wtorek, 15 grudnia 2015

No i Myszka pojechała...

Pojechała i mówię Wam, jaka się zrobiła głucha cisza; nastał dziwny spokój, nikt nie rozrabia, nikt nie szaleje, buuuuu. Beznadzieja!
Teraz Myszka będzie umilała życie rodzinie pani Grażyny i pana Mariusza. Będzie miała kotkę do towarzystwa i dwoje mądrych dzieci do zabawy.

Zanim pojechała, odebrałam z Zooplusa drapak za uzbierane punkty. Nieduży, ale fajny. Wzbudził zainteresowanie zwierzyny, która asystowała MójCiOnemu przy jego składaniu. Wybaczcie jakość zdjęć.
















Szczęściara! Tyle rąk do pieszczenia!






Nie zapomnę Myszeczki. To kochana kocia wyróżniająca się wśród innych gadulstwem. :) Jestem szczęśliwa, że mieszkała u mnie, że wyzdrowiała, że odżyła, że nauczyła się być beztroska i szczęśliwa. :) Pierwsze wieści z nowego domu są dobre. Jest siusiu w kuwecie! :)

*****************************

Mam do Was pytanie zadane przez Elkę. Jak wszyscy wiecie, uczestniczę w programie partnerskim dzięki, któremu z zakupów robionych przez baner na moim blogu


otrzymuję prowizję, a ta wspiera moje tymczaski. To nowość, która mi bardzo pomoże w prowadzeniu DT i z której bardzo się cieszę.

Ja jestem zadowolona z Zooplusa. Korzystam z niego od kilku lat. Zazwyczaj wysyłki przychodzą błyskawicznie, w bardzo dobrym stanie. Szybciej jest, gdy płaci się kartą, wtedy płatność jest księgowana natychmiast i towar od razu wysyłany. Ja jednak zawsze płacę przelewem zyskując przy tym 1% wartości zamówienia - warto, każdy grosz się liczy. Korzystam też z planu oszczędnościowego. Można wykupić sobie trzyprocentową zniżkę aż na trzy lata. Działa ona niezależnie od promocji i rabatów i jest bardzo opłacalna, jeśli ktoś robi systematycznie zakupy w tym sklepie. Nie ma problemu ze zwrotem towaru. Wystarczy napisać do biura obsługi, a oni sami przysyłają na swój koszt kuriera po zwracany towar. Wiele razy z tego korzystałam z różnych powodów. 
Zooplus ma fajne promocje, można upolować mnóstwo rzeczy za darmo (ostatnio np. tunel dla kotków), można skorzystać z akcji czyszczenia półek, no i zbierać punkty, za które otrzymuje się atrakcyjne nagrody. Pewnie, że tym fajniejsze, im więcej punktów, dlatego zbieram je zazwyczaj na coś dużego i fajnego - jak ten drapak, który dziś przyjechał. Mnie osobiście nigdy nie zdarzyło się nic nieprzyjemnego związanego z zakupami w tym sklepie, a za to, że dają mi możliwość zarobienia na tymczaski, normalnie ich kocham! :) 

A jakie są Wasze doświadczenia? Co poradzilibyście Elce?

Mam pytanie Gosiu do Ciebie i Twoich gości. Czy kupując w Zooplusie, macie o tym sklepie dobrą opinię? Tzn. chodzi mi o szybkie dostarczenie zamówienia, pomyłki w zamówieniu dopraszanie się poprzez maile o dosłanie właściwego towaru i olewanie sprzedawców, którzy nie odpowiadają na maile, czy karma nie jest zwietrzała? Czytałam opinie w internecie i wiele jest negatywnych. To dla mnie ważne, nie chcę starego jedzenia dla moich zwierzaczków i pomyłek, szarpania nerwów. Proszę o Wasze opinie, zanim zmienię sklep.

