niedziela, 15 lipca 2012

A nad morzem...

Jesteście ciekawi, co słychać nad morzem?
Normalnie. Wiadomo...
na tle zachodzącego słońca szaleją mewy, 
pilnie pracują budowniczowie (i niszczyciele) zamków z piasku
rozładowują swoją niespożytą energię psy i ich łysi,
wzbudzając ogólny zachwyt, spacerują konie,
 patrzą sobie w oczy świeżo poślubieni, 
 aż do ostatniej chwili przed zachodem pluskają się dzieci, pojedynczo i...
... parami, 
 spacerują brzegiem GosiAnki Wrocławianki z MójCOnami, 

żeby potem na leżaczku napawać się i napawać...

I tak to jakoś leci. :-)
Ciąg dalszy nastąpi, wszak muszę Was jeszcze wystawić na ciężkie próby 
przy oglądaniu zdjęć zachodów słońca, ich niezliczonej ilości, 
bowiem wpadałam w istny szał ich robienia. :-) 
Mam ich setki! Cały tydzień będą zachody słońca! 
Codziennie po 20 zdjęć!

He, he żartuję. ;-)

Będzie ich po 25!

PRZYPOMINAM, ŻE TRWA LOSOWANIE!

Dziękuję tym, którzy już oddali swój cenny głos i proszę o jeszcze. 
Pomyślcie, że autorom będzie miło. :)

65 komentarzy:

  1. Aniu jak ja Ci zazdroszczę.Ostatni raz tak spędzałam czas 22 lata temu.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to dawno. W takim razie zachody słońca będą dla ciebie:)

      Usuń
  2. Jak cudnie, wakacyjne nicnierobienie...;)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak to? A spacerowanie, a leżenie na leżaczku, a czytanie, a spanie do późna, a wcinanie lodów?;))
      Pozdrawiam również:)

      Usuń
  3. piękne widoki. nie pamiętam już widoku zachodzącego słońca nad morzem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mójcijami :D
    Konie pewnie mniej zachwytu wzbudzają, gdy któryś ulzy potrzebie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. konie <3 zawsze marzyłam o takim obozie, jednak wybrałam się trochę bliżej, ale to nie to samo co galopując o zachodzie słońca na plaży ;) piękne widoki, cieszę się, że wyjazd jest udany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądało to fantastycznie! Mam tez zdjęcia kąpiących się koni i jeźdźców:-) Wyjazd jest już czasem przeszłym...
      Buziak!

      Usuń
    2. kąpiel to coś wspaniałego, chyba niedługo wybiorę się w teren, bo mamy niedaleko stadniny zalew, gdzie zawsze wchodzą do wody, tylko muszę się trochę podszkolić :))

      Usuń
  6. Aniu miałaś fantastyczny wypoczynek, czy to moja ukochana Zatoka Gdańska?

    OdpowiedzUsuń
  7. wypoczywaj Aniu i pstrykaj te fotki w niezliczonej ilosci, ja obejrze bardzo chetnie. Mimo iz do morza mam bliziutko, Twoje relacje czytam z przyjemnoscia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto przejechać się nad morze tak raz do roku :-)
    Jutro w głosowaniu będzie ok.
    Poprawione imię....

    OdpowiedzUsuń
  9. Nad morzem u Ciebie pięknie.
    Wiadomo,fotki oddają romantyczne chwile.
    Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda. Te miłe chwile są warte uwiecznienia, ale życie, nawet na wakacjach nie składa się tylko z nich.
      Już po odpoczynku! Pozdrawiam:-)

      Usuń
  10. Nigdy nie byłam nad naszym morzem :-((( To tak daleko od nas i do tego problem z kim zostawić koty. Mam nadzieję, że uda mi się tam kiedyś dotrzeć, Twoje zdjęcia są piękne. Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, nie byłaś nad Bałtykiem? W takim razie proszę ponapawaj się tą namiastką u mnie:)

