piątek, 29 listopada 2013

Karp Story 2013 (Trójka)



Rewelacja! :)

PODPIS

18 komentarzy:

  1. Tak, tak...
    Bóg się rodzi, karp truchleje.

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi sie jakosik takosik przypomniała dzidzia piernik...hihihi

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że nie przepadam za karpiem , nie będę mu musiała spiewać....

    OdpowiedzUsuń
  4. :)) coroczny karpik trójkowy mnie wzrusza :))) a ten jest wyjątkowo uroczy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie wdzięk wysiadł w lapku i choć to znam to teraz nie posłucham...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matko kochana, dźwięk oczywiście. chyba pora iść od kompa.

      Usuń
  6. A Ja nie lubię karpia wić mam z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ja z tą wicią - miało być więc mam z głowy.
      A Karp Story jest super - kradnę :)

      Usuń
  7. LOVE karp Trójkowy :))))
    (w tamtym roku był świetny)
    Jedzeniowego karpia lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ...no rewelacja, ale ta dziewczyna ma głos...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt! Rewelacja!
    Nie przepadam za karpiem; na Wigilię pstrąg, najlepiej już filetowany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiedziałam, że wczoraj miała być premiera, ale się nie załapałam więc dzieki za wrzutę:)
    Uwielbiam trójkowego karpia, ale i jego braci na talerzu też, jednak jestem dla nich łagodna;)
    Zawsze bardzo mnie wzruszają te piosenki i nieodwołalnie czuję klimat nadchodzących już świąt.
    Bez "karpika" święta nie miałby tego uroku:)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...