No i nie zapomnijcie wesprzeć Myszeczki dobrą myślą. Ona dziś ma ciężki dzień, nowy dom, nowi ludzie, nowe życie. Ta Myszeczka to takie brzydkie kaczątko, które rozkwitło i zamieniło się w zachwycającego łabędzia. Wiem, ufam, że nowa rodzina pokocha ją równie mocno jak ja. Buuuu.....

PODPIS

PS. Co do imion dla nowych bid to nadal czekam na propozycję, zrobimy sondę. Zajrzyjcie do poprzedniego posta. Dziękuję. :))


71 komentarzy:

  1. Ja mam bardzo dobre doświadczenia z zooplusem. Kupuję tam od lat. Przesyłka przychodzi szybko bardzo (zamówiłam w niedzielę z przelewem, więc pewnie poszedł wczoraj, dziś mam informację, że została wysłana paczka, jutro będzie). Czasem są artykuły wewnątrz porozwalane po całym pudle, ale tylko raz miałam uszkodzone saszetki... Dla mnie bardzo ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zadowolona z zakupów w Zooplusie, a robiłam ich już kilkanaście. Kupiłam tam miski, zabawki, duży drapak, kartonowe drapaki, suchą karmę oraz żwirek. Mają konkurencyjne ceny, duże zamówienie ma przesyłkę gratis i bardzo szybko dociera do mnie. "Nieprzyjemną" sytuację miałam tylko raz o ile w ogóle mogę ją tak nazwać. Przy ostatnich zakupach tydzień temu (robionych już przez banerek!) nie było w środku zamówionej szczotki. Nie wiem czy zapomnieli włożyć czy wypadła, bo niestety zamówienie było dosyć duże i duże pudło puściło na łączeniach od góry. Chociaż drobniejsze zakupy wszystkie były w pudle, więc może zapomnieli.... W każdym razie zgłosiłam brak szczotki a sklep przeprosił i zwrócił mi pieniądze za szczotkę, więc nie ma problemu ;)

      Usuń
    2. No proszę! Zdarza się, że coś jest nie tak, ale oni idą na rękę i da się rozwiązać te sprawy.
      Dzięki, Elu.

      Usuń
  2. jak to, cisza, spokój.. Amisia, Fika, Stefcia, Hokus, co jest? do roboty!
    w zooplusie kupuję od maja. zero problemów. towar ok, paczki świetnie zapakowane, kurier (DPD) daje do wyboru trzy dni na dostawę. nie mam stresu, że nie będę mogła odebrać. karma zwietrzała? aż poszłam sprawdzić terminy ważności tego, co aktualnie jest w domu. i suche, i mokre ma terminy 2017.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, fajna jest ta możliwość przekierowania kuriera i paczki na inną datę, a nawet na inny adres.

      Usuń
  3. ja dopiero pierwszy raz zamówiłam, ale jestem pod wrażeniem! zamawiałam w niedzielę żarełko dla "rodzinnych" kotów, różne puszki, wszystkie z terminem ważności do 2017 roku! wiem, bo paczka już dziś przyszła! szybka i profesjonalna obsługa, na dodatek na dzień dobry rabatami obsypali :) mała niewygoda z tym kurierem, ale można zmienić na odbiór własny, albo godziny bardziej dostępne ...
    tak, że będę kupować przez Twój banerek, na razie jestem "zachęcona" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, zapomniałam zupełnie, że tych rabatów może być więcej. Jak się poleci nowego klienta to można zgarnąć z 50 zł! A tu wciąż nowi się rejestrują, ale bez polecenia, a szkoda...

      Usuń
  4. przy tylu pomocnikach robota musiała się palić Wam w rękach :)
    Muszce szczęśliwego nowego domu życzę i też czekam na wiadomości :) baaaardzo lubię gdy nowe rodziny składają "raporty"

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy to nie jest dobry znak, że Myszunia, taka podobna do mojej Grażynki trafiła do Pani Grażyny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz! To znak, że będzie dobrze. To kochana kocinka.

