niedziela, 24 listopada 2013

Uwaga, tajne przez poufne!

Tylko dla obserwatorów bloga! Tylko dla przyjaciół*!
Tylko dla tych, którzy czynnie przyczynili się do faktu, iż mogę dziś z dumą ogłosić minizabawę:

Łapanie licznika na pół milionika!


To dzięki Wam się stało!

A swoją drogą to niezły wynik!
Ładnie się sprawujecie, ładnie. :)
Należy się Wam nagroda!


Osoba, która jako pierwsza przyśle mi zrzut ekranu z licznikiem 

500 000

otrzyma tę oto śliczną filcową torebkę*, idealną na zimę.


Liczą się maile wysłane wyłącznie na adres: anka.wroclawianka@op.pl
Zwycięzca będzie tylko jeden! 


Kiedy pęknie te pół miliona, trudno powiedzieć. 
W grudniu będę miała kilka przerw w nadawaniu.
Bądźcie czujni!

Ponieważ zabawa dotyczy tylko przyjaciół, proszę NIE wieszać banerka u siebie. 
Wręcz przeciwnie! 
Im mniej osób wie, tym lepiej!
Ciiiiii!!!

Liczę, że w komentarzach skutecznie zniechęcicie swoich potencjalnych rywali do łapania licznika.

*Jeśli jesteś przyjacielem bloga, ale masz wątpliwości, czy  możesz wziąć udział, bo nie jesteś obserwatorem (czemu?) - zapytaj w komentarzu!

*Informacja dla US: torebka jest bezwartościowa. Wygląda może i na zewnątrz stabilnie, jako tako, ale w środku - dramat! Ruina! Stara, poplamiona, porozrywana. Nikt nie dałby za nią złamanego grosza! 

PODPIS

140 komentarzy:

  1. Rety!
    Torebka f nagrodem!!!!
    A ja nie umniem łapać tych rzutów i przesyłać!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybko, co będziesz takie barachło łapać, no wiesz! Nie warto się uczyć! :))))

      Usuń
    2. ale łona ta torepka wyglonda na małom
      może by siem do kolekcji nadaua?????

      Usuń
    3. No, jest taka trochę mała a trochę duża. :)

      Usuń
    4. hm
      bo jak duża to mogie spać spokojnie....

      Usuń
    5. Dla mnie tam wszystkie torebki są za małe....

      Usuń
    6. jak do codnia to moze i tak
      ale na wystawem to mniejsze lepsze, na półce wiencej siem zmiejści

      Usuń
  2. Ja nie znoszę szarego koloru i ta torebka jakaś taka lichutka, do niczego nie pasuje... Dobrze, że wcale nie chcę jej wygrać!!!
    Ale wiesz co Gosiu? Przenieś licznik na górę strony żebym przez przypadek nie załapała pół milionika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załatwione Kasiu, bo inaczej jeszcze przez przypadek złapiesz i dostaniesz ten wrak torebki, no i na co Ci taki klops!

      Usuń
  3. hahaha mam plan, każę przypilnować takiemu jednemu i torebka będzie moja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale Klarka, torepka z założenia!!
      powinna mi się dostać!!!!!!

      Usuń
    2. Klarka, a co to za taki jeden gotowy na Twe rozkazy dzień i noc? :)

      Rybeńka, pogadaj z Klarką, może ona ma więcej takich chętnych do wyświadczania przysług. :)

      Usuń
    3. ja caua f nerfach jestem
      noic tylko na ten licznik siem gapiem teras!!

      Usuń
    4. Rybeńko, toż to jeszcze z 2 tygodnie! Na razie luzik. :))

      Usuń
    5. taaaaa
      ja jeśli chodzi o torebunie to luziku nie mam fcale a fcale!!!

      Usuń
  4. Czy znowu nieprzespana noc? się zbliża:) Licznik przydałby sie faktycznie na górze, byłoby wygodniej zerkać Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Licznik będzie na górze, a noc... kto wie, może i to będzie noc, ale za jakieś 20 dni. :)

      Usuń
    2. ufff
      mam szansem na naukie:PPP

      Usuń
    3. myślałam o następnej nocy ale licznik tak kręci, że pewnie dziś n ie śpimy. Przeważnie w nocy są rozwiązania: różne:))))

      Usuń
  5. Maskotka ma racje, ja sie tak nisko nigdy nie zapedzam. Licznik musi byc na gorze :)))
    Nie bede uczestniczyla w zadnych polowaniach na pol miliona, chyba, ze w totolotka, wtedy i torba sie przyda na transport gotowki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pantero a ja bym chciała Cię trochę przepędzić i na dół i w górę, nie ma nic za darmo!

