sobota, 14 lipca 2012

Wyróżnienia w konkursie komiksowym

Zgodnie z wczorajszą obietnicą publikuję wyróżnione przeze mnie komiksy, w kolejności ich do mnie nadesłania. Dużo z nich mi się podoba. Nawet bardzo! 
Ach, serce mnie boli, że nie dam rady nagrodzić wszystkich. :(
Wpadłam jednak na pomysł, jak docenić jeszcze jedną osobę. Zwalę to na Was! Zobaczycie, jak trudno jest wybrać.

Proszę, abyście w komentarzach pod tym wpisem typowali zwycięzcę na NAGRODĘ PUBLICZNOŚCI. Wpis, który otrzyma najwięcej głosów, otrzyma ją ode mnie. :)
Głosujemy dziś i jutro, a werdykt ogłoszę w poniedziałek. Jeśli kilka komiksów będzie miało taką samą liczbę głosów, przeprowadzę losowanie. 

Wy się pośmiejcie i głosujcie, a ja wracam dziś do domu znad morza i już z Wrocławia poodpowiadam na Wasze komentarze. :-)

1. Baba ze wsi, oj znasz Ty te moje nicponie, znasz. :-))



2. Natalia Syberian Husky (Natalia założyła takiego bloga jak Kotłownia, tylko dla psów TU) - Rufi faktycznie boi się wanny, skąd wiedziałaś?? ;-)

3. alison2 - mnie też śmieszy, jak koty dokuczają Rufiemu... Czemu?? :-))

4. zapach piwonii - tak, tak! To zawsze się tak odbywa!

5.Jasna 8 - dobre serduszko Krysi widać nawet w tym dialogu. ;-)

6. alucha - jest mi miło Alu, że zapamiętałaś żóbę. :)) Charakterki futrzaków też udało Ci się wiernie oddać!

7. Emocja, i znowu ten biedy pies jest robiony w konia! Ha ha, jak ja to lubię! :)

8. Joanna, świetne hasło! Chyba je od ciebie skopiuję. ;-) Super!

9. Blackberry: Ten dialog to też był mój faworyt. :) Rewelacja!


10. JolkaM, która przysłała swoją sympatyczną propozycję w ostatniej chwili! (Jolu, załóż sobie stałe konto, pliss.)




i 11. Synek JolkiM. Piątoklasista! Jaki zdolny chłopak!




Jeszcze raz dziękuję za udział w konkursie! Bawiłam się świetnie i mam nadzieję, że moi czytelnicy również.
I wiecie co? 
Fajnie mieć blog! :-))))

40 komentarzy:

  1. Mnie osobiście podoba się najbardziej 7 Emocja.

    Aniu ja talentów pisarskich nie mam :-)))
    Ale trzeba brać udział w konkursie,
    bo przecież po to są organizowane,
    żeby w kociej sferze coś się działo,
    po za tym mamy wakacje !!! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. "niech myśli, że to myszy":D Emocja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mogę się zdecydować, ale moi faworyci to 7 i 9 :))
    Dobrze wiedzieć, że jest także spis psich blogów:))

    OdpowiedzUsuń
  4. wszytskie komiksy wyszły świetnie! gratuluję wszystkim za udział i wyobraźnię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudio, Twój głos jest potrzebny!

      Usuń
    2. ciężko się zdecydować naprawdę, ale podam dwa : 2 i 7 :)

      Usuń
  5. wszystkie są świetne. ciężko zdecydować... za duża odpowiedzialność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dasz radę! Odpowiedzialność jest zbiorowa;-)

