niedziela, 14 kwietnia 2013

Kocia przyjaźń - które zdjęcie wybrać?

Zaczął się kolejny konkurs u Jasnej
Skoro Wielce Szanowna Patronka Honorowa vel Qra Domowa osobiście namawia do udziału, 
to przecież nie mogę jej odmówić (a może nawet wygram od niej nagrodę!). 
Tylko które zdjęcie zgłosić? 
Pomożecie? :)

1

2

3

4

5

6

7
8

9

10

11



Bardzo dziękuję. :)

sonda jest czynna do 15.04.2013 do godz. 24.00

Miłej niedzieli, kochani Czytacze :)


PODPIS

Zgodnie z decyzją Szanownych Czytaczy zgłaszam:
zdjęcie nr 5 - Amisię z Gackiem 
oraz
 zdjęcie nr 7 - Plamkę i Karmelka.  

45 komentarzy:

  1. Wszystkie są bardzo fajne. Trudno wybrać :)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, to kolorowe rodzeństwo jest niezwykłej urody!! Jeden piękniejszy od drugiego!:))
    Oczywiście moje serce skłania się do zdjęcia z Gaculinkiem, ale będąc obiektywna zagłosowałam na 1:))
    Chociaż nie było łatwo sie zdecydować, bo Eugeniusz tak uroczo się patrzy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam tyle zdjęć z Gaculinkiem, że chyba zrobię jeszcze z nich osobny post, bo szkoda je zapomnieć w albumie.
      :)

      Usuń
    2. Zrób, zrób. To trochę ich sobie podkradnę za pozwoleniem ;))

      Usuń
  3. głos oddałam, a teraz chciał nie chciał do pracy czas się zbierać. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Głos oddany ,bardzo trudny wybór.
    milej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przez Was zostanę kociomaniakiem...:o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Filonka, Filonka, Filonka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałam nr 7 .Wydaje mi się najbardziej naturalne.
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybralam, chociaz... te zdjecia bardziej kojarza mi sie z zabawa malych kocich dzieci, niz z rzetelna kocia przyjaznia.
    Ale ja zawsze marudze, nie przejmuj sie, Aniu.
    Milej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie świetne!!!To była bardzo trudna decyzja, bardzo długo przemyśliwana. Ach!!!
    W końcu oddalam głos.
    Życzę miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  10. O, myślę to samo co i więcej osób :-)
    Ale wszystkie są świetne...

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie!
    Bo chyba osiolkowi w żłobie dano ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, ale 2 mi się naj podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z Amisią oba zdjęcia obstawiałam, wybrałam 10

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej przyjacielskie chyba jednak pierwsze:) Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oddałam głos w sondzie :), ale zdjecia wszystkie są urocze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. zagłosowałam, ale wybór trudny :)) mnie najbardziej podobało się przyjacielskie użyczanie ogonów, skoro własny ucieka :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia! Zagłosowałam, choć tak jak Panterze, większość zdjęć kojarzy mi się z zabawami kociąt :)
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie są śliczne. Mnie się podoba 2 :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Zagłosowałam żem.
    Na 5 - królowa ciotka :D:D:D
    Dnia pełnego uśmiechu Aneczko! Wymiziaj Rufidła ;) i koty też - niech im będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. kurcze, trudno wybrać, ale po namyśle zagłosowałam na 5

    OdpowiedzUsuń
  21. Co jest, należy głosować na jedyne słuszne zdjęcie czyli NUMER 3!!!!! Filonka i jeszcze raz Filonka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. ech, zawsze jest tak, że to co mi się podoba, innym niekoniecznie


    jestem inna, muszę się oddalić do mojej samotni

    ściskam Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, że podoba Ci się szóstka, bo w przeciwnym wypadku ktoś jednak myśli, jak Ty, Małgosiu

      buziak

      Usuń
  23. Trudno wybrać,ale zagłosowałam:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Zagłosowaliśmy z Igorem - ostatecznie nawet jednomyślnie. :) Pozdrawiamy! A teraz ruszamy na Madagaskar 3.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piąte jest piękne, ale czy ukazuje kocią przyjaźń? Wybrałam dwójeczkę;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Dlaczego nie można na wszystkie?

    OdpowiedzUsuń
  27. Zagłosowałam na 7 ;))
    Ale wszystkie są ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. dla mnie jedenastka ;) pasuje idealnie do tytułu - kotki wyglądają jak spacerujący kumple zatraceni w rozmowie :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Zagłosowałem, ale było trudno wybrać. Może kolaż :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No wlasnie, czemu nie da sie na wszystkie... Kazde cudne, trudno bylo ale zaglosowalam :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cóż za zwierzyniec :-) Twój dom to prawdziwe Animal Kingdom! haha

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...