      Usuń
  6. Ło matko...ja nie umiem "łapać" licznika...i mi się ta zabawa wcale, a wcale nie podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Po ostatnim złapanym liczniku w Trzebiatowie nie śmiem startować w kolejnej takiej zabawie ;) Bawcie się dobrze, a ja będę patrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty, Machevka! Gdzie Trzebiatów, a gdzie Wrocław. Walcz, dziewczyno!

      Usuń
  8. :))))
    Ostatnio ja złapałam, więc teraz też nagroda powędruje do mnie! Nawet nie macie co stawać ze mną w szranki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa zniechęcenie rywali! Brawo! :)

      Usuń
    2. alucha, przypomnę Ci, że i ja się załapałam na złapanie i nagrodę dostałam, bo Anka doceniła, że o mały włos, a Amelka nie poszłaby do szkoły, bo mama pilnowała licznika!
      Teraz się zastanowię, czy brać udział, bo ta torebka jest wyjątkowo szpetna!
      Może dam Ci wygrać...?
      Taaaak ja odpuszczam, nie lubię takich głupich konkursikuff ;PPP

      Usuń
    3. Brawo, Viki, ja ci wierzę! ;)

      Usuń
    4. No przecież nie chcę ja nic mówić, ale i mnie się wtedy co nieco dostało, bo się Anka ulitowała, przeczytawszy, jak dzielnie i z jakim poświęceniem i narażeniem łapałam tamten licznik. ;) Jest nas więc do torebki co najmniej trzy. :D Z tym że ja deklaruję, że jeśli torepkie wygram, przeniosę swoje prawa do niej na Rybeńkę. Bo tak!

      Pozdrafiam fszystkie fariatki. :)

      Usuń
    5. JOLKA!!!!
      :DDDD
      :))))
      a ja jom mogie potem nafet na cele charytatyfne inne oddać!

      Usuń
    6. chwilunia
      o torebkem dla Rybeńki to ja walczem jak czy lfice!!!
      ;)

      Usuń
    7. O to to! Ale się będzie działo. Już się dzieje. Jak tak dalej pójdzie, to rzeczywiście w tydzień się torepka rozstrzygnie. :)
      Idę się szybko wyspać, żeby w newralgicznym momencie być w gotowości. ;)

      Buziaki Wam, dziewczynki szurnięte. :)

      Usuń
    8. dobranoc,
      ja będę licznika pilnować, chyba że
      padnę
      ;P

      Usuń
    9. Fariatki szurnięte! Przecież jeszcze duuuuużooo czasu! :))

      Usuń
    10. fariatki to MY
      nam duuuzooo czasu to nie pszeszkoda!!!

      Usuń
    11. tych kilka nocy...
      ale co ja mówię, ja nie gram!

      swojom drogom to ta rybeńka ma kolekcje ponad 100-tu torebkuff i paczcie ludziska, jeszcze jej mało!
      rybcia, a może ty ufunduj tu drugą i trzecią nagrodę, co Ci tam jedna w te, czy we w te;P

      Usuń
    12. O to to, licho nie śpi. ;) A, właśnie, przecież miałam już iść spać. :]
      :*******

      Usuń
    13. Ja nic nie fiem, nic nie fiem.... Fiem na pefno, że ja ftedy licznik żem złapała i koniec. :PPPP
      Choć jak czytam, Viki Tfą propozycjem dla Rybeńki, co by ufundowała to coś mi śfita, że rzeczywiście nie tylko ja licznika zuapauam ftedy.
      Fienc teraz zuapiem ja i Jola. Viki nie, bo mówi, że nie, a Rybcia tesz nie. bo funduje torepki. Zatem Dosia już możesz spać spokojnie - Rypcia nie kce tej torepki,

      Ufff, fszystko ogarneuam i ustaliłam!