      Usuń
  6. A dla leśniaków: Ptyś i Eklerka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym nie powtarzać kotkom imion, a Ptyś już był... http://zamoimidrzwiami.blogspot.com/p/httpzamoimidrzwiami.html
      I tak już powtórzyłam z Myszką. Felcia Ewy z A. nazywała sie u mnie też Myszka - dałam plamę. :(

      Usuń
  7. Korzystam z zooplus od lat - kupuję dla moich kotów i kota Macierzy mej - nie miałam żadnych problemów - raz nie było produktu, który zamówiłam, ale uprzedzili i pytali, czy chcę czekać, czy wysłać tylko resztę. Ostatnio zdarzyło się, że niektóre tacki z karmą były lekko przygniecione, ale sprzedawca raczej nie miał szans tego stwierdzić, bo kupowałam w opakowaniach zbiorczych (kartoniki, zaklejone naklejką). Korzystam z programu rabatowego oraz rabatu za przelew (aczkolwiek mam odmienne doświadczenia od Gosi, gdy kupowałam za pobraniem przesyłki przychodziły dzień, dwa szybciej. Aha - zamawiam zawsze na innych adres wysyłkowy (a nawet kilka) i nigdy nic nie pomylili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbi, ja pisałam o płaceniu przelewem, a nie za pobraniem. Tego drugiego nie uskuteczniam, bo zazwyczaj nie mam gotówki. Kiedy płacę przelewem trochę dłużej trwa księgowanie tego.
      Dzięki za opinię, mam nadzieję, że Elka czyta.

      Usuń
  8. Gosiu nie bucz nam, Ptyś i Eklerka (bardzo fajne imiona, popieram propozycję Hany) na pewno postarają się ze wszystkich sił wypełnić Ci pustkę po Myszeczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, choć biedaki muszą być na razie odizolowane od reszty domu. Siedzę u nich ile mogę. Są absolutnie cudowne. Niesamowite!

      Usuń
    2. Pączek tak, Eklerka nie. Ona jest jak mleczna pianka, jak chmurka, jak wata cukrowa.

      Usuń
    3. Toć Eklerka jest pianką, chmurką, rozkoszą samą!
      Pączek i Tarta?

      Usuń
  9. Szczęśliwości dla Myszki i jej nowego domku!

    Nie mam doświadczeń,bo nie kupuję tą drogą.

    OdpowiedzUsuń
  10. I dobrze, że pojechała :)) Będzie i już jest na pewno, radością dla swoich nowych opiekunów.
    Ptyś i Eklerka bardzo się mi podobają, chociaż Jaś i Małgosia również :)
    Co do zooplusa - robię tam zakupy od kwietnia i jak dla mnie jest ok. Do tej pory nie miałam żadnych problemów z czymkolwiek, oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię sondę co do imion. :)
      Dzięki za opinię. Robisz zakupy OCZYWIŚCIE przez mój banerek? :))):)

      Usuń
    2. OCZYWIŚCIE, że przez Twój :))
      Parę dni temu też coś zamowiłam ,więc kolejne parę groszy wpadnie.
      A sondę rób, to wtedy nastanie jasność co do imion tych ślicznych biedaków.

      Usuń
  11. Zooplus to najlepszy sklep. Kupuje tam żwirek i sucha karmę i zabawki. Dostawa jest szybka, za punkty jak widać wyżej można sobie cos wybrać z bogatej puli. Tez mam plan oszczędnościowy i naprawdę sie sprawdza. Wzięłam ten trzyletni i juz po trzecich zakupach sie zwócił. Dla stałych klientów jest taka fajna opcja zapłaty dwa tygodnie od dostarczenia towaru. To sie przydaje w kryzysowych sytuacjach.
    Wszystko co napisała Gosia prawda jest. Jeszcze co chwile są promocje i dodają gadżety do zakupów, czasem karmę.
    Jestem mega zadowolona od czterech czy pięciu lat.
    Polecam.
    Oczywiście z wejściem przez banerem Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hura! Ta opinia już na pewno przekona Elkę. :) Taka jest prawda. Kiedyś coś przeczytałam negatywnego, ale szczerze mówiąc nie widziałam w tym działaniu winy sklepu...

