środa, 18 lipca 2012

Już mam!

Mam już dwie rzeczy. Pierwsza to internet, którego byłam pozbawiona przez dwa dni! To było straszne, wierzcie mi ;)
Niech niektóre Budyniowe Trolle i Panie ze Wzgórz nie dziwią się i nie gniewają, że nie odpisałam jeszcze na wszystkie listy (już oni wiedzą, o co biega!). 
Proszę się też nie gniewać, że nie odwiedzałam wszystkich ulubionych blogów. Nie miałam jak!

Ale ważniejsze, że wyjęłam ze skrzynki wygrane u Joanny, zwanej wcześniej Srebrzystą, maleńkie cudo zrobione przez nią własnoręcznie i własnoocznie! 
Jestem pod wrażeniem, podziwiam i mam co do tego maleńkiego obrazka (6x9) WIELKIE plany, o których na pewno się wszyscy zaglądający na mój blog dowiedzą, a może niektórzy nawet zgadną, co mi chodzi po głowie...



Joanno, dziękuję, cieszę się jak dziecko! 
To moja pierwsza wygrana i od razu taka wyjątkowa!
Hura, hura, życie jest piękne! :-)))



PODPIS

31 komentarzy:

  1. Gratulacje !
    Bardzo piękne nawet bym powiedziała :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna wygrana, ciekawa jestem tych planow...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny prezent. Misterna ręczna robota.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz czekam na dalsze losy tego slicznego prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ło matko.. ależ misternie wykonane dzieło. gratulacje, a co to za konkurs był ?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pięknej wygranej!!! nie mam pojęcia co Ci chodzi po głowie ale jednocześnie jestem bardzo ciekawa;)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie cudo! gratuluję... ja chyba nigdy nic nie wygrałam xD ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, cudeńko CI się trafiło, takie misterne i delikatne:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne:)))...budyniowe...i trolle mówisz..taaa.to brzmi ciekawie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ty ładnie i dokładnie zawsze czytasz moja Qrencjo kochana;-)

      Usuń
  10. Aż mi uszy poczerwieniały ze szczęścia, że obrazek Ci się podoba i - nie mniej niż inni - jestem zaintrygowana Twoimi wielkimi planami :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzbrój się w cierpliwość, proszę:-) No i nie wiem, jak to wyjdzie!

      Usuń
  11. Gratuluję wygranej.
    Ja też dostałam dzisiaj przesyłkę z wygraną :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja chyba coś przeczuwam w sprawie tej... koronkowej robótki. ;)

    JolkaM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolka! Sprawdź no, czy Cię czasem wnuczek nie woła, zamiast być taką domyślną!
      ;)

      Usuń
    2. Słuszna uwaga. W dodatku zostawiłam odkręcone żelazko i włączony kran. Droga Aniu, dziękuję za przywołanie do porządku. :)

      J.

      Usuń
  13. Ależ cudo - uwielbiam takie rękodzieła :)
    Czy plany mają coś wspólnego z jednym z ostatnich postów? ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Jako troll o bardzo małym rozumku, nie domyślam się Twych wielkich planów związanych z tym obrazkiem. Co o tyle mnie nie martwi, ze w budyniowym świecie na pewno znajdę odpowiedź, ot co!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję.
    Jaki śliczny obrazek :) Podziwiam zdolności/ talent autorki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...