poniedziałek, 22 lipca 2013

Kamienne emocje :)

Kocham kamienie!


Uprawiam... kamieniarstwo zawsze i wszędzie. Wciąż znajduję skarby, które pieczołowicie podnoszę z ziemi i wybrane, nieliczne, wyjątkowe wiozę z różnych zakątków świata do domu. Ulubiona część kolekcji mieszka w ceramicznym sercu stojącym na podręcznym stoliku w salonie. Lubię moje kamienie dotykać, czyścić, oglądać wciąż od nowa. Podziwiać. Znajduję wciąż nowe szczegóły warte oklasków. Dziś mam okazję pokazać Wam kilku wybrańców. Bawiłam się podczas wyjazdu na wieś obiektywem makro.


Oglądając je, zwróćcie uwagę, czy któryś zachwyci Was szczególnie. Wybierzcie sobie ulubiony. Pod każdym z nich ukryłam emocję. To będzie mój prezent dla Was. Dobra wróżba, proroctwo, dar, wypełnienie braku, powód do refleksji bądź po prostu zabawa. Do wyboru, do koloru, jak kto chce.

Każdy kamień kryje w sobie uczucie-emocję. Jest ich 29. Wybierajcie. 
Który przemawia do Was 

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.
29.

Aby dowiedzieć się, jaką emocję kryje wybrany przez Was kamień, wróćcie wieczorem. :) 

PODPIS

168 komentarzy:

  1. trudny wybór, bo wiele z nich mi się podoba, ale chyba 22 i 26, mam nadzieję, że mogę "wziąć" dwa:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viki, wybrałaś BEZPIECZEŃSTWO i SATYSFAKCJĘ. To coś, co jest ci bardzo potrzebne, za czym tęsknisz. BEZPIECZEŃSTWO dla Ciebie i Twoich dzieci i SATYSFAKCJA z zapewnienia go im. Prawda, czy rozumiesz to inaczej? :)

      Usuń
    2. aż mnie ciarki przeszły!
      bardzo tego potrzebuję :)
      Rozumiem to dokładnie tak, Aneczko:*

      Usuń
    3. i bardzo dziękuję za ten post:)
      niech będzie, że budyniowo poleciałam ;P

      Usuń
    4. Dobry budyń naprawdę nie jest zły!

      Usuń
  2. Witam:) Kolekcja przepiękna ,aż trudno uwierzyć ,że tak sobie gdzieś tam leżą i czekają ,aż ktoś je zauważy:)Podobają mi się wszystko bo mają to coś ,ale wybieram pierwszy kamień-wygląda uroczo:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybko, jedynka to WZRUSZENIE. Co zrobisz z tym darem?

      Usuń
    2. Witam:)Długo nie musiałam czekać ,aby doczekać się WZRUSZENIA.Właśnie dzisiaj miałam nieprzyjemną sytuację poleciały łzy smutku,ale od zawsze jestem beksą czy to radość czy smutek łezka zawsze się kręci...Bardzo dziękuje za piękny post .Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Wszystkie są piękne ale wybieram 1. Prostota i tajemnica. Bardzo jestem ciekawa jaką emocję wyraża.
    Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emko, dla Ciebie los też przeznaczył WZRUSZENIE. Co czujesz w związku z tym?

      Usuń
    2. Emka, ja to czuję, że będziesz płakać ;)

      Usuń
    3. a skąd ten kamień wiedział, że ja "mam oczy w mokrym miejscu"??? Anko.. wzruszenie towarzyszy mi jako podstawowa emocja zawsze i wszędzie... aż mnie to wkurza, bo płaczę zawsze i wszędzie i z radości i z rozpaczy.. i z powodu dziecka i z powodu przejechanej żaby.... ehhhhhhhh .... no i nawet kamień to zauważył! :)
      eNNko... no jak zwykle masz rację :***

      Usuń
  4. Kamienne cudeńka, co jeden to ładniejszy :) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilo, nie masz ochoty na zabawę?

      Usuń
    2. Nie mam szczęścia w grach, hihihi, ale poproszę 14 :)

      Usuń
    3. Kamilo, 14 to REFLEKSJA i ja myślę, czy nie powinnaś jej mieć nad tym, że musiałam Cię namawiać do udziału w zabawie :) A może musisz zastanowić nad czymś innym? :) Jak sądzisz?
      Buziak:*

      Usuń
    4. Tak, myślę, że masz rację :) Ściskam!