      Usuń
    2. Negatywy konkurencji. .. nie ma lekko na rynku wiec jak coś jest dobre to trzeba opinie zepsuć. A oni co chwile ankiety robią mierzac poziom zadowolenia klientów i pytając co ulepszyć.
      Fakt. Kurier potrafi zepsuć humor ale to nie wina zooplusa. Oni po jednej takiej ankiecie wprowadzili wybór kuriera.
      No i darmowa przesyłka od 99 zł.

      Powinnaś uruchomić te polecenia z zooplus. Tylko to wymaga jednak podania Twoich danych. Ale byłoby ładnym zasileniem kaski na kociaki. Pomysł o tym.

      Usuń
  12. ja zamawiam w zooplusie przez twój baner. nie mam żadnych punktów, ani rabatu. ten jeden procent tylko, jak zapłace przelewem. tyle, ze wtedy długo idzie. wolę za pobraniem, albo 14 dni po.
    na zadną promocje nie trafiłam, bo akurat kiedy zamawiam, to nic nie ma (ostatnio zamawiałam wczoraj), dzis juz coś tam jest, ale trudno. o kodzie rabatowym pisałam? aha, dostałam dzis, jak sie upomniałam i dopiero od nastepnego zamówienia.
    kiedyś zamawiałam raz na dwa miesiące, ale paczki przychodziły rozwalone, zwłaszcza te z suchym. ostatnio były popękane torby z suchą karmą i dziura w opakowaniu. nie wiem ile karmy wyleciało. no, ale tam jest najtaniej a ja kotów mam dużo, dlatego zostanę przy zooplusie. ale jeśli ktoś ma jednego koteczka to nie polecam. szkoda zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, z tego co wiem każdy ma przyznane punkty za zakupy. Zobacz w dziale "mój zooplus" (na górze po prawej) "moje punkty" (po lewej na środku). Zobaczysz, że nazbierałaś sporo punktów.
      Promocje są codziennie. Teraz, przed świętami jest taki kalendarz adwentowy z otwieranymi okienkami i codziennie można coś dostać za darmo - pierdółki (dziś są dwie puszeczki z kurczaka dla kotów po 70 g, wczoraj był przysmak dla psa czyszczący zęby). Poza tym jest cały dział z promocjami - polecam zagladać bo można kupić taniej wiele rzeczy. No i jeszcze są w promocjach tzw. oferty specjalne i tam megapakiety w korzystnych cenach. To ci się może przydać skoro masz dużo kotów.
      A co do popękanych opakowań to chyba wina dostawcy na waszym terenie.

      Aha! Musisz wykupić sobie plan oszczędnościowy o którym pisała Barbarka i który już po trzecich zakupach się zwrócił. To też jest w "moim zooplusie". Jeśli zapiszesz się na newsletter otrzymasz 5% jednorazowo i będziesz dostawać informacje o kodach i promocjach na maila.
      Warto z tego wszystkiego korzystać.

      Usuń
    2. zajrzałam, rzeczywiście mam aż 108 punktów. no to jeszcze poczekam. psi przysmak w takim razie przegapiłam, trudno. a jesli chodzi o sposób dostawy, to stwierdzam, że opakowania są zbyt delikatne do duzych przesyłek. dlatego nie zamawiam już raz na 2 miesiace, tylko co miesiąc. to i tak dwie duże paki.
      dzieki za radę, gosiu :) widać nie bardzo umiem sie w zooplusie poruszać :(

      i myszecze życzę kochającego domku.