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Da się to zmienić. Znam takiego wuja co wszystko wie. Nazywa się Gugiel. :)

      Usuń
  10. Najpierw myślałam przez moment, że licznika nie ma i to tak ściema :P
    Zabawa dla cierpliwych. Ale... u mnie niestety sprawdza się "nie narabotajesz, nie nakuszajesz". Jakoś trudno mi uwierzyć, by tym razem było inaczej....
    Z góry gratuluję zwycięzcy :)), znaczy zwyciężczyni ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. i bardzo dobrze, że nie umiecie łapać licznika! Anka nie pisz nie pisz jak się to robi!! Torebusia będzie moja!

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem już w blokach startowych
    uwielbiam filcowe torebki, nawet brudne w środku ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy ze DLA MNIE tej litości nie ma, co??

      Usuń
    2. Oczywiście, że dla Ciebie! :))

      Usuń
    3. ja to mam cienszkie życie doprawdy:(

      Usuń
    4. I kto ci to robi? Dosia! Fsyd!

      Usuń
    5. a jeszcze fczoraj wysnawaua mnie miłość
      mam czarno na biauem
      a dzisaj co sie dzieje??????

      Usuń
    6. rybcia, zapomnij, tu panują twarde zasady gry, nie ma że boli!

      Usuń
    7. Rybeńko,
      uwielbiam filcowe, brudne torebki
      a tu walczę o torebkę, żebym Ci ją mogła dać, gdy się w końcu spotkamy
      ;*
      miłość nie ustaje!

      Usuń
    8. jak tak to falcz jak czy lfice!!

      Usuń
    9. Anko Wrocławianko! ;)
      Fstydzić się nie mam czego!
      Biorę udział w TWOIM konkursie z miłości do Rybeńki!
      ;P

      Usuń
    10. A chyba, że z miłości! To nie fsyt, to zaszczyt. :)

      Usuń
    11. no!
      cieszem się, żeśmy sobie wyjaśniły ;)))

      Usuń
  13. Dostałam nagrodę - Liebster Blog Award. Jednak nagroda zobowiązuje do udzielenia odpowiedzi na 11 pytań i wskazania 11 blogów, które nominuje się do otrzymania tejże narody. Blogi te mają być godne polecenia i odwiedzania. Według mnie taki jest Twój blog, więc przekazuję nagrodę w Twoje ręce. A teraz czas na Ciebie! :))
    Pozdrawiam cieplutko,
    Ilona
    P.S. Moja lista pytań:
    1. Jakie jest Twoje pierwsze skojarzenie z polską wsią?
    2. Bez jakiej rzeczy nie wyobrażasz sobie życia?
    3. Jaka jest Twoja najczęstsza myśl tuż po przebudzeniu?
    4. Książka, którą poleciłabyś w przyszłości (tej dalekiej lub nie) swojej dorosłej córce?
    5. Co znajduje się w Twojej torebce?
    6. Do której postaci literackiej bądź bohaterki serialu lub filmu jesteś podobna?
    7. Jaka jest najpiękniejsza chwila Twojego życia?
    8. Co najbardziej cenisz w ludziach?
    9. Skąd pomysł na nazwę bloga?
    10. Jaka jest Twoja popisowa potrawa?
    11. Kim chciałaś być w dzieciństwie i dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję. Zazwyczaj nie bawię się w te zabawy, ale dziś w drodze wyjatku odpowiem:
      1. Psy na łańcuchu.
      2. Komputera... :)
      3. Tabletka! Pamiętaj o tabletce (na tarczycę). :)
      4. Anna Karenina.
      5. Jakieś 3 kilo niezbędnych rzeczy, czyli pełno tego czego akurat nie potrzebuję i brak tego co by mi się właśnie przydało. :)
      6. Zastrzeliłaś mnie... Na razie nie wiem.
      7. Urodziny syna.
      8. Mądrość i dystans do siebie.
      9. Natchnienie! To blog o moim życiu, więc nazwa jest adekwatna.
      10. Chwilowo szarlotka, bo upiekłam przepyszną.
      11. Piosenkarką, bo one bardzo mi imponowały urodą i romantycznością.