      Usuń
  5. Też lubię kamieni ,ale do mnie bardziej przemawiają wizualnie niż emocjonalnie
    Imponująca kolekcja, pięknie błyszczy wyszlifowana twoimi dłońmi. Podobaja mi się wszystkie ,ale najbardziej niezwykły dla mnie jest ten w kropki .Ja bym je oplotła drutem na swój sposób, mam trochę takich tworów w domu.
    Mam kamień który przypomina plaster sera z dziurami.
    Wrócę wieczorem po twoje emocje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, wybrałaś PODZIW i to jest zgodne z tym, co dostałaś wczoraj od nas w związku z Twoją wystawą. Od wczoraj go czujesz i nawet dziś trwa. Prawda?

      Usuń
    2. Podziw nad światem ,ta emocja pomaga mi żyć.

      Przejżałam je jeszcze raz i wybrałam jeszcze 14-wiem już że to refleksja -towarzyszy mi niezmiennie na codzień,ale bym chciała jeszcze 13 i 19 bym:)

      Usuń
    3. Beztroska, zawsze marzyło mi się takie życie , życie motylka co to z kwiatuszka na kwiatek .Zycie pokazało mi co potrafi,ale ja niepoprawna jestem od czasu do czasu zmykam w beztroskę.
      Zdumiewa mnie wiele rzeczy....

      Aniu to że cię lubię to już sobie ustaliłyśmy ;),ale do częstego komentowania u ciebie zachęca mnie to że ty wpuszczasz nas za swoje drzwi i ciekawie z nami rozmawiasz,tak że możemy się z tobą zaprzyjażnić

      Na wiosnę pisałam ci że widziałam pustułki, na Na grobli,wygląda na to że miały tam gniazdo i przylatują do nas na łowy ,dzisiaj znowu kołowały nad naszą kamienicą.

      Usuń
    4. I wieczorem pewnie w charakterystyczny sposób nawołują... Ech, szpitalne czasy. Dzięki tym ptakom nie wspominam ich źle. :)

      Dzięki, Mario :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. BO TO TRUDNE JEST!!!14.,..ALE I 5. PIĘKNIE KROPKOWANY:))) A CO ,ŻE NIBY 29. TO GORSZY????

      Usuń
    2. Qrko, myślałam, że jednak jestem zbyt namolna namawiając Cię. :)
      REFLEKCJA, PODZIW, TRYUMF! Wygrała Pani cudowny zestaw, gratuluję! ;) Pasuje do pani, pani Qrko?

      Usuń
  7. Wszystkie są niezwykłe, ale moją uwagę od razu przyciągnęła 5. Pozostałe podobają mi się właściwie w takim samym stopniu.
    Ja także lubię zbierać kamienie, choć staram się ograniczać, bo nie bardzo mam gdzie je wyeksponować; ale czy ty je czymś nacierasz? Wyglądają jak "spod wody", zwykle suche nie mają takiego połysku.
    Jak napisałam u Pantery, dopadł mnie real i budyń musiał iść w odstawkę, więc jestem kilka postów do tyłu. Napiszę więc tylko, że prace Marii są piękne i że cieszę się z powodu Luli.
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko i dla Ciebie jest PODZIW. Jak to rozumiesz?
      (kamienie natłuszczam olejem i wycieram ręcznikiem papierowym).

      Usuń
    2. Chyba tak jak Maria - podziwiam świat w aspekcie natury, jego złożoność i doskonałość, choć podziwiam też i ludzi - choćby Ciebie.
      Ninka.

      Usuń
    3. Chyba nie skoncentrowałam się dostatecznie - byłam wczoraj mniej niż zwykle sobą; poza tym nie wiedziałam, że można wybrać więcej niż jeden kamień. Ale zabawa była bardzo fajna.
      Ninka.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Grażyno, Twoje serce kazało Ci wybrać ROZKOSZ i USPOKOJENIE. To pewnie lato tak na Ciebie wpływa. Czy zgadłam?

      Usuń
    2. Ha,ha Rozkosz to chyba wtedy jak jem słodycze i patrzę na moje zwierzaki , a uspokojenie może kiedyś nadejdzie :)

      Usuń
  9. Zastanawiam się, czym jeszcze zadziwisz, Kobieto pozytywnie zakręcona!
    Mnie najbardziej podoba się 23. To kamyk od spełniania życzeń. Sprawdziłaś?
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doroto, 23 to USPOKOJENIE. Wakacje to dla Ciebie taki właśnie czas, czyż nie?
      (ten kamień spełnia każde życzenie, sprawdziłam!)

