sobota, 13 lipca 2013

Salma i Szarif, rodzeństwo szuka domku na stałe


Salma, znaczy spokojna. Szarif to szlachetny, odróżniający się. Te imiona pasują do tego rodzeństwa, choć jak na razie to dwa słodkie brzdące, którym w głowie tylko zabawy i spanie.


Koteczki zostały odłowione z terenów miejskich, ponieważ budynek, w piwnicy którego mieszkały, będzie likwidowany. Straciły też mamę i trzeba było im pomóc. To kotka i kotek, urocza parka, klasyka gatunku. Gratka dla wielbicieli tych pręgowanych tygrysów, które są znane ze swojego zrównoważenia i z tego, że się dobrze chowają.


Kotki zrobiły już wielkie postępy w oswajaniu, są subtelne i choć jeszcze ciut przestraszone, to widać, jak lgną do człowieka. Będzie z nich wielka pociecha. Zostały odrobaczone, zabezpieczone przeciw pchłom, pierwszy raz zaszczepione. Koteczki są zdrowe, mają czyste uszka, oczka i ząbki. Są harmonijnie zbudowane, mają długie łapki i bardzo długie ogonki. Kocurek ma szlachetny, długi pyszczek. Prawdziwy arabski książę. Koteczka może za to poszczycić się wielkimi oczami.

Salma po lewej. Szarif po prawej. 


Kotki pięknie korzystają z kuwety, ani razu nie zdarzyła im się wpadka. Ładnie jedzą, ale nie są żarłoczne. To fajna cecha, świadcząca o ich zrównoważeniu. Przyjaźnią się ze sobą, myją się wzajemnie, szaleją w zabawie jak dwa przeciągi. :) Byłoby cudownie, gdyby znalazły dom razem. Dwa koty to dwa razy więcej uciechy. Powód do uśmiechu każdego dnia.

Jeśli jednak zakochasz się tylko w jednym, możemy pogadać.


Salma i Szarif czekają na wiadomość od osoby, której na ich widok zabije mocniej serce.

Są bardzo słodkie i kochane. Pod dotknięciem ręki cudnie mruczą. To ich pierwsze kontakty z człowiekiem, można je wszystkiego nauczyć. Kocurek jest ciut większy od koteczki. Kotki mają ok. 3 miesięcy. Lgną do innych kotów i już niemal wcale nie boją się psa.



Wymagam podpisania umowy adopcyjnej. Zapraszam! :)
anka.wroclawianka@op.pl


Chłopak.
Dziewczynka.


Pomyślcie o nich ciepło, życzcie im dobrego domku i udostępnijcie na FB. Poproście też o to znajomych. Jestem pewna, że to nasza wspólna dobra energia sprawia, że moje koty zawsze znajdują wspaniałe domki. Niech i teraz tak się stanie. Odezwij się, właściwy człowieku!


Salma i Szarif oraz ja będziemy bardzo wdzięczni. 


PODPIS

61 komentarzy:

  1. Ja jestem tymi koteczkami zachwycona!
    Boże dziękuję Ci za zdrowy rozsądek i małe mieszkanie, bo normalnie przygarniałabym co drugiego kota!;)))
    Troszkę póżniej umieszczę info na FB i trzymam kciuki, jak zwykle, za dobry domek!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Masz jak ja. Ja też mogłabym mieć tych słodziaków na pęczki. :)

      Usuń
  2. Ale słodziaki. Mam nadzieję, ze znajdą domek. Ładnie będą rozrabiać jak trochę się oswoją. Zaraz wkleję u siebie na FB.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się, jak je rozróżniasz! Wgapiam się i porównuję, i sprawdzam na podpisanych zdjęciach i nie wiem, czy znalazłam szyfr... Chyba tylko te kreseczki nad oczami, hm...
    Zachwycając się tymi cudnymi kociętami, bardzo mocno trzymam kciuki za znalezienie im domu. Najlepiej wspólnego, bo patrząc na te piękne zdjęcia, żal myśleć o rozdzieleniu tej niesamowitej parki.

    Dobrego dnia, Aniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolko, tak jak napisała Anka, dziewczynka ma okrągłe gały, co świetnie widać na pierwszym zdjęciu, a chłopak ma dłuższy nosek ;)

      Usuń
    2. Ależ oczywiście, jak mogłam być taka ślepa! Teraz to wszystko jasne - starczy ułamek sekundy, żeby je rozpoznać. ;)

      Usuń
    3. Bardzo łatwo je rozpoznać, masz rację :)

      Usuń
  4. Pięknie wyglądają razem te słodziaki, fajnie gdyby znalazły razem domek, trzymam kciuki. Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. one są przeliczne, koniecznie muszą być razem, trzymam mocno kciuki. Gdyby nie ta odleglosc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm, a o jakiej odległości mówimy? :) Świat się kurczy, może coś zaradzimy :)

      Usuń
  6. Już zrobione. Pięknie napisałaś o koteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem w nich zakochana bez pamięci:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, bardzo bym chciała udostępnić wydarzenie na FB, czy mogę dostać linka?
    Kotki są przecudne. U Ciebie każdy kot pięknieje, znajduje równowagę, ale maluchy są jeszcze rozczulające. Jak tak razem śpią...no po prostu słodycz sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, o jaki lin Ci chodzi? Możesz udostępnić po prostu adres do tego posta: http://zamoimidrzwiami.blogspot.com/2013/07/salma-i-szarif-rodzenstwo-szuka-domku.html

      lub użyć przycisku "f", który jest na końcu posta pod autorem, na jednej linii z innymi.
      Ok? :)
      Dziękuję!