      :)

      Usuń
    2. Dziękuję i przepraszam. :))
      Wcale się nie dziwię, kiedy licznik pęka, no ale co zrobić kiedy blog jedyny w swoim rodzaju? :)
      A torebka czadowa.
      Coś mi się wydaje, że to wszystko szybko się potoczy. :))
      Uściski,
      Ilona

      Usuń
    3. Jak p. Ania przyśle znowu dużo kolejnych zdjęć Vitusia to kto wie... :)

      Usuń
  14. ja jestem cichym obserwatorem podglądaczem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to jest pytanie? Zapisz się do obserwatorów i zapraszam do zabawy. :)

      Usuń
    2. ależ jestem jestem obserwatorem tylko cicho czytającym :) bez pozostawiania śladu, taki tajny agent kocich służb specjalnych :D

      Usuń
  15. A ja fcale nie chcem tej torepki! jes la mie za malutka, co ja sobie wniom wsadze, pszednie lapki tylko, nafet doopcia nie wejdzie. A ogonek to dzie w niej sie shofa? Moja mamosia ma slicniejsom torepke, calom czarnom i mie tam Tigus fcale nie widzi jak ja tam sobie wlarze. i nie ma tam rzadnyh dziurof pszynajmiej. o!
    to muwilam ja, Migusia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Migusiu, za to można sobie o nią genialnie ostrzyć pazurki! :) I obkłaczać ją też można!. :)

      Usuń
  16. u mnie naliczniku 483410, a u Was?

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście słyszałam z ust ,że jakiś menszczyzna ma zamiar łapać te pół milionika , to ta nagroda akurat dla niego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja normalnie nie wyczymie!
      idem na blogi z innemi agrodami
      bo to jusz na torturem zakrawa:PP

      Usuń
    2. Mężczyzna zrobi to, co powinien, czyli da kobiecie. :)) Może nawet rybeńce. :)

      Usuń
  18. hahahaha, licznik wcięło
    :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochuniutki-a
      na górem poszedu

      Usuń
    2. Słusznie, rybeńko, widzę, że nie spuszczasz go z oczu! :)

      Usuń
    3. ale ja nie mogem TAK siem stresowac!!!
      Chyba powinnam wygrać przes aklamancjem:PP

      Usuń
  19. W sumie brzydka ta torebka ;) ale, jak się ją wypierze i zaceruje, to jeszcze można po ziemniaki na zieleniak iść ;)
    Licznik łapie bardzo prosto, wiem, bo udało się mi kiedyś u Ciebie :) Wuja G. mi powiedział, jak to się robi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ziemniaki będzie jak znalazł, tak że jeśli potrzebujesz, to wiesz co robić, Lidio. :)

      Usuń
    2. sama widzisz Anka!!
      NIKT POZA MNOM jej nie doceni!!
      nie utuli!
      nie uszanuje!!

      Usuń
    3. Torebka słyszy to wszystko, słyszy... Teraz będzie za tobą tęsknić...

      :D

      Usuń
    4. Torebek na ziemniaki nigdy za wiele ;) Nie, żebym od razu chciała takie brzydactwo, ale jak ma się gdzieś kurzyć, czy walać po kątach, to przygarnę. Mam takie dobre serce dla torebek, Rybeńko, ja również utulę, uszanuję, wypiorę, w bibułki owinę, folią wyłożę, żeby te pyry jej nie zabrudziły ....

      Usuń
    5. tylko ktos bez serca!! może narażać torebuniem na takom tensknotem!!

      Usuń
    6. Słyszę jak łzy ociera, bidulka...

      :D

      Usuń
    7. I w ogóle za mała jest. Niczego tam nie zmieszczę, niczego!

      Usuń
    8. No bez przesady! Półtora kilo ziemniaczków zmieści się jak nic!

      Usuń
    9. A chlebek? A teczuszka A4, a kalendarzyk, a zapasowe ciżemki, a zapasowe rajstopki, aspirynka, dokumenciki, kluczyki? WD40? Latareczka czołóweczka? Do tego czegoś? W życiu!

      Usuń
  20. piękna cyfra... nawet na ekranie... hihi
    nic tylko pogratulować Aneczko Ci trzeba... jesteś wielka !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. powiem tak. Ja w związku z intensywną pracą i brakiem czasu powinnam zostać tym co dostanie nagrodę pocieszenia czyli identyczną filcową torbę. Głównej nagrody nie dam rady zdobyć. ale nagroda pocieszenia należy się mi, powiem skromnie:PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. futi
      ty nie bierz f ogóle udziału f tem konkursie
      ty masz jusz puder!!!