      Usuń
  10. Będę typową kobietą i wybiorę ten w grochy b&w, czyli numer 5.
    Serce me skradł również numerek 26.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomalowana na niebiesko, PODZIW i SATYSFAKCJA- ta dobrana para jest w darze dla Ciebie. Zadowolona?

      Usuń
  11. 5, 11, 23 i 25 - jednego nie umiem wybrać ;).
    Wszystkie są piękne, prześliczne kolaże :). Razem wyglądają zjawiskowo - jak klejnoty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Abi, najpierw więc dostajesz PODZIW, który wprowadza Cię w PODNIECENIE, USPOKAJASZ się i czujesz ROZKOSZ… Aż Ci zazdroszczę! :) Szczęśliwa?

      Usuń
    2. Oj, bardzo :D... :)... A jakie kamienie Ty wybrałaś? ;)...

      Usuń
    3. Abi, ponieważ mogę poszaleć wybrałam dużo: 4,9,13,17,26 :)

      Usuń
    4. A nie jest tak, że skoro to twoje kamienie i nazwałaś je tak nie inaczej to tak jakbyś wybrała wszystkie .Emocje przypisane tym kamieniom to właśnie nasze życie ,tylko proporcje każdy ma inne.

      Usuń
    5. To prawda, wszystkie są moje wraz z tymi emocjami, mimo wyrzutów, że ten post będzie taki długi, nie umiałam z żadnego zrezygnować. A mam ich jeszcze więcej.

      :)

      Usuń
  12. Wszystkie, kazdy na swoj sposob, sa piekne :). Ale wybory nalezy robic wg wlasnego smaku. Wybieram: 23 i 25 :D.
    Ja tez zbieram kamienie i kamyczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Echo, przypada Ci coś bardzo miłego: USPOKOJENIE i ROZKOSZ. Wakacje, lato, słońce, luz – pasuje. Tego Ci życzę. To Ci daję. Może być?

      Usuń
    2. Ten prezent kamienny roskosznie mnie uspokoil. Moze byc. Dziekuje :)

      Usuń
  13. Pod moją ulubioną liczbą jest ten, który podoba mi się najbardziej - 11.
    Na drugim miejscu numer 19 - ale ten jest trochę niepokojący...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, najbardziej podoba Ci się PODNIECENIE – czy to czujesz fotografując? Niepokojąca wydaje Ci się BEZTROSKA, a to przecież takie piękne uczucie! Daję Ci ją. Jest Twoja.

      Usuń
    2. Prawie zatracam się, fotografując....
      A beztroska?
      Tak - potrzebuję jej, ale czasem myślę, czy wolno być beztroskim?
      To ciekawe - ale wydaje się niepokojąco trafione :)

      Usuń
  14. Twoje zamiłowania kamieniarskie podzielam w pełni. Kamienie są jak najszlachetniejsze klejnoty. I jak tu dotrwać do wieczora w niepewności co do emocji? Numer 5 najbardziej i cała reszta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pacjanie, piątka to popularny kamień. Czy ucieszysz się, że oznacza on PODZIW? Czy jest to uczucie bliskie Ci?

      Usuń
  15. One są takie kosmiczne, międzygwiezdne, każdy z innej galaktyki! Im więcej na nie patrzę tym trudniej wybrać. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popatrz szybko i wybierz. :)

      Usuń
    2. Haniu, wybrałaś REFLEKSJĘ. Dobre i cenne uczucie, potrzebne jak powietrze. Trafiłaś?

      Usuń
  16. Jak zapewne się domyślasz patrzę na kamienie pod kątem ich oprawienia. Oprawiłabym chętnie nr 26 i 27. A do domu to, podobnie jak Ty, wzięłabym je wszystkie. Też zbierałam zawsze kamienie i muszle. Ale teraz po moich "zbiorach" już nie ma ani śladu.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, gdybyś je oprawiła poczułabyś SATYSFAKCJĘ a potem ENTUZJAZM z dobrze wykonanej pracy. A może te dwa uczucia odczytasz inaczej?

