piątek, 24 maja 2013

Wnętrze koloru: czerwony




PODPIS

11 komentarzy:

  1. Kolor piękny ale ta pajęczyna brrrrrrrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  2. Czaiłam się na jedynkę. Nici z jedynki. Pajęcze nici. :) Ja tam lubię, więc, tak czy inaczej, jestem zadowolona. :))

    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podium i tak:)
    Czerwień piękna;)A gdzie pajączek?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor , ktory wybudza ;))) pieknie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia nawet z pajeczyną są świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. przyznam szczerze, że pobudzające

    OdpowiedzUsuń
  7. ech... najadam się na noc tymi wieczornymi odsłonami Aniu:))
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że bez pajączka.
    Anko, tak tylko napomknę, że Antek to nie jest mój syn:) To moja praca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, wiem, oczywiście! Musiałam mieć zaćmienie umysłu! Wiem że jestes nianią, że dogadaliscie się z Antkiem, czytałam przecież. Przepraszam za to moje rozkojarzenie. :((
      Buziaki :)

      Usuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...