wtorek, 13 listopada 2012

Różne różności

Witajcie!

Na pewno wiecie, że u Szuwarka wszystko układa się jak najlepiej! To naprawdę pomaga, że Kasia opisuje, co dzieje się u niej w domu na swoim blogu, a dodatkowo uspokaja mnie jeszcze mailowo! Dziękuję, Kasiu! Pozostanę na zawsze dłużnikiem tego małego kotka, który dał mi niezwykle dużo dobrego. Jestem pewna, że nie tylko mnie, że wiele osób przeżywało jego historię w pozytywny, budujący sposób i dobra energia rozeszła się za jego sprawą na dalekie rejony... świata.
Krysia zaprosiła nas na Konkurs Listopadowy pod tytułem: Najciekawsza kocia mina. Temat zaproponowany przez Przemka z Tawerny Koci Pazur Baldricka, który jest Honorowym Patronem Konkursu.

Zgłaszam Amisię ze znanym już zdjęciem, ale ono jest po prostu wyjątkowo udane!
Mam natomiast kłopot z wymyśleniem do niego podpisu. Myślałam o cytacie z Gogola "Z czego się śmiejecie? Sami z siebie się śmiejecie!". Co o tym myślicie? Może ktoś ma lepszy pomysł? Regulamin tego nie zabrania, to myślę, że mogę skorzystać z podpowiedzi! Co oznacza ta minka?


********************************************************************************

Sypnęło ZWIERZOLUBNYMI!
Kiedy w mojej głowie urodził się pomysł zorganizowania spisu, wątpiłam, że choć parę osób zgłosi swoje zwierzaki. Po oficjalnym ogłoszeniu tego pomysłu zgłoszenia zaczęły nieśmiało spływać, potem poparła mnie niezastąpiona Klarka i pojawiło się więcej chętnych. Teraz mamy już 85 zwierzęco-ludzkich rodzin i całkiem realna stała się realizacja mojego marzenia, że niedługo będzie nas 100!!! Trzeba zacząć wymyślać, jak uczcić taką okrągłą liczbę! Hmmm, już zaczynam się zastanawiać:)

Tym razem dołączyły do nas:
81. Ania, którą ściągnęła do nas jej ciocia "tempo giusto", znana z miłego udzielania się w komentarzach. Ania ma prześliczną sunię Nikę, którą doskonale się zaopiekowała i zajęła, i teraz młoda odwdzięcza się jej z nawiązką.
82. Ilona z Jej małej zagrody wraz ze swoimi ptakami! Takiej rodziny jeszcze nie było, tym bardziej się cieszę, że możemy ją wśród nas powitać! Koniecznie zobaczcie na blogu Ilony inne ptaki!
83. Kretowata, która mieszka wiejsko-czarodziejsko i kapitalnie opisała swojego Kruczka, naprawdę warto przeczytać i się pośmiać.
84. Ania ze swoimi miaukotkami, które nazywają się BuOlCoBaMa - o co chodzi, można zobaczyć w spisie i u Ani na blogu.
85. Ekoni ze swoją latającą sunią o wdzięcznym imieniu Flopi, która ma nawet swoje konto na facebooku!

Wszyscy nowi ZWIERZOLUBNI z wielką miłością piszą o swoich zwierzakach i dlatego jestem szczęśliwa i dumna, mogąc gościć ich u siebie na blogu! Witajcie!

Miłego dnia!

PODPIS

PS. Kto ma teraz "wędrującą książkę"? Pytam z czystej ciekawości.

60 komentarzy:

  1. Aniu, u Ciebie jest normalnie klimacik, jak u sąsiadki Dorothy z książek Fannie Flagg :-D jak ja lubię tu wpadać! Cieszę się, że Futerko znalazło nowy, ciepły dom! Ostatnio trochę jestem w tyle ze światem blogowym, ale koniecznie muszę doczytac o co chodzi ze społecznoscia zwierzolubnych, bo przecież i my mamy Futra w składzie :-D:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, doczytaj i zapraszam! Grono jest szacowne i miłe;-))

      Usuń
  2. Witaj, popłakałam się ze śmiechu oglądając zdjęcie kota, no mina jest po prostu zabójcza:) z powodu choroby mój mózg nie pracuje należycie, tytułu zdjęcia nie wymyślę;))), pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam:) Zdjęcie Amisi piękne, zresztą ona nie musi nic robić, żeby wzbudziła mój zachwyt. Wystarczy, że jest :))) A dla Ciebie jestem pełna uznania, że potrafisz "ustrzelić" takie momenty w życiu Twoich zwierzaków :)
    Dla mnie jest to zdjęcie z podłożonym śmiechem. A tekst: "Suszymy ząbki do Łysej".
    Ciekawe, co inni wymyślą ;)
    Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo: Łysa, zobacz tylko, co dzieje się za Twoimi plecami!!

      Lub inna wersja: Śmiesznie ta Łysa wygląda z przyklejonym aparatem :)) Dodać jej kilka piórek i będzie wyglądać jak piękny, smakowity gołąb hi hi...
      Mam nadzieję, Aniu, że nie obrazisz się za tego gołębia ;)
      L.

      Usuń
  4. Amisia! Jaka mina! :] :P :P :D
    Powodzenia królewno! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znając Amisię i jej złośliwość wobec Rufiego jej mina podpowiada, że to jakaś wkrętka wobec niego, coś w stylu: "Zgadnij, kto zrobił kupę pod choinką" :)

    Pięknie sypnęło Zwierzolubnymi, do setki coraz bliżej. Będzie jakieś party z tej okazji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...kocia muzyka i zagryzka w misce Rufirgo, Amisia zaprasza !!!:))
      Może to na to tak cieszy się Amisia ???:))
      Oj będzie bal, na pewno będzie BAL!!!