      Usuń
    2. Oba uczucia są adekwatne do tych kamieni - nie jest łatwo oprawiać kamienie surowe, nie przystosowane do oprawy. I wiesz, często mi towarzyszą te uczucia gdy robię swoje "prace ręczne".
      Miłego,;)

      Usuń
  17. To nie zwykłe kamienie - to małe dzieła natury:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kamyk 23. A 27 w tak dużym zbliżeniu skojarzył mi się z gestem" figa z makiem " :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytek, USPOKOJENIE to emocja, która przypadła Tobie. Czy jest Ci potrzebna?
      (świetne porównanie z figą)

      Usuń
    2. Nawet nie wiesz jak bardzo tego potrzebuję ale skojarzenie z figą,to jest to, co dokładnie mam :)

      Usuń
  19. Piękne, ale wybrałam kilka wzorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne Twoje zbiory Aniu!
    Też mam takiego hopla na punkcie kamieni, tylko moje lądują w słoju bardzo ważnych kamieni :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. ...przepiękne zbiory, kiedyś tez zbierałem kamienie, ba nawet mamy sporo z Łeby (wydmy). Najbardziej podoba mi się nr 19 i 29...

    ...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pawle, najbardziej podoba Ci się BEZTROSKA (z tego co wiem, to przydałoby ci się), a 29 to TRYUMF – może o nim marzysz?

      Usuń
    2. ...tak Aniu, tego potrzebuję. Chwili beztroski i niezamartwianie się o kolejny dzień oraz chwilę tryumfu aby pokazać innym, że jestem inny niż myśleli...

      ...może jakaś agencję wróżenia z kamieni otwórz. Asystentów już masz Miszczu Rufi i Kociaki. Salon dobrej myśli Anka.Wrocławianka & Animals, he he he...

      Usuń
    3. Salon dobrej myśli- fajne, każdemu by się przydał.

      Usuń
  22. Wow! Są fantastyczne! Twoje kamienie pokazują, że warto patrzeć pod nogi a nie zadzierać nosa ;))
    Wszystkie są przepiękne a co jeden to ładniejszy. Ale ja na widok nr 2 zrobiłam och! Nie wiem czemu, bo jest to bardzo skromny kamień. Może dlatego, że wygląda jak cukierek toffi a ja je uwielbiam i kojarzą mi się z dzieciństwem;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dwójka wygląda jak toffi lub jak hamburger :), ale oznacza coś pięknego: WDZIĘCZNOŚĆ. Uczucie konieczne, aby być szczęśliwym. Zgadzasz się?

      Usuń
    2. Wiesz, nigdy nie wiązałam wdzięczności ze szczęściem, ale dzięki mojemu kamieniowi zaczęłam się nad tym zastanawiać. Masz rację, nie powinniśmy skupiać się na tym czego nie mamy i co moglibyśmy mieć, to wiem od dawna. Ale to właśnie wdzięczność sprawia, że to co mamy nam wystarcza :))

      Usuń
  23. Wszystkie sa piekne, ale ja wybieram kamyk Nr 1. Nie powiem dlaczego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwono, jedynka jest faktycznie wyjątkowa. Pochodzi z Krety (czy nie dlatego ją wybrałaś? :-) U mnie oznacza WZRUSZENIE. Kiedy ostatnio się wzruszyłaś?

      Usuń
    2. Och, wzruszam się ostatnio na zawołanie, hormony czy cuś?
      Wybrałam go bo ma na sobie szkocką flagę :-)

      Usuń
  24. Fakt,wszystkie są warte aby je podnieść z drogi,do mnie najmocniej przemawia czarno-biały/kolorystyczne odbicie mojego niku/ czyli 15.:)
    Serdeczności zostawiam,dziękując za"wycieczkę"po Irlandii:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orka, cała przyjemność po mojej stronie, Miło mi, że wycieczkowałaś ze mną. :) Nr 15 to ZADOWOLENIE. Życzę Ci go jak najwięcej. Umiesz być zadowolona?