      Usuń
    2. Właśnie, w puder też można nakłaść klamotów. :)

      Usuń
    3. torypke do pudru poczebuje poprostu

      Usuń
  22. Przy takim ruchu tutaj to losy torebki rozwiążą się maksymalnie w ciągu tygodnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE WIEM, CZY TO ZUA VCZY DOBRA WIADOMOŚĆ!!

      Usuń
    2. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia ;)

      Usuń
    3. a ja właśnie postanowiuam się położyć
      i ftedy to już f ogóle nie wiem co myśleć...

      Usuń
    4. ale już Dosia i Jolka bendom walczyc dla mnie!
      mogie spać spokojnie!

      Usuń
  23. Dobrze, ze jestem uczulona na wełnę - filcu też nie dotykam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wygraj dla mnie, a ja dam Rybeńce?

      ok?
      będę mogła spokojnie pójść spać ;PPP

      Usuń
    2. Ok. Mogę też bezpośrednio dla Rybeńki. Albo w jakiejś jeszcze innej kombinacji.
      Tylko ze nigdy jeszcze nie łapałam czegoś tak szybkiego jak licznik.

      Usuń
  24. łeeee tam:( takie badziewie filcowate za nagrodę robi? zimową w dodatku? i kolor taki niewyględny. namoknie toto zimą i zonk! zniekształci się jak amen w pacierzu! i ten kwiatek do kożucha, fuj!
    i nie wiadomo czy toto się w ogóle jakoś zamyka, bo ta klapka.....nie podoba mi się!
    ps. a gdzie jest ten licznik, bo nie widzę? nie żebym wzięła udział, ale dobrze wiedzieć gdzie co jest. czy to jest to cóś niewidoczne prawie na samym dole?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, nie żebyś chciała brać udział, ale licznik jest po lewej na górze pod napisem... LICZNIK. :)))

      Torebka jest obciachowa i na pewno nikt jej nie zechce. oj ja biedna!

      :)

      Usuń
    2. najpierw napisałam, potem zobaczyłam. obciach jak nic, współczuję nowej właścicielce!

      Usuń
  25. Do komentarzy się kwapię,
    lecz niczego nie łapię,
    toteż śpię dobrze,
    a nawet chrapię...
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurcze, w nietypowym miejscu ten licznik. Się naszukałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale znalazłaś? Licznik jest po lewej na górze pod napisem... LICZNIK. :)))

      Usuń
  27. dobrej nocy FARIATKI, cudne jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja znalazłam licznik od razu ;) Świetna zabawa, będę czujna:P Widzę, że ładnie inni obrzydzają innym torebkę:P pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izabelo, mają rację! Ta torebka to istny skandal! :)

      Usuń
    2. hehe, liczy się gest:D pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie:)

      Usuń
  29. Trzaskacie tym licznikiem, ze spac nie mozna ;P
    Dobranoc!
    Prosze juz o cisze ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ja mam powiedzieć?! Przecież to za moimi drzwiami te hałasy!
      A sio mi już!! Sio!

      Usuń
  30. Łe tam, ja się w to nie bawię:-)))))!

    OdpowiedzUsuń
  31. A mnie dziś stuknęło 1000124, przez to zamknięcie bloga przeoczyłam milion!!!!
    Torebka beznadziejna, na pewno nikt jej nie będzie chciał, wezmę ją z litości, ok? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie rzeczy się tu wyprawiały a mnie nie było...zawsze mam spóźniony zapłon...:P
    Jako maniaczka torebkowa bym z chęcią taką małą, nawet podartą przygarnęła, tylko nie wiem czy mogę...?
    Zostałabym w sumie z chęcią obserwatorem bo i tak jestem codziennie ale nie wiem w co kliknąć...poproszę o podpowiedź:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Furszulino, zapraszam Cię serdecznie do łapania licznika. Obserwatorzy są na samym dole tej strony od napisem "ZAPRASZAM". Musisz nacisnąć "dołącz do tej witryny" i postępować potem zgodnie z tym co się pokaże. Gdybyś dalej nie umiała - daj znać.

      Usuń
  33. Dziękuję za możliwość uczestniczenia w łapaniu licznika:)
    Chyba się udało dołączyć do obserwatorów:) Dziękuje za instrukcję:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kto by tam chciał taką torebkę ! ;)))
    A wiesz ja Ci złapałam licznik z trzema szóstkami chcesz ?
    Tyle dni ma Twój blog ;)
    666 ! Coś Ci mówi ta liczba ? ;))

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...