wtorek, 21 maja 2013

Wnętrze koloru*: różowy



*tytuł zapożyczony od Ani M.

PODPIS

23 komentarze:

  1. Śliczne wnętrze różanecznika. Mam go chyba w takim samym kolorze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu bym nie wpadła jaki to kwiat :)

      Usuń
    2. ...tez bym nie wpadł chociaż dzisiaj miałem doczynienia z podobna rośliną...

      Usuń
  2. Cudne!
    Patrząc na to zdjęcie, gotowa jestem uwierzyć, że można odżywiać się kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, niepotrzebnie jadłam kolację. :)

      Usuń
    2. Kolor piękny i apetyczny, ale sie nie najadlam ;))))
      Głodnam okrutnie!!
      :))))

      Usuń
  3. Wooow, chyba jednak polubię różowy! A Ty co lubisz?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to jest doskonałość w przybliżeniu?:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :)! Niesamowite wnętrze koloru... ps. czytałaś mój ostatni wiersz, opublikowany w Słowach Rozsypanych? Też jest o kolorach... ;)... - ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super makro :D
    Nie łapię tego o jedzeniu, ale skojarzenia reszty mnie zaintrygowały... Głodnemu chłop... eeee... tzn chleb na myśli?? ;P
    świetna fotka, uwielbiam cwietki w przybliżeniu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcie a kolor tak nasycony ciepłem i rozmarzeniem!:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie ten odcien rozu. Ciekawe ujecie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to ze mną jest kiepsko. Dziewczyny zachwycone kolorystyką albo mają inne miłe ciału skojarzenia a ja fruwające trzonowce dojrzałam. ;)
    Ale za to ładne. Białe i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. latajace trzonowce?
    Dobre!
    Cieawe ujęcie wnętrza- dosłowne:)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...