      Usuń
    2. Dzięki:)"ja to się cieszę byle czym"-czasami;)

      Usuń
  25. 10, 14, 16, 19, 22. Dodałabym jeszcze z trzy-cztery, ale wstydzę się swojego niezdecydowania i zachłanności. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jola, cóż Ci wyszło… Hmm, WOLNOŚĆ (kochasz), REFLEKSJA (cenisz), DUMA (z syna), BEZTROSKA (wakacje), BEZPIECZEŃSTWO (tęsknisz). Możesz mi śmiało napisać, że ze mnie taka wróżka, jak z koziej… ;)

      Usuń
    2. Wróżko Ty nasza poniedziałkowa, jaka fajna zabawa! Będzie tak co tydzień (wróżby z trawek, listków, muszelek, gałązek, ziarenek, chmurek, owadzich skrzydełek, z fusów, kaktusów i innych śmusów - ostatnie podpowiedział mi Igor )? :)
      Uściskuję Cię bardzo mocno. :**

      PS. Ale jeśli się upierasz, to na stronie mogę Ci trochę nawrzucać... ;)

      Usuń
    3. Koniecznie ze śmusów, jak tylko Igor sprecyzuje co to za czort? :)

      PS. Teraz to już za późno, straciłaś swoja szansę :P

      Usuń
  26. Przepiękne są ale wybrać nie potrafię bo co najmniej 6 się do mnie uśmiecha...

    OdpowiedzUsuń
  27. Jako pierwszy nr 15, jego ksztalt jest harmonijny, uspokajajacy, a barwy jak moje zycie: czarne i biale, poprzeplatane ze soba niesymetrycznie.
    Kolejny faworyt to numer 3, z podobnych powodow, jednak ta czerwona zylka jest jak swiatlo w tunelu, blysk optymizmu w szarej codziennosci, jak krew, ktora ozywia ten kamyk.
    Nastepny to 12, wyglada jak spieniona woda roztrzaskujaca sie o skaly i oczywiscie jest obly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ciekawe zestawienie. 5 to ZADOWOLENIE, czyż nie o tym pisałaś wczoraj? Trójka to kamień wyjątkowy i oznacza MIŁOŚĆ. Dla mnie to nie dziwota, że wybrałaś właśnie jego – to właśnie błysk optymizmu w szarej rzeczywistości - miłość przy nas. A spieniona woda roztrzaskująca się o skały to EKSCYTACJA. Fajne uczucie. Potrzebne i zabijające nudę, która, założę się nigdy Ci nie grozi.

      Usuń
    2. Baaardzo interesujace!
      Czy nie jest tak, ze podswiadomie wybieramy faktycznie to, co ma nas dotyczyc?
      Interesuje mnie jeszcze jedno zagadnienie. JAK okreslilas znaczenie tych kamieni? Czy to Twoja wlasna interpretacja, czy dzialalas wedlug jakiegos naukowego klucza?

      Usuń
    3. Działałam wg klucza: ja tu rządzę, jak tu wymyślam, ja tu się kieruję intuicją, w końcu jestem tu bogiem, tzn. blogiem. :)

      Usuń
    4. Brodzac (O nie E) po kolana w cieplym i slodkim budyniu. :)))
      ____________________________________________________________________

      Tak przy okazji przypomnial mi sie dowcip apropos:
      Do nowego gonca mowi ksiegowa:
      - Pojedziesz do dzialu produkcyjnego i przyniesiesz mi potrzebne papiery od kierownika Kotasa. Tylko pamietaj, O nie U.
      Goniec po drodze przez caly czas powtarza:
      - O nie U, O nie U...
      Zachodzi na miejsce i mowi do sekretarki:
      - Gdzie moge znalezc kierownika Choja?

      Usuń
    5. :))) Dobre!

      PS. Że niby ja brodzę (O nie E)?

      Usuń
  28. Wow, ale piękna kolekcja! Mój wzrok się zatrzymał najdłużej na nr 26 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo, SATYSFAKCJA, to uczucie dla Ciebie. Miła rzecz, prawda?

      Usuń
    2. Dziekuję, Aniu! Jestem usatysfakcjonowana ;)

      Usuń
  29. Hahahaha, a to Anka nam wymyśliła rozrywkę z początkiem tygodnia! :D
    Nie zdecyduję się na jeden kamyk, ani na dwa... :P
    Wybieram więc 1 - ach te równe kreseczki! 15 - jak cukiereczek kokosowy w czekoladzie :), 18 - cukiereczek irys (a 2 z krówką ciągutką mi się skojarzyła) i 25 - kamyczek do jedzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, WZRUSZENIE – masz go dużo przy swojej nowej kocio-córeczce, ZADOWOLENIE i ODPRĘŻENIE - to prawdziwa ROZKOSZ. Celnie wybrałaś, tyle dobrego!

