czwartek, 18 kwietnia 2013

Rufi po rosyjsku

Zastanawialiście się kiedyś, jak by wyglądały Wasze blogi, 
gdybyście pisali je w innych językach?
Ja postanowiłam to sprawdzić. :)  

grecki

suahili

węgierski

włoski

chiński
 Fajnie, nie? Kiedyś to człowiek musiałby kuć latami, 
żeby napisać cokolwiek w którymś z tych języków, a dziś? 
Jeden klik i gotowe! 
A jak wyglądałyby Wasze blogi? 
Kto sprawdzi?

arabski

bengalski
 Ostatnie dwa zrzuty ekranu to pierwszy post o Rufim
To mi przypomniało, że niedawno prosiłam Was o scharakteryzowanie 
mojego psiaka za pomocą przymiotników. 
Dziś możemy uzupełnić tamten archiwalny opis o następujące słowa:

 przepiękny, mięciutko-milusiński i inteligentny w postępowaniu z kotami, kociolubny i sympatyczny, piękny, słodki, cierpliwy, łagodny, dostojny, przystojny, najprześliczniejszowatosłodziutkowaty, najukochańszopierdołowatouroczy, cudny, Zuzieńkowy, swojski, absolutnie obezwładniający oraz rozbrajający największych twardzieli obłędnym spojrzeniem, dostojny, wiarygodny, mężny i ...włochaty, misiaczkowata siła spokoju, KRÓLEWSKI i jeszcze SERDECZNY, stateczny, zrównoważony, słodkopierdołowaty, słodziachny wielki pluszak, mądry i wyrozumiały, aksamitnouchy i niezwykle wyrozumiały, słodki i uroczy, rozkoszny i kotolubny, DOBRODUSZNY i OPIEKUŃCZY, puszysty, najeżysty, rozmiękczający, słoneczny, kudłaty i niełaciaty, złoty i lubiący koty, rozkoszny i dobrotliwy, boski i całuśny, czarujący  i dający szczęście, łagodny, cierpliwy, przyjazny, piękny i wspaniały, miękki i ciepły, wyrozumiały i skromny, najukochańszy przytulak, żywiołowy i ponadprzeciętny, wyważony i śmietankowy, anielski, mądry, przyjacielski i opiekuńczy, fajny, maślanooki, złotopióry, rozpukujący, śliczny, budyniowy czarodziej, megaszajbus koci, stateczny i dobroduszny, śliczny, rycerski i bohaterski, jedyny i niepowtarzalny, słodki leniwiec, poczciwy i kochany.

Rufi po rosyjsku.

Ciekawe, czy tyle dobrego umielibyśmy powiedzieć o swoich życiowych partnerach/partnerkach, hmmm... 


Film do odsłuchania koniecznie z głosem!


Miłego dnia!

PODPIS

53 komentarze:

  1. Anko! Dziękuję! Bo się pośmiałam - nareszcie od kilku dni!
    To Wrocławski czyta? Szacun, pełen szacun. Przeczytać te długaśne określenia bez zająknięcia trzeba umieć! :D
    Najbardziej skupiłam się na rosyjskim, bo lubię i widzę, że nie poradził sobie translator z niektórymi słowami ;). Słodkopierdołowaty? Aksamitnouchy? Nie mają oni w tej Rosji takich słów? Bidulki ;))
    Miłego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      dokładnie to chciałam napisać o narratorze:)
      I jak pięknie Ruffi podziękował budyniowemu światu:)

      Usuń
    2. Alucho, już możesz oświecić Viki, co to takiego :)

      Usuń
    3. Viki... uwaga uwaga!!!
      (śmiem twierdzić, że Anka z nas zakpiła :P)
      .... to syntezator mowy!!