      Usuń
  6. Wszystkie dialogi są super... ciężko zdecydować... trudna sprawa....
    Może uda mi się jakiś wybrać, ale to będzie wybór wg. mnie najlepszego z najlepszych... a wg. wszystkie są najlepsze... ciężko jest być jury... muszę się mocno zastanowić....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosuję za numerem 1 :). Nie da się wybrać 100% sprawiedliwie, każdy wybór jest subiektywne, a tu wyjątkowo trudno, bo wszystkie są niesamowite :). Gratuluję wyobraźni wszystkim :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy z tekstów jest świetny- trudno wybrać-jeśli jednak mam wybrać jeden- to wybiorę dwa: Zapach Piwonii i pięcioklasistę(wnuczka).
    Aniu- nie mogę wysłac Ci odpowiedzi na list- coś się dzieje z moją pocztą.Mam nadzieje,że to chwilowe i wkrótce otrzymasz list ode mnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja oddaję swój głos na numer 11 ... Proste ale zabawne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. 11 -bar z przekąskami:) Ale wybór bardzo, bardzo trudny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niech będzie 2. Kąpielówki i strach przed wanną; są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za wyróżnienie!
    A ja głosuję na Blackberry /9/.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak miło, że mój tekst też znalazł się jako wyróżniony :D
    Naprawdę ciężki wybór! Głosuję na Natalię- nr2!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rany, ile propozycji! Fajnie, że uczestnicy dopisali i się popisali :) Trudny wybór, ale stawiam na Babę ze wsi, czyli nr 1. Uzasadnienie: dobrze oddany charakter futrzaków Ani (przynajmniej na tyle na ile poznałem je z jej co piątkowych fotostory) oraz pies w roli... fujary :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie dialogi swietne!! To sie usmialam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Głosuję na nr 2 - też myślałam o nawiązaniu do bagażu Łysych

    OdpowiedzUsuń
  17. oj ale sie usmialam,wszystkie dialogi swietne,milo mi,ze moje sie podobaja:)
    i musze przyznac,ze sama mialam niezla zabawe z tym wymyslaniem.Prosimy o wiecej,tak dla zabawy,bez nagrod:)
    pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne:))) Brawa dla uczestników!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, to ja zagłosuję na 9, a Igor wybrał 7. I ten... no, ekhm, należy się małe wyjaśnienie: Igor to mój... syn. :) Fakt, mam już tyle lat, że od biedy mogłabym już mieć i wnuczka, ale jakoś się nie spieszyłam, więc i na wnuczęta muszę jeszcze czekać. :)
    Konkurs naprawdę świetny i ile ciekawych pomysłów na zwierzowe pogawędki, ile inwencji drzemie w łysych! Wystarczy dobra inspiracja i wyjątkowi fotomodele. :)
    Bardzo pozdrawiamy, w tym wiadomo kogo za uszkami. :)

    JolkaM - babcia, i wnuczuś ;)

    PS. Co do konta, przemyślę, sprawdzę, co i jak i jeśli nie będzie przeszkód, poza tymi w mojej głowie, to się załatwi. :)
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj!! Ale plama!! Wybaczcie oboje!
      Dziękuję za wasze głosy;-)

      Usuń
    2. Aniu, bez paniki. Uśmialiśmy się oboje i już się nawet umówiliśmy, że od dziś Igor może mówić na mnie babcia. :)) No dobra, Ty też możesz tak czasem - w ramach praw autorskich. :)

      JolkaM

      PS. Z niecierpliwością czekamy na zdjęcia z tego na "w".

      Usuń
  20. DZIĘKUJE WSZYSTKIM ZA GŁOSOWANIE:-)
    I proszę, nie wymigujcie się od decyzji:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne komiksy powstały.
    Najbardziej podobał mi się dowcip młodego artysty / 11 /,syna Jolki. Ten jego bar z zaproszonymi przekąskami jest moim zdaniem nie do pobicia.)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie świetne, gratuluję autorom, ale skoro trzeba wybrać jeden, to głosuję na koTmiks nr 7 - Emocji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Stawiam na Blackberry, czyli numer 9.! :))
    Chociaż wszystkie dialogi są przepięknie skomponowane! :)
    Gratuluję twórcom :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. HIHIHIHIHI...ALE CUDNOŚCI...ANIU ..NR 9-PRZECHOWALNIA W BRZUCHU:)))...ALE I TEN BAR PRZEKĄSKOWY-11...CUDNY:))

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...