niedziela, 18 listopada 2012

A o czym jutro?

Mała podpowiedź:




Zapraszam!

PODPIS

36 komentarzy:

  1. O... Jakie urocze kocie ogonki :-) Hmmm, o czym Anka napisze jutro?... Nie mam pojęcia, choć przez chwilę pomyślałam, że może będzie przepis na zupę ogonową?... Ale to przecież nie może być dobra odpowiedź... ;-))) Pozdrawiam serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa! Zupa ogonowa! :) Trafiony - zatopiony.
      Kiedy byłam dzieckiem, zupa ogonowa leżąca w sklepie na półce obok ogórkowej, pomidorowej i jarzynowej niezwykle działała na moją wyobraźnię. Pewnie przez to, że nijak nie pasowała mi do reszty: ani do ogórków, ani do pomidorów. Jak ja zachodziłam w głowę, o co chodzi. :) Zupa ogonowa!

      JolkaM

      Usuń
  2. Czyżbyś wzięła pod opiekę maleńkich właścicieli tych słodkich ogonków?!:-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne ogonki. Czekam z niecierpliwością co skrywają. Pierwszy taki najsympatyczniejszy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesympatyczne maleńkie ogonki. Czekam z utęsknieniem by zobaczyć ich właścicieli:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. O to na pewno to! :)
      A może Amisia maczała w tym paluchy... yyy... ogon??

      Usuń
  6. Takie ogonki zawsze rozczulające:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogonki ? Może być ciekawie :-)))))))))))0

    OdpowiedzUsuń
  8. każdy inny, a wszystkie z rudym :) zapowiedź rewelacyjna, niech jutro szybko przychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jutro będzie o reszcie, to znaczy o brzuszkach, łapkach, łebkach, pyszczkach, wąsikach, noskach...
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anko, bralas chyba nauki u Alfreda. Tego, od stopniowania napiecia w filmach, Hitchcock mu bylo. Moja ciekawosc osiagnela apogeum, spac nie bede mogla. Wykonczyc mnie chcesz tymi kocimi koncowkami?
    Kategorycznie zadam reszty tych zwierzatek!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudne dupeczki i ogonki!!! A wstrętny, niedobry MójCi już na żadne ogonki w domu nie pozwala, to niesprawiedliwe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten trzeci ogonek! Och,jak chwyta za serce!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypominają mi się fragmenty "Lisa Witalisa" o jego ogonie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie zagadki wieczorem? Już mam po nocy...
    To raczej nie kotki, ale co?
    Życzę Ci miłej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie słodkie kocie ogonki,nastaw budzik wcześnie rano bo się nie doczekam
    :***

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne dupcie:)))) najpiękniejsze jakie ostatnio widziałam:))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajowe ogonki! Szylkretka od razu ma moje pełne zainteresowanie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic mi nie przychodzi do głowy :(. Czeka na jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś tak znajomo chudo te ogonki wyglądają. Czyżby, czyżby? :D
    A więc do jutra!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż trzy kotki wzięliście na DT? :))...! Czekam z niecierpliwością. A ogonki słodkie :)...

    OdpowiedzUsuń
  21. U Jasnej kocie języczki, a u Ciebie kocie ogonki :D

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...