      Usuń
    2. Ojej! Mam nadzieję, że to dobry omen na dni kolejne, bo po dzisiejszym dniu fatalnym marzę o odprężeniu, zadowoleniu i rozkoszy ;)
      Kicia rzeczywiście wzrusza, ale i uczy cierpliwości! :)
      Dziękuję za zabawę :*

      Usuń
  30. Ja wybieram 11 - małe słoneczko, przesłonięte białą chmurką - kwintesencja letniego nieba :-)
    Wszystkie są piękne. Po kolei miałam myśl - to właśnie ten! Aż by się chciało je wziąć do ręki, poczuć ich strukturę i chłód. Piękny wpis i pomysł na zabawę.
    Jesteś niezwykłą osobą. Zawsze odnajdujesz to co piękne, pozytywne i dobre. Dlatego Twój blog zgromadził tylu czytelników. Bo dobrze jest odwiedzać takie pozytywne miejsca i ludzi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efko, dziękuję Ci za te cenne dla mnie słowa.
      11 to PODNIECENIE… Kojarzy mi się z napędową siłą twórczą. A Tobie?

      Usuń
    2. Ha! Kojarzy mi się z fantastyczną wiadomością, którą dziś dostałam :-) W tej wiadomości ukryta była podniecająca perspektywa na jesień :-) I wiąże się to z twórczością, kotami i w ogóle to dla mnie wielka sprawa. Dziękuję Anko Wrocławianko za tą emocję. Pasuje ona też do słonecznej energii kamienia :-)

      Usuń
  31. 'Moje' to 6 i 17 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eNNko, FASCYNACJA i BŁOGOŚĆ - cóż za wspaniałe połączenie! Boskie! Czujesz je po zrobieniu czegoś fajnego, niezwykłym przeżyciu, odkryciu super książki, poruszającej muzyki. Fascynujesz się tym i odczuwasz błogość… Czujesz to?

      Usuń
    2. Właśnie odkrywam fascynujący film... :)
      Owszem, czuję. I nie zamieniałabym swoich kamieni, bo mimo że parę razy je oglądałam - po wielekroć wybieram te same!
      Dzięki, zostanę sobie z tym. Jest nad czym pomyśleć.
      Poza tym... błogość gdzieś się w tle wyłania... za 9 dni zaczynam URLOP :DDDD

      Usuń
  32. Mnie wszystkie zafascynowały. Niektóre z nich mają kolorystykę i wzór podobne do skóry gadów. Pewnie pięknie wygladają w wodzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaskółko, no naprawdę! Nie można wybrać "wszystkich" :((
      Ja wiem, że one są piękne i że ciężko się zdecydować, ale można to zrobić, można. :))

      Usuń
  33. Jakie piękne!!! Prawie nie da się niczego wyeliminować, chociaż miejscami wydaje się, że coś "już raz było".

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja się nie mogę zdecydować i mam dwa: 25 i 11. Mogę wybrać dwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz :) Niektóre dziewczyny wybrały nawet 4, ale niech to będzie max. :)

      Usuń
    2. Kurka, a niektóra jedna taka to aż 5! No co za niezdecydowanie... Marsz do kąta i klęczeć na kamieniach! ;)

      Usuń
    3. Jolka do kąta, a Ania słucha, co wybrała. Nie będę tego komentować, nie śmiem :)
      ROZKOSZ i PODNIECENIE. Szczęściara! :)

      Usuń
    4. Jakie to niesprawiedliwe: jedna ma podniecenie i rozkosz, a druga do kąta. Ech, żyzń praklataja!

      Usuń
    5. No cóż, ja też nie będę komentować, ale bardzo mi się ta perspektywa podoba :-))))))))
      Dziękuję za fajną zabawę Aniu :-)

      Usuń
  35. 6 do mnie przemawia od samego początku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, w prezencie masz ode mnie FASCYNACJĘ. To cudowne uczucie, twórcze i uszczęśliwiające. A tak się broniłaś! :)

      Usuń
  36. Wszystkie bym wybrała!!no wiem jeden więc 8!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Igo, wybrałaś więc adekwatnie do tego, co czujesz: OCZAROWANIE. Pasuje?

      Usuń
    2. Idealnie pasuje do mojego oczarowania budyniowym światem:)

      Usuń
  37. Mnie się podoba 5 w kropeczki, i bialusieńki 25;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gohaa, 5 to PODZIW, a 25 to ROZKOSZ – cudowna para, bardzo uszczęśliwiająca, nieprawdaż. :)

      Usuń
    2. O tak, mam nadzieję, że to dobra wróżba!!!