      Usuń
    2. widzisz ja niemota jestem :) ale skorzystałam z Twoich wskazówek i udostępniłam na fb

      Usuń
  9. Ale egzotyczne imiona:):):) Zamieściłam na obu blogach:):) A co z Lulą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rodzeństwo Yassera, więc poszłam po tej samej linii, ale właściwe imiona jeszcze się nie objawiły.
      Sama bym chciała wiedzieć co z Lulą, Viki jest na razie poza domem. :)

      Usuń
  10. Obydwa śliczne i może im się uda, że ktoś wezmie parkę - powiedzmy sobie szczerze - dwa razy więcej zabawy ale i dwa razy więcej obowiązków i odpowiedzialności.Nadeszły wakacje, naród katolicki wyjeżdża na wakacje i znów wyrzuca z domów nieprzemyślane zakupy - psy i koty. Wszak " to tylko zwierzęta!" Nóż się człowiekowi sam w kieszeni otwiera gdy to widzi i słyszy.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedzialność na pewno, ale jeśli chodzi o obowiązki, to nie ma tak wielkiej różnicy, czy się napełnia na raz dwie miski czy jedną i czy się sprząta bardziej zużytą kuwetę.

      Dziękuję!

      Usuń
  11. Ale słodziaki. Na pewno komuś sprawią wiele radości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Są cudowne! I imiona fajne, ze wschodnim rodowodem:). Dorotka już udostępniła na fb.
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  13. udostępniłam. ja wiosną miałam trojaczki. każde w innym kolorze. nadal się kochają, myją i całują.
    życzę twoim jednego domu, tak jest najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne kociaki na pewno znajdą kochający dom :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłoby wspaniale gdyby to śliczne rodzeństwo znalazło jeden dom. Zdjęcia im zrobiłaś cudowne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mocno kibicuje kociakom, a osobom zastanawiajacym sie nad ich adopcja chce powiedziec, ze dwa koty razem to nie tylko dwa razy wiecej, radosci, szczescia i milosci, ale przede wszystkim dwa razy wiecej zdrowia dla kazdego z nich. one razem beda sie duzo lepiej rozwijac. z punktu widzenia kogos, kto od kilkudziesieciu lat ma koty (w roznych ilosciach) stwierdzam, ze pod kazdym wzgledem warto!
    AnkoW, moje maile dochodza, czy wpadaja do spamu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam, ale byłam poza kompem. Odpowiem Ci później, ok?
      :)

      Usuń
  17. Myślę, że ktoś je razem weźmie. Już zazdroszczę tej osobie i oczywiście trzymam kciuki za powodzenie akcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kciuki są bardzo potrzebne, już mam informacje o kolejnych pilnych potrzebujących :(

      Usuń
    2. Nie brzmi to optymistycznie, może kiedyś dożyjemy czasów, kiedy nie będzie pilnie potrzebujących pomocy zwierzaków...

      Usuń
  18. Są przepiękne!!! Mam nadzieję, że razem znajdą dom :) Mają piękne, szlacheckie imiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej egipskie, tak jak ich brat Yasser, który już ma swój dom. :)

      Usuń
  19. są takie piękne! trzymam kciuki....

    OdpowiedzUsuń
  20. Melduję się :). Niestety nie istnieję, nie mam fb ;)). Kociaki są przecudne, mam dwa takie burasy u siebie (i jeszcze daw inne) i podpisuję się obiema ręcyma pod komentarzem tempo giusto - jeden kot w domu się gorzej chowa :D.

    I lecę czytać zaległości :)
    Olena

    OdpowiedzUsuń
  21. Są przepiękni :)!!! Z Szarifa to prawdziwy tygrys :)! Salma za to będzie piękną koteczką :D.

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia kochane szaraczki! Trzymam mocno kciuki za dobrego człowieka i domek.

    OdpowiedzUsuń
  23. Benerek jest już też u nas.
    Myślę że długo na dom nie będą czekały takie cukierki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już czekają długo :(( Rosną, przyzwyczajają się...

      Usuń
    2. Mają ogłoszenia?
      Tablica , Gumtree, Gratka ?
      Jest cała masa takich portali (kiedyś wypisałam sobie ponad sto) Ale z doświadczenia wiem że te są najskuteczniejsze.
      No i trzeba często aktualizować.

      Usuń
    3. Masz rację, na wszystkich ich nie ma. Muszę się przyłożyć, no i zrobić też ogłoszenia oddzielne, może łatwiej znajdą domek...

      Usuń
  24. Już wiem!! :)
    Boże jakie one piękne, i jak razem ze sobą się trzymają! Gdyby nie Dawid to bym je wzięła :(

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...