niedziela, 26 maja 2013

Wnętrze koloru: kalinowy







PODPIS

16 komentarzy:

  1. nie wiem czemu, ale zawsze kalinę kojarzyłam z kolorem czerwonym:)
    cudna ta kalina, uwielbiam takie ulotne połączenie bieli z zielenią
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem niedawno dowiedziałam się, że kalina tak wygląda.
    Zawsze kojarzyła mi się z tym wierszem - piosenką :

    Rosła kalina z liściem szerokim,
    Nad modrym w gaju rosła potokiem,
    Drobny deszcz piła, rosę zbierała,
    W majowym słońcu liście kąpała.
    W lipcu korale miała czerwone
    W cienkie z gałązek włosy wplecione.
    Tak się stroiła jak dziewczę młode
    l jak w lusterko patrzyła w wodę.

    W ludowej gwarze na jarzębinę mówiło się kalina i tak mi na długo to zostało.

    Zdjęcia świetne.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj to i moje może już zakwitły, ale pewnie kwiatków będzie tylko kilka. Marnie u mnie wszystko rośnie, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam maleńkie kaliny, dopiero w zeszłym roku posadzone a już mają kulki jeszcze nie całkiem białe. bardzo lubię kalinę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujący ten kolor- myślę o różnych kalinach do wiejskiego domku.
    Trafiłaś z kolorem w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, jak ja się nawąchałam kalin :)!... Wczoraj i dziś... Zdjęć nie zrobiłam i dobrze, bo Twoje są doskonałe :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, kalinę zawiozłam dziś mężowej mamie - lubi. Dokleiłam do niej biały bez - żeby pachniało. Kalina piękna, ale taka bezwonna, jakby stwórca zamyślił, że miły zapach to mógłby nas już zanadto rozkokosić. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kalina:)Kule kwiatowe są niesamowite,taka lekkość bieli...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiaty mojego dzieciństwa, bardzo je lubię. Szkoda że mszyce też je lubią. Zdjęcia piękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za piekne kwiaty !
    Nie wiem czy je sobie cenisz , ale mam dla Ciebie ....5 wyroznien ! Sciskam- Ag

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ugotowana! Prześliczne kwiaty, po prostu prześliczne! Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię kalinę, prawie tak samo, jak bez :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Te śnieżnobiałe kuleczki kaliny są niesamowite. Mam jedną w ogródku i cieszy mnie co roku:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja kalina przywieziona z POlski jeszcze mała, w zeszłym roku miała tylko dwie kulki, w tym ma ich już kilkanaście. Śliczna jest.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...