sobota, 13 kwietnia 2013

"Gwiazdy na ziemi"


Koniecznie zapisuje go do oglądania!
OdpowiedzUsuń

Odpowiedzi

  1. fajnie, że Cię zachęciłam Aniu:)
  2. Dziś już widziałam, ale tylko pół filmu. Jestem zachwycona choć nie jest to łatwy obraz. Siedzę napięta z lęku co będzie i łzy mi płyną po policzkach... Tak bym chciała, aby dobrze się skończył...
    Usuń
  3. Aniu, zwykle filmy wzruszają nas w końcowych scenach, a na tym ryczałam dosłownie co chwilę... nic więcej nie powiem:)
  4. Alu, zachwyt, zachwyt, zachwyt! Dziękuję Ci, że znalazłam ten skarb dzięki Tobie!
    Usuń


Taka wymiana zdań nastąpiła na blogu Ali pod postem o filmie "Gwiazdy na ziemi".
Arcydzieło. Dostał ode mnie 10 punktów na Filmwebie.
Darsheel Safary - chłopczyk grający główną rolę powinien dostać Oskara Oskarów.
Znalazłam, że film można obejrzeć na http://www.iplex.pl/filmy/gwiazdy-na-ziemi,5170 (najprawdopodobniej z milionem reklam).

Nic więcej nie powiem, chcę to wzruszanie jeszcze w sobie mieć i cieszyć się nim.

Miłego wieczoru!

PODPIS

15 komentarzy:

  1. Cudowny film, widziałem pare tygodni temu. Do dziś pamietam i chodzi mi po głowie.
    Pozdrawiam z Wrocławia
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie sie wyswietlilo, ze film dostepny jest tylko na terenie Polski.
    I to by bylo na tyle.
    Ament.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufam, że jak zechcesz to znajdziesz go sobie na niemieckich stronach.

      Usuń
  3. Chętnie obejrzę... jak do ojczystego kraju wrócę ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się Aniu, że ten film trafił do Ciebie tak głęboko jak do mnie:))
    Ściskam moja Siostro we wrażliwości:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Żałuję, że mam taki słaby internet:((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miśka, u mnie też nie śmiga nalepiej a oglądam:)
      Rafal vel lipton_ER

      Usuń
  6. Tak pięknie obie o nim piszecie, że na pewno spróbuję go poszukać i obejrzeć.Dziękuję za niesamowicie emocjonalną recenzję. Takie najbardziej do mnie trafiają!:-))

    OdpowiedzUsuń
  7. i jeszcze tu można go zobaczyć:
    http://www.efilmy.net/film,11381,Gwiazdy-Na-Ziemi-Like-Stars-On-Earth-2007-Lektor-PL.html
    Aneczko czyli dziś go sobie i mojemu Połowkowi zapodam.....chusteczki już przygotowałam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. To Ja też obejrzę - chociaż unikam ostatnio takich filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję na coraz dłuższą listę "do obejrzenia" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ...no to się obejrzy...

    ...miłej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu obejrzałam 37 minut...nie dam rady dłuzej.....

    OdpowiedzUsuń
  12. Qrcze...ja to się z tobą mam:))))))...no dobrze wrócę do niego....postaram się ...ale jednak nie obiecuje ...bo cały tydzień mam tak napięty...a od jutra przez 2 miesiące gosci w domku ,więc wieczory odpadaja:((

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...