poniedziałek, 27 maja 2013

Mieszkańcy koloru



PODPIS

30 komentarzy:

  1. No mucha... ;). W sumie gdyby się nie wiedziało, że mucha to mucha, to byłaby mucha nawet ładna... ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. niby nic a zdjęcia piękne. nawet mucha mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten w samym środku ma przecudnie mieniące się skrzydełka:) Bardzo ładne owady na pięknych zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten w środku, to mój ulubieniec ;-)

      Usuń
    2. Ten z czerwoną doopką mnie też zachwyca. Ale i ten ze srebrnym hełmem na głowie niczegowaty. :)

      Usuń
  4. Takich mieszkańców toleruję tylko na zdjęciach. Owszem są ładne ale ich nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię robić zdjęcia owadom ,nieraz dopiero na zdjeciach widać jakie są ładne

    OdpowiedzUsuń
  6. Te owady mają bezpośredni kontakt z kolorem, mogą się w nim dosłownie zanurzyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Robacy jacy są każdy widzi, a powszechnie wiadomo, że Gohyy i robacy to śmiertelne wrogi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Gocha, to uważaj, bo u mnie szykuje się cała seria ;-)

      Usuń
    2. Brrr...do zdjęć tych potworów powinnaś jeszcze dodać szklankę wapna i OFF, żeby mnie nie pożarły żywcem:)

      Usuń
  8. a czy nadałaś już im imiona? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to to! :)) Może jakiś ranking? ;)

      Usuń
    2. Złośliwe bestie! (z Was)

      Usuń
    3. My?
      no skąd?
      JolkaM - czy my wyglądamy na złośliwe?

      Usuń
    4. A w życiu! Też coś! :)
      :**

      Usuń
    5. Chyba nazwę je imionami pewnych moich komentatorek. Muszka Jolka i żuczkowa Dosia - wcale ładnie ;-)

      Usuń
  9. Mistrzowskie zdjecia badziewiakow roslinnych! Na fotkach moge je ogladac bez konca, byle sie w realu trzymaly ode mnie na dystans.

    OdpowiedzUsuń
  10. zaintrygował mnie poetycki tytuł, a później zauroczyły zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny kolaz, uwielbiam te drobniutkie formy zycia:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyż przyroda nie jest zachwycająca?
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajni mali mieszkańcy, jak z pszczółki Mai :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ...piękne owadziki. Miałem się zabrać za kolorową zabawę a tu proszę nie ma kiedy, może w weekend coś spłodzę, pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...