      Usuń
    4. Ekhm, Anko, wrzuciłam na chwilę gaduły u siebie ;>
      JaKa, która jest na miejscu pierwszym dawno zniknęła (na rzecz innego pseudo), więc można uznać, że nie bierze udziału w gadułowym zestawieniu ;)

      Usuń
  2. Ciekawe, że można sprawdzić, jak wyglądałby blog w innym języku. Osobiście podobają mi się wszelkie "krzaczki", choć nie znam żadnego języka tak pisanego :)
    A opisy Rufiego :) Nie myślałam, że można tyle dobrych określeń podać :)
    Gratuluję pomysłu na zabawę!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kobieto i witam Za Moimi Drzwiami. Dawno Cię nie było. :)

      Usuń
  3. Świetny filmik z Rufim- uśmiech na początek dnia.Piękne określenie złotopióry:):)
    Pozdrawiam i tak sobie myślę czy mój Piętek to czarnopióry pies.

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałam kiedyś i później system się zawiesił
    i się bałam ,że wszyscy widzą po mnie po chińsku :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle samych pochlebnych słów o partnerze to na ogół usłyszysz na .....pogrzebie. Jakimś cudem nawet największy drań urasta w mniemaniu wdowy do roli świętego, co mnie zawsze bardzo śmieszy i zastanawia.Między innymi dlatego staram się nie bywać na pogrzebach.
    Co do zwierzaków - w przeciwieństwie do ludzi, zwierzaki kochają nas bezwarunkowo- możemy być brzydcy, durni, chamscy, podli, a one i tak nas kochają, stąd też i tyle ciepłych słów pod ich adresem. A Rufi to taki pies, do którego chyba każdy ma chęć się przytulić.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trafne uwagi. :) Samo życie, miłego i dla Ciebie, Anabell :)

      Usuń
  6. Filmik mnie rozbroił z rana! :)))
    Zgadzam się z tym co napisała anabell, nic dodać nic ująć. Zwierzaki kochają nas bezwarunkowo. Nie da się porównac ich z ludźmi.

    Ja nie próbowałam innych języków na moim blogu, ale chyba muszę to zrobić;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. łe no dziś polwciałaśna maxa, 100% bloga w blogu można by rzec zytując klasyka :) a filmik to majstersztyk po prostu, zrobisz coś dla mnie? Ukochaj ode mnie tego "niepowtarzalnego słodkiego & kociolubnego słodkiego leniwca"
    Ja zawsze używam tego tłumacza w tłumaczeniu :)może nie jest precyzyjnie, ale dogadać się idzie :)Twój blogas najlepiej wygląda w wersji... arabskiej, tak jak by tam ktoś jakieś Wielkie buuuuuuuuuuuuum planował :), oraz chińskiej tak jaby ktoś wielkie buuuuuuuuum planował:)
    tyle ode mnie
    pozdrawiam
    Rafał vel lipton_ER
    aha Pragnę Wamm tu powiedzieć że zostało mi się ojcem chrzestnym Goplanki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liptonie, Ruficzek ukochany od Ciebie :))
      Ogłoszenie Ciebie jako ojca chrzestnego nastąpi przy następnym wpisie o Goplance, czyli pewnie w przyszłym tygodniu, choć, kurza twarz, aparat mi się zepsuł :(

      Usuń
  8. Ha ha - słodko pierdołowaty :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czuje sie zaszczycona, ze Grecki byl pierwszy ! Mam nadzieje, ze to z sympatii do mnie ,a nie z przypadku ha, ha.
    Σου εύχομαι καλή μέρα και στέλνω πολλά φιλιά στα τετράποδα. Με πολύ αγάπη και θαυμασμό- Αγνή!
    Χα , χα ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wujcio gugiel mówi, że napisałaś: Życzę miłego dnia i wysłać wiele pocałunki na czworonogów. Z wielką miłością i podziwem-Agni!
      Ha, ha ....


      :)) Buziaczki :)

      Usuń
  10. Nominuję do wyróżnienia LB.Wspaniały blog,z radością tu zaglądam!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobilam to tak normalnie, po angielsku i troche smieszne te tlumaczenia. Ale najlepsze sa jednak na Facebooku - wiecie ze mozna miec Facebooka w jezyku ... na przyklad ... piratow?