      Usuń
  13. Dobrego życia w stałym domu dla kici.
    Kupuję na wagę tak małe ilości, że ze sprzedaży wysyłkowej nie korzystam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu kici, która ma dzisiaj ciężki dzień...

      Usuń
  14. Od 7lat kupuję w Zooplusie, najpierw w Polsce, od 5 lat w Holandii. W Holandii płacę przez system ideal- natychmiastowy przelew. Nigdy nie zdarzyła się pomyłka, uszkodzone produkty a tym bardziej przeterminowane. Ale ja tez nigdy nie zamawiam nic z promocją np 50% lub 1+1 gratis. Czasem w ten sposób sklepy pozbywają się produktów, którym kończy się termin.
    Nigdy nie miałam problemów z kurierem, zawsze jest w podanym przedziale czasowym( u mnie to 2 godz). Jeśli z jakiegoś powodu nie mogłam odebrać paczki, to zostawała u któregoś z bliskich sąsiadów- zaznaczyłam tę opcję. Tutaj to normalne. Gdy złożę zamówienie i zrobię przelew, paczkę mam dostarczoną zazwyczaj za 2 dni.
    Informują,jeśli czegoś brakuje. Raz zdarzyła się taka sytuacja i poprosiłam wtedy o inną karmę w cenie tej wybranej. Często moje futrzaki dostają jakiś mały gratis: czasem zabawka, próbka karmy suchej albo mokrej. W zamian proszą o pozytywną opinię albo wypełnienie ankiety.
    Polecam. Ja mam tylko dobre doświadczenia z Zooplusem

    OdpowiedzUsuń
  15. Od kilku lat kupuję w zooplusie, od kilku miesięcy przez Twój banerek. Nigdy żadnych problemów. No może jedynie paczki niezbyt dobrze zabezpieczone, ale nie było powodów do reklamacji. Jestem bardzo zadowolona z tych zakupów, bo "pod drzwi", bo "na czas", bo bardzo sympatyczny kurier, jak zmieniałam na DPD.
    Nadal będę tam robić zakupy, żeby chociaż trochę Ci pomagać. Pozdrawiam Jolka K.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nowe kociaki są słodkie. Gosiu, a może Cookie & Candy, w wersji "spolszczonej" Kukie i Kendi ( ciasteczko i cukiereczek). Po niderlandzku cukiereczek to snoepje ( snupje, snupi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ciasteczko po niderlandzku jak jest? Snupi brzmi świetnie. :)

      Usuń
    2. Ciasteczko to Cookie, tak samo jak po angielsku :) Mnóstwo wyrazów jest podobnych. Słodka czekoladka-bombonierka to bonbon :)
      Lizak- lolly :)

      Usuń
    3. Snupi i Lolly? :) Wciąż myślę, ale to najsłodsze koty na świecie!

      Usuń
    4. Skoro najsłodsze, to może:
      Miód i Stewia, zdrobnienia: Miodzio i Stefcia ;-)

      Usuń
    5. Albo cos z mitologii hiduskiej, juz raz mitologiczne imiona przyniosly szczescie kociakom
      Sani- dla kotka ( bog losu, przeznaczenia)
      Dewi- dla dziewczynki ( świetlista bogini, symbol madrosci I dobra)

      Usuń
  17. Z zooplusa jestem zadowolona, przesyłki są ekspresowe. Raz tylko pomylili się ze żwirkiem, ale zwrócili mi 40% jego ceny.