      Usuń
  38. Jakie ciekawe! Każdy jest piękny, ale te ciemne z pręgami i te nakrapiane są najpiękniejsze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem o które konkretnie chodzi :(

      Usuń
    2. Podobały mi się wszystkie czarne. Teraz to już bez znaczenia, bo zagadka została rozszyfrowana. Pozdrawiam

      Usuń
  39. jeden kamień = jedna emocja ? bo mam aż siedem Kamieni:) i rób z tym co chcesz z żadnego rezygnacji nie złoże, zapomnij :) najwyżej skompilują się emocje w jedną zgrabną kulkę, którą dostanę w podarku :)
    trafione zostały liczby: 12.14,23,25,26,27, i 29 :) a i jestem później!
    Rafał vel lipton_ER

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rafale, poszalałeś, ale dzięki temu będziesz bogaty w emocje, bowiem należą ci się, jak psu burka: EKSCYTACJA, REFLEKSJA, USPOKOJENIE, ROZKOSZ, SATYSFAKCJA, ENTUZJAZM i TRYUMF. Tych wszystkich emocji życzę Ci serdecznie i dziękuję za udział w zabawie. :)

      Usuń
  40. Odpowiedzi
    1. Agni, 5 - PODZIW, 23 -USPOKOJENIE, 25 –ROZKOSZ. Wiesz co dobre, kobieto! :) Zadowolona?

      Usuń
  41. 17 i 23!
    Co jest w tych kamieniach, że człowiek nie może się powstrzymać i zawsze przytacha jakiś do domu?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo, sama nie wiem, ale coś musi być! Zawsze przytacham! Przypadło Ci szczęściaro w darze: 17 – BŁOGOŚĆ i 23 – USPOKOJENIE. Wakacyjnie zabrzmiało, sielsko, anielsko…

      Usuń
    2. Trafione w dziesiątkę!
      Niestety jeszcze tylko dwa dni sielskości,
      a później znów z niecierpliwością będę czekała na weekend:)
      Cudnego dnia!

      Usuń
  42. 11 i 23, tak emocjonalnie bo gdybym miała położyć na półce, dla ozdoby to inne bym wybrała. Napracowałaś się Pracusiu przy tym poście :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antoni, jesteś kolejną osobą, która wybiera pozornie sprzeczny zestaw: PODNIECENIE i USPOKOJENIE. Jedno po drugim… Miodzio, jestem w stanie to sobie wyobrazić :)

      Napracowałam się, ale efekt jest nagrodą :)

      Usuń
  43. Już miesiąc zaszedł, psy się uśpiły
    l coś tam klaszcze za borem,
    Pewnie czekają czytelnicy mili
    Pod umówionym postem ;)

    Koniec czekania: czas odpowiadania!

    OdpowiedzUsuń
  44. Gapię się i gapię. Nie umiem wybrać.
    No nie potrafię.
    Wszystkie są piękne. Ja też zbieram kamienie i wrzucam do swojego ogródka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ostatni wygląda jak foczka. Pierwszy to tajemniczy x albo zakaz ( zakaz czego to dowiemy się wieczorem ;). Drugi kojarzy mi się z cukierkiem czekoladowym z karmelowymi dodatkami:). Numer 4 ze szpinakiem.
      Ale już zakończę swoje wywody.
      Może 11 ?

      Usuń
    2. Aniu, no widzisz, tak długo się zastanawiałaś, tak się rozgorączkowałaś, że aż wybrałaś PODNIECENIE. Fajnie, nie? :)
      Wspomniałaś jeszcze ŻYCZLIWOŚĆ (4)- chyba jako jedyna. Cudne uczucie.

      Usuń
    3. No to piękne mam wyczucie.
      Wzruszenie to dla mnie zakaz albo tajemnica.
      Wdzięczność to cukierek czekoladowo karmelowy.
      A życzliwość- szpinak.
      Tryumf- foczka.
      Chyba muszę się leczyć.
      Tyle tu fajnych darów a ja sobie podniecenie wybrałam ;)

      Usuń
    4. Podniecenie jest dobre, to radość przed spotkaniem z bliskim, przed wakacjami, przed skończeniem fajnej pracy, przed zanurzeniem się w lekturze, przed oglądnięciem filmu, zachodu słońca... Mogłabym wymieniać do końca świata!
      Oczywiście podniecenie ma też wydźwięk seksualny. Cudownie!