    OdpowiedzUsuń
  12. Od niemal miesiąca jeden z Czytelników śle mi błagalne maile żebym pisał po angielsku. Ostatnio zapytał, czy w Arabii Saudyjskiej strzelali do mnie na autostradzie. Ja w szoku, Moja Szacowna Małżonka również, ale .... jak sobie wrzuciłem w google translator jeden z moich postów o ruchu drogowym w Saudi, to chłopak rzeczywiście mógł tak pomysleć. Mimo wszystko nie czuję sie na siłach zeby przetłumaczyć np. zdanie o tym ze w moim samochhodzie cytuję: "„niczym u krasuli Tomusia Czereśniaka trzeci bieg się zaciął” :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ciężko to przetłumaczyć. :)
      Wieczorkiem zaglądnę do Ciebie, o co chodzi z tą Arabią... Brzmi ciekawie.

      Usuń
  13. No, nie! Filmik o Rufim rozłożył mnie na łopatki! Pomysł EKSTRA!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Złotopióry to mój partner nie jest, ale reszta...;))

    A z tymi językami, to czasami głupoty takie powstają,
    że ze śmiechu można paść:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny filmik! Dopiero teraz obejrzałam z głosem.
    Kiedyś włączyłam tłumaczenie (na jakimś blogu robótkowym) z czeskiego, żeby zobaczyć, czy mniej więcej dobrze rozumiem; było nieźle, ale już przy angielskim się uśmiałam, tym bardziej, że znam go wystarczająco dobrze, a przy hiszpańskim w ogóle wyszły jakieś dziwadła:)
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle komplementow mozna wypowiedziec jedynie na temat psa, TEGO psa.
    Lub niekoniecznie.
    Bo kazden jeden psiur jest wlasnie taki.
    Nie kazdy partner zas zasluguje sobie na podobne przymiotniki, w kazdym razie nie na wszystkie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie. Moim zdaniem każdy pies jak dać mu szansę, zasługuje na te słowa:)

      Jestem ciekawa, czy możesz oglądnąć i wysłuchać ten film, bo wiem, że miewasz z tym kłopot.

      Usuń
    2. Obejrzalam bez problemu. Tylko, kiedy jest jakas muzyka, na ktora nasze GEMA nie podpisala cyrografow, nie mam szansy obejrzenia.

      Usuń
  17. Jaki poważny głos do tych komplemencików:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko takie są w tym syntezatorze mowy, ale dobrze to brzmi. :)

      Usuń
  18. puk, puk!
    nigdy nie bawiłam się w takie karkołomne sztuczki z blogiem, bo ja strachliwa jestem.
    pewnie bym nie umiała wrócić do polskiej wersji.

    a rufi? ta rasa już tak ma, że jest najwspanialsza i najłagodniejsza pod słońcem. zresztą jaki inny pies zniósłby coraz to innych kocich gości w domu?
    pewnie żaden:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dom wariatów! Włącznie z narrarotem. ;) No i jak w takich warunkach Rufi nie miał zostać megaszajbusem kocim?!

    Uprasza się o dogłębne wytarmoszenie mastera pudinga. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Głos w filmiku bardzo mi się podoba, a Rufi jest fantastyczny. Koci król i już. Mój psiur też taki słodkopierdołowaty, ale kiedy koty załatwiają między sobą porachunki, zamienia się w strażnika Texasu. Wystarczy, że stanie między nimi i już jest spokój.
    Aniu, tak nieśmiało zapytam, będą jakieś wieści o Wisience? Ciekawa jestem jak się odnalazła w nowym domu.
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiejszy sms był już bardzo pocieszający. Kotka rezydentka zaakceptowała Wiśkę i chce się bawić. Będzie dobrze. Myślę, że trzeba jakiś 2 tygodni na pełną adaptację. Do tego czasu zakazałam sobie się martwić. :)

      Usuń
    2. No to się nie martwimy, ok. Musi być dobrze, kto by Wiśki nie pokochał?
      Joanna

      Usuń
  21. On jest piekny i mieciutki i grzeczny w dowolnym jezyku :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem pełna podziwu dla twych długaaaśnych i ciekawych postów Anko.
    Twój polot i Twoja są do pozazdroszczenia. Masz dar dziewczyno.)
    .

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...