    Może Tęcza (tęczowa panienka) dla dziewczynki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj o możliwości zwrotu. Kurier zabiera z domu, wygodne to. :)

      Usuń
  18. Od kiedy mam koty rownież i ja kupuje w zooplusie. Przesyłki błyskawiczne. Świetny kontakt.
    Teraz oczywiście przez banerek. Wlasnie dzis przyszła do mnie duża przesyłka.
    Druga kuweta, fontanna dla kotow i rożne zwirki. Aż mi było szkoda kuriera, młode chucherko wciągnęło na piętro jedna paczkę 20 i druga 30kg ;)
    Będę testować zwirki. Postanowiłam wypróbować ten dla kocurków z aktywnym węglem i ten dla długowłosych, który sie ponoć nie nosi. Ale na wszelki wypadek zrobiłam zapas żwirku który kupuje na codzień. Różnica w cenie...bagatela 12 zł. U nas w sklepie 10 litrów kosztuje 35 zł...w zooplusie cos około 23 zł. Przesyłka za darmo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, tyle z was pisze, że dopiero co zrobiło zakupy przez mój baner, a ja tego jakoś na koncie nie widzę... Chyba, że przyjdzie w następnych dniach. Oby, bo będę reklamować.
      Dzięki, Aniu za opinię.

      Usuń
  19. Biedna Myszka, tak się cieszyła nowym drapakiem, a tu przyjechali jacyś ludzie i ją zabrali. Teraz pewnie już jest w centrum zainteresowania w nowym domu i ma bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz pewnie jej ciężko, ale to odważna panienka i już jutro poczuje się lepiej. Na pewno!

      Usuń
  20. Właśnie złożyłam kolejne zamówienie w Zooplusie, przez banerek ma się rozumieć. Do tej pory nigdy nie miałam problemów. Co zamówiłam- było, porządnie zapakowane. Tylko żwirek kupuję w 25kg workach bezpośrednio od producenta, co przy moim zwierzyńcu jest bardziej opłacalne. Dostawa najpóxniej na trzeci dzień od zamówienia. Ja płacę przy odbiorze. Myszka przecudna, a przy 7 od góry zdjęciu rozpłynęłam się. Ta postawa, minka- do zjedzenia. Bądź szczęśliwa koteczko.
    Joanna -Katowice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Joasiu. Prowizja od twojego zamówienia zaksięguje się na koncie programu partnerskiego jak zapłacisz, czyli pewnie w przyszłym tygodniu. :)I tak wypłata jest raz na kwartał. Umieram z ciekawości ile nazbieramy. :)

      Usuń
  21. Ja mogłabym pisać same superlatywy. Nawet jeśli kurier połamał kuwetę, to na infolinii zooplus nikt w to nie wnikał, nie potrzebowali żadnych dowodów, pokwitowań od kuriera itp. przeprosili, że muszę przez to przechodzić i że na swój koszt przyślą mi nową kuwetę lub zwrot pieniędzy. Całość reklamacji zajęła mi 1 minutę przez telefon i ZERO papierkowej roboty. A taka reklamacja zdarzyła mi się pierwszy raz od 3 lat odkąd robię zakupy, a robię je często :)
    Korzystam tak jak Gosia z promocji, punktów i raz na pół roku wypełniam ankietę, bo widzę, że przynosi rezultat w postaci zwiększania asortymentu o rzeczy które sugeruję w ankiecie. Co do terminu przydatności, to jestem zdania, ze tylko sklepy z takim przerobem i sprzedażą na taką skalę mogą gwarantować przydatność i towar, który nie zalega w magazynach. Nie podoba mi się np. sprzedaż karmy na wagę w małych sklepikach, bo wielokrotnie śmierdzi stęchlizną i zjełczałym tłuszczem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem uparta i upierdliwa.
    Pączek i Muffinka? W skrócie Mufi?
    Keks i Szarlotka?
    Rogal i Pianka?

    OdpowiedzUsuń
  23. Wcześniej na zmianę korzystałam z Zooplusa i Animalii (z Animalii nawet było mi wygodniej). Ale od czasu banerka korzystam tylko z Zooplusa. Nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń. Kilka lat temu zamówiłam poidełko. Brakowało 10 centymetrowej plastikowej rurki. Napisałam, natychmiast dosłali (potem okazało się, że rurka była, tylko ja-gapa nie zauważyłam). A ślicznej Myszeczce życzę dużo radości w nowym domku.

