o domu pełnym miłości …

    Aniu i Ewo, bardzo dziękuję za tak miłą formę podziękowania.
    Ewo, to kartka nie tylko z kotami ale i z duszą…:)
    Aniu, Twoje literki sprawiły, że kartka stała się bardzo osobista…:)

    Nie wspomnę o tym, że daaawno nie dostałam ozdobionego serduszkami listu i to w kolorze Baksikowego ubranka…:)))))

    Ala

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj dobrze, że przeczytałam. W takim razie juz nie wracam do kuchni.to ma być przeciez miły wieczór:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kuchni też może być miły, ale tu już Anilla się nie wtrąca, więc masz wolną rękę :D

      Usuń
  34. kartka dotarła :)))
    dziękuję Ci, Ewo, za pięknego, błękitnookiego, wystrojonego w wieczorową, szafirową muchę Złotego Kota z pysiem w kształcie serduszka :)
    Gosianko, dziękuję za serdeczne słowa, które mnie wzruszyły i leciutko zawstydziły :)

    OdpowiedzUsuń
  35. dziękuję kochana za coś bardzo miłego i choć nie wybrałaś 11 to powiem Ci i ja :) LUBIĘ CIĘ! :)
    Buziaki wielkie :****

    OdpowiedzUsuń
  36. Anillo, zagapiłam się i nie napisałam wczoraj, że wybieram 7.
    Może jeszcze coś z siebie wykrzesasz?
    Norcia po operacji dochodzi do siebie i już merda radośnie ogonkiem.
    Jeśli tak ma wyglądać niedoczynność, to ja przepraszam...Chyba trzeba będzie zmienić przedział prawidłowyc wartości TSH..Jestem pod wrażeniem! A na zdjęciu "wyszłaś" bardzo podobnie do mnie...
    I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ rozśmieszyłaś mnie do łez zrobię dla Ciebie wyjątek. Oto wróżba:

      Uważaj, Złotko, bo wpadniesz w błotko. :))

      Zadowolniona? :)

      Ty sobie wyobrażasz, co się będzie działo jak mi poziom TSH wróci do normy?? Normalne świat zawojuję! :))

      Norci buziaczki proszę przekazać od cioci Anilli.

      :)

      Usuń
  37. Nie lubię błotka, więc postaram się uważać.
    Za chwilę nastąpi rewanż drogą mailową.
    Norcia po buziaczkach zjadła kawałek sucharka, pierwszy posiłek od soboty.
    I.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wróżko Anillo przeczytałam Twoje słowa i na wszelki wypadek jadłam co godzinę,żeby nie przegapić tej godziny, gdy zjem i będę syta.Dzięki Ci dobra wróżko Anillio! Dzięki Tobie nie szłam na głodniaka,ale za to jutro będę maszerowała z kijkami.
    Dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucy, mieć taką podwróżebną, jak Ty, to czysta radość! :))

      Usuń
  39. Toż to prawdziwe jasnowidzenie! Jak mogłam nie pomyśleć o kozaczkach?

    Katarzyna3

    OdpowiedzUsuń
  40. Anillo, przy Twoim geniuszu wróż Maciej może Ci czyścić buciki;P

    OdpowiedzUsuń
  41. Wróżba się sprawdziła :D :D
    Wtorek to był Mój dzień :) :) :)
    Serduszka, kotusie (również odręcznie narysowany :) )-Cuuudna karteczka !!!
    i BARDZO miłe podziękowania :)

    Zgłaszam odbiór karteczki z podziękowaniami a i ja bardzo, bardzo dziękuję :* :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Ula

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...