      Usuń
  11. O jeżu kolczasty jak ja ci zazdroszczę. W tym roku miała być Łeba (po raz drugi) i... nie wyszło szkoda... może za rok

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie mmm szczególnie te konie nad brzegiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem z klimatu tego zdjęcia zadowolona, mimo, że technicznie jest pewnie do kitu;)

      Usuń
  13. Jeździłam rokrocznie nad morze - Do Białogóry niedaleko Dębek - tam są konie, które wychodzą w teren nad morzem. I ja jeździłam i w teren wychodziłam i w fale z konikiem wjeżdżałam. Cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam jeźdźca na białym koniu, który wchodził do morza i zazdrościłam mu, bo wyglądało to niezwykle poetycko!
      Dziękuję;-)

      Usuń
  14. A nad morzem...jest cudownie;))) pieknie zdjęcia Aniu;**

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam lezec na mokrym piasku i sluchac odbijajacych sie fal.
    Tylko do tego musi byc cisza i pustka, a o to trudniej tak nad polskim morzem, jak i nad tutejszym oceanem.
    Piekny wypoczynek i zdjecia sliczne:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były takie miejsca koło Dźwirzyna, skąd są te zdjęcia, gdzie było pusto na dzikiej plaży, ale ja miałam w tym roku przyjemność z obserwowania ludzi, szczególnie rodzin z dziećmi, a najszczególniej samych dzieci. czas zostać babcią? Hmm, czemu nie?;-)

      Usuń
  16. Oj. ale bym tam chciała spacerować z Wami, jeśli przyjęlibyście moje towarzystwo oczywiście :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czuje sie nawet chemię między Waszymi cieniami, nie mówiąc o Was;)))
    Czy moja szalona poczta wreszcie przesłała Ci maile?
    Pozdrawiam i witaj w szarej(?) rzczywistości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto, dostałam od twoje powrotu 2 listy, jeden o decyzji, a drugi o koronkach w ramkach:-) Odpisałam krótko na oba. Coś jeszcze wysłałaś?

      Usuń
  18. piekne zdjecia:))) udanego wypoczynku:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach jakie piekne jest morze.Mam ogromny sentyment do Baltyku i tesknie.
    Aniu mam nadzieje,ze morski wiatr wial oszalaly prosto w ciebie z potego letniej energii:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyraźniej wiał za słabo, bo nie wywiał ze mnie głupich myśli:(

      Pozdrawiam również!

      Usuń
  20. A nasze koty oglądając te zdjęcia skomentowały by... "ho, ho, morze, piasek... cóż to za wielka kuweta" :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że niektóre psy też tak uważały. Psy i dzieci;)

      Usuń
  21. ale ja tego morza zazdroszczę .. w ogóle urlopu jako takiego :P

    OdpowiedzUsuń
  22. to czekam na te 25 zdjęć zachodów słońca dziennie, bo też je uwielbiam i mogłabym oglądać w nieskończoność! :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę, sama bym te zachody pooglądała i aparatu też bym nie odstępowała na krok i byłoby tych zdjęć codziennie setki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Iw do mnie. Już jutro pierwsza część, zawsze to jakaś namiastka, choć oczywiście nijak się to ma do sytuacji, kiedy słyszysz szum fal i czujesz zapach wiatru...

      Usuń
  24. Piękne klimaty :) My już nie możemy doczekać się poprawy pogody i naszego krótkiego wypadu nad morze.
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale śliczne zdjęcia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. chętnie pooglądam te zachody słońca nad morzem - moje słońce wschodzi i zachodzi nad górami, ale też pięknie

    OdpowiedzUsuń
  27. Wypoczywajcie! Czekam na zachody!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zwyczajnie nie nadążam za Twoimi postami, ale pisz jak najwięcej, bo cudnie Ci to wychodzi:)
    Piękne zdjęcia aż... zatęskniłam za morzem...
    Miłego wypoczynku:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  29. podziwiam widoki i zazdroszczę pobytu...

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...