      Usuń
    2. O kupie nie będę pisać:(
      A o balu pomyślę;-)) Na pewno będzie się działo!

      Usuń
  6. Taki uśmiech do śniadanka i od razu weselej :),
    a może taki podpis ? :
    " Dieta cud - chichranie od rana do wieczora " :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie to "Uśmiechnij się i uśmiechnij się - tak może być?" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że Szuwarek-Gacek ma się dobrze:)
    Słodziak z niego niesamowity!!!

    Mina Amisi jest genialna!
    Życzę powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie rewelacyjne -jakby coś zbroiła;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak najbardziej mina konkursowa :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mina prawdziwej rozrabiaki - 1 miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Minka Urocza,taka konkursowa.Amisia według mnie ma największe szanse.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Również się cieszę, że u Szuwarka wszystko dobrze i że się zadomowił w nowej rodzinie. :)
    Zawsze miło słuchać takich wieści!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, u ciebie jak u sąsiadki zza płota. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo jestem dla Ciebie sąsiadką zza płotu:-) Odwiedzamy się przecież i to codziennie, he he

      Usuń
  15. Rzeczywiście post o różnościach :-)
    Dziękuję za informację o Konkursie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. "twój kotlecik niezły był, ale dałaś za dużo pieprzu"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo tak:
      .. no dobra, niech ci będzie.. "cheese".
      tylko nie zapomnij, Łysa, że wolę mięsko.

      Usuń
    2. Ten "cheese" bardzo mi się podoba!

      Usuń
  17. Ja bym podpisala:
    - Sama idz sobie na aerobik.

    OdpowiedzUsuń
  18. "łysa, rusz tyłek i strzel mi focię na FB":)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oby Twoje marzenie o 100 zwierzolubnych szybko się spełniło :). Twoja Amisia jest urocze i podpis o szczerym uśmiechu, podoba mi się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Amisia jest boska. A minę ma jakby mówiła: "cheeeessss"
    Myślę, że Twój pomysł podpisu zdjęcia jest wyjątkowo dobrze dobrany :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie też się podoba Twój pomysł, choć nasuwa mi się również cytat z piosenki Macieja Zembatego: "a niektórzy szczerze szczerzą ząbki swe" - o ile dobrze pamiętam.
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre, tylko jakoś bym to przerobiła, żeby było w pierwszej osobie... hmmm

      Usuń
    2. No to może: "A ja sobie szczerze szczerzę ząbki me"??? Hmmm... trochę głupio...
      Ninka.

      Usuń
  22. Zaraz rodzinka dobije do setki;) Wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mina świetna, podpis pasuje jak ulał:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Minka : Znowu wykiwałam Ruficzka :)
    A na 100 zrobimy zjazd rodzinny :)))
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażasz sobie taki zjazd z tym całym zwierzyńcem?? Piękności!

      Usuń
  25. Tylko piętnaście zwierzolubnych i...bankiet.
    Cytat doskonale dobrany. W stosunku do Rufusia, jest bardzo złośliwa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. SUPER zdjęcie - Amisia powinna wygrać.
    A te moje koty, strasznie panują nad mimiką, kiedy fotki robię i nic nie mogę znaleźć na konkurs :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pamiętam jakieś Twoje zdjęcia z minkami kocimi, la oczywiście nie pamiętam już gdzie...

      Usuń
  27. "Z tą dietą Łysi mogą mi naskoczyć, hłe hłe"

    Właśnie właśnie, jak będzie setka będzie bal! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-))Dobre:-)A jakby to połączyć z "cheese", hmmm, coś mi świta!

      Usuń
  28. "no jasne, że cię kocham, apetyczny z ciebie kąsek;))))"
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, że jest tylu "Zwierzęcolubnych". Moge do nich dołączyć?
    A kocia mina bosska.
    Pozdrawiam cieplutko i głaski dla futer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jo-hanah, jeszcze się pytasz? Szybciutko wpisuj się do nas!

      Usuń
  30. o Amisia jak minka:)))
    moze nie lubie poniedzialku:)) jak to z ta ksiezniczka w poniedzialki jest ??? pozdrawiam i powodzenia w konkursie pappap

    OdpowiedzUsuń
  31. Amisia jest świetna :)!... :D... Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Hm, czyżby Amisia prowadziła monolog wewnętrzny z czymś na kształt ZWUB-y? Aniu, kocicha Twoja to potrafi się przeobrazić. Szczęście, że w jej przypadku jest to odwracalne. :)

    Pogłaski. :)

    JolkaM

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam, od jakiegoś czasu z prawdziwą przyjemnością podczytuje bloga. I dlatego pozwoliłam sobie zaprosić Cię do zabawy: http://magdalenakordel.blogspot.com/2012/11/nominowana-nominuje-czyli-moje.html
    Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  34. Mina swietna- jak tutaj sie nie usmiechnac z rana:-)))

    OdpowiedzUsuń
  35. albo tak: "Suszym ząbki mili Państwo" :)
    Rafał vel lipton_ER

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzięki za zaproszenie. Chętnie zaglądam do Ciebie:)

    Czy kotek nie mówi czasem: sę syczę ?:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...