piątek, 10 maja 2013

Łapanie licznika - przypomnienie.

Przypominam o zabawie w łapanie licznika. 

Uściślam zasady:
Kto jako pierwszy przyśle mi zrzut ekranu (anka.wroclawianka@op.pl) najbliżej liczby 266.666 wyświetleń,  dostanie ode mnie pamiątkowy drobiazg. Chciałabym, aby to był ktoś z moich stałych gości, a nie przypadkowa osoba, więc w zabawie mogą brać udział moi obserwatorzy, no i oczywiście moje anonimki - już one wiedzą, że o nie chodzi. :)
Licznik jest na górze strony, po prawej.

Nie lubię Was, bo na żadnym blogu nie widziałam mojego pięknego, wesołego i wiosennego banerka. Mam ich więcej. Do wyboru, choć nie do koloru, bo wszystkie są pstrokate. ;)

Miłego weekendu!


PODPIS




24 komentarze:

  1. No, zaraz, już zaraz,proszę bez łez i obrazy jak tylko wrócę z psem to zamieszczę na ten tychmiast;) Chociaż pewnie i tak nie złapię, bo wiesz z tym podrzucaniem i tak dalej;)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo tych trudności liczę na Ciebie, Kaprysiu :))
      Dzięki

      Usuń
  2. Pierwsza byłam:)))Ale to się nie liczy, prawda? ;(((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otrzymujesz ode mnie ustną pochwałę. Zadowolona? :D

      Usuń
  3. 300.000 to będzie coś:)a to pewnie nie długo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz naprawilam to karygodne niedopatrzenie i zamiescilam. Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, ze sama zastrzeglas, ze chcialabys tylko swoich komentatorow, wiec uznalam publikacje za bezcelowa. Zreszta co mialam dodatkowa konkurencje wabic? :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Już za parę dni, za dni parę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wybrałam i zamieszczam na blogu!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No ok ;). Możesz mnie już polubić :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. A masz, Ty terrorystko!
    Banerek już jest :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, co to się będzie działo za kilka dni! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ...jutro banerek wisi, sorry nie widziałem...

    OdpowiedzUsuń
  11. O, to rozumiem! Oczywiście wezmę pod uwagę Waszą gotowość i jeśli nie przy 266.666, to może przy 666.666 przygotuję jekieś drobiazgi pocieszenia. :)

    A Ty, Jolu, z racji bezblogerstwa, może wydrukuj sobie którąś plakietkę i przypnij niczym order... do śmiechu? :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Anko, a może na czas zabawy przenieś ten licznik z samego dołu na samą górę, bo łatwiej go będzie wtedy złapać i zwycięzca go nie przegapi ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł. Zrobię to jutro, bo teraz mam za kiepską sieć żeby grzebać w ustawieniach .

      Miłego dnia:))

      Usuń
  13. Hmmm za wcześnie zajrzałam na łapanie licznika :-)))
    Poczekam ;-)
    A z tym przeniesieniem to święta racja,
    szukam gdzie on jest
    i szukam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. No bo to trzeba wyraźnie i dużymi literami do nas mówić, że banerek jest do wklejenia :P
    Już już... który by tu...

    OdpowiedzUsuń
  15. Już daję banerek, i patrzę na licznik!

    OdpowiedzUsuń
  16. To jeszcze tylko 10 razy tyle i gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety przegapiłam licznik. buuu Już jest 266.939...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu-Gosiu, biję się w piersi, a wierz mi, mam po czym :))), ale muszę przyznać się do kradzieży :( Tak bardzo spodobał mi się pomysł na łapanie licznika, że zrobiłam to samo na swoim blogu. Mam nadzieję, że mi wybaczysz to karygodne zachowanie. A jak już wybaczysz, to może spróbujesz złapać u mnie? :D
    http://kartinkifrutinki.blogspot.com/2013/07/konkurs.html
    Pozdrawiam z podziemia :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...