    OdpowiedzUsuń
  24. Z Zooplusa korzystam od dość dawna.Od czasu istnienia banerka, kupuję "wchodząc" przez banerek i zawsze wszystko z towarem było w porządku. Raz Kurier uszkodził dużą paczkę, ale przeprosił i kazał sprawdzić, czy wszystko jest ok. Było. Lubię u nich kupować, bo mają produkty dobrej jakości i świetne ceny żwirku, który lubią moje koty. Ja mniej, bo się wynosi, ale w końcu komu ma być lepiej ? :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakupy w Zooplusie robię regularnie od 4 lat. Mam jednego kota, któremu robię zapasy na 1-2 miesiące i problem z jedzeniem na co dzień mam z głowy ;) Poza tym kupuje tam też żwirek i czasem jakieś gadżety, więc zamówienie zawsze przekracza 99 zł, więc dostawa jest gratis. Płacę przelewem więc też mam zniżkę i wykupiłam sobie ten rabat 3% - to też się opłaca, bo bardzo szybko się zwraca, a za kolejne zakupy już płaci się mniej. Nigdy mi się nie zdarzyło, żeby paczka była rozwalona czy zniszczona w jakikolwiek sposób, wszystko jest też w środku dobrze zabezpieczone, żeby zawartość się nie przesuwała. Ostatnio w ramach akcji adwentowej maiłam dostać 2 saszetki jakiejś karmy na spróbowanie - jeszcze zanim paczka doszła dostałam maila z informacją, że przez pomyłkę włożyli 1 paczkę zamiast 2 i w ramach przeprosin dostałam indywidualny kod rabatowy, który mogę wykorzystać do końca marca i na który dostanę kolejne 2 paczki tej karmy. Moja kotka obłowiła się też już na punktach bonusowych ;) ma tunel, kocyk, pokrywki na puszki, piłeczkę, jakieś zabawki itp.
    Podsumowując - jestem bardzo zadowolona z Zooplusa i mój kot też :)
    Dodatkowo od kiedy u Gosi jest banerek - zakupy sprawiają mi jeszcze większą przyjemność :)

    Pozdrawiamy,
    Magda z Malezją

    OdpowiedzUsuń
  26. trzymam kciuki za malutką w nowym domu :)
    niestety rzadko robię zakupy w Zoo...może dlatego, że mam mozliwość zakupu takiego samego towaru w mieście po tańszych cenach

    OdpowiedzUsuń
  27. Dopisałam w poprzednim poście z uzasadnieniem: Agrest i Malina.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja kupuję w brytyjskim zooplusie, ze względu na miejsce zamieszkania :-) Ale nie mam żadnych zastrzeżeń. Lubię te punkty które się dostaje. Lubię asortyment, który jest niezwykle rozbudowany i ceny też lubię, choć karma którą kupuję kosztuje wszędzie tyle samo. To chyba działa we wszystkich krajach tak samo, tylko że lokalnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super że Mysia jedzie do domku :D
    Kciuki za podróż i szybką asymilację !
    Niech jej się wiedzie !

    OdpowiedzUsuń
  30. A zakupy w Zooplusie robiłam dopiero raz i jestem zadowolona . Wszystko szybko , zgodnie z zamówieniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkim dziękuję serdecznie za poważne odpowiedzi. Ciepło pozdrawiam.
    Elka

    OdpowiedzUsuń
  32. Siódme zdjęcie Myszki jest wg. mnie prześwietne!!! Ależ minka:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam taki drapak. Z zooplusa of course.
    Podnoszę imiona Hansio i Gretka. Vel. Hansel i Gretel czyli Jaś i Małgosia. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Trzymam kciuki za wszystko :) Drapak taki właśnie muszę kupić, ale nie wiem, czy kotek będzie jeszcze zainteresowany.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...