      Usuń
    5. Dzięki za zabawę i pokazanie pięknych zbiorów.
      Pozdrawia życzliwie podniecona Anka ;)

      Usuń
  45. Jeszcze ja, jeszcze ja! Mi się podobają najbardziej 5, 15 i 25 :) Wiem że to wygląda tak jakbym losowała wielokrotności piątki ale to przypadek, te kamyczki po prostu najbardziej mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PODZIW, ZADOWOLENIE, ROZKOSZ - czy mogłaś marzyć, że zostaniesz obdarowana takimi cennymi darami? I to poniedziałek? :)

      Usuń
    2. Co za zgrane trio! Na poniedziałek rzeczywiście każda z tych emocji by się przydała. Chociaż w wakacje ich nie brakuje ;)
      PS: Fajna zabawa, bardzo mi się podoba - dzięki :)

      Usuń
  46. A tu pełna lista:

    1. wzruszenie,
    2. wdzięczność,
    3. miłość,
    4. życzliwość,
    5. podziw,
    6. fascynacja,
    7. zachwyt,
    8. oczarowanie,
    9. czułość,
    10. wolność,
    11. podniecenie,
    12. ekscytacja,
    13. zdumienie,
    14. refleksja,
    15. zadowolenie,
    16. duma,
    17. błogość,
    18. odprężenie,
    19. beztroska,
    20. ufność,
    21. nadzieja,
    22. bezpieczeństwo,
    23. uspokojenie,
    24. ulga,
    25. rozkosz,
    26. satysfakcja,
    27. entuzjazm,
    28. pożądanie,
    29. tryumf.

    Dziękuję za Waszą obecność. Miło mi! Mam nadzieję, że i Wam :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Aniu, Igor też się pobawił we wróżby i okazuje się, że jest bardziej zachłanny niż ja. Wybrał: 5, 6, 13, 15, 17 i 29!

    OdpowiedzUsuń
  48. Też lubię zbierać kamienie i mam je w domu. A z Twoich ślicznych wybrałam 5 i już wiem, że to podziw. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Wybrałam 17 i 22, i słusznie, jak się okazało, bo cóż lepszego nad błogość i bezpieczeństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jedynka, dwójka i piątka. Ale jedynka tak ostatecznie jeśli można tylko jeden:))Reszta też piękna.

    OdpowiedzUsuń
  51. Dla mnie 7 i 26:))
    O, zachwyt i satysfakcja;) -ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zachwyciły mnie wszystkie, najbardziej 23,13,10, jako łakomczuch wybieram 2 bo kojarzy mi się z toffi.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ps. Najpierw wybrałam, potem sprawdziłam co mi przypadło.Preferuję wdzięczność za miłą zabawę, wolność wyboru, zdumienie nad urodą tych kawałków Świata. Już się uspokoiłam.Piękny miałaś pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  54. trudny wybór
    2 kojarzy mi się z cukierkiem
    5 z muchomorkiem choć czarny a nie czerwony
    27 z zaciśniętą pięścią
    a najbardziej podoba mi się chyba jednak 15ście ;-)))

    Piękny masz zbiór Anko... niesamowity po prostu Musi kryć w sobie wiele pięknych wspomnień

    OdpowiedzUsuń
  55. ZADOWOLENIE ;-)))

    tak - ostatnio często mi towarzyszy ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja tez zjestem kamieniarz z natury, ale w domu staram sie trzymac malo kamieni naraz, bo moja Babcia mowila , ze jak w domu sa kamienie to nie ma pieniedzy, a poniewaz tak samo dzialaja guziki, ktorych u mnie multum, to nie moge doprowadzic do sytuacji, z emnie kamienie i guziki z torbami puszcza! Kocham serdem szczerem wulkany i wiekszosc kamyczkow to sa kawalki wulkanow, wiec moja wyobraznia rusza zastanawiajac sie jak to, co widze, trzymam w rekach powstalo...

    dobra. kamienie wszystkie do mnie przemowily i pokazaly sie tak:
    1.zaskakujaco piekny - wyglada jak skandynawskie runo, a ja z run wroze
    2.cukierek
    3. zyla zlota
    4.kanapka z pesto
    5. piegusek
    6. przegrzebek
    7. prehistoryczne malarstwo w grocie
    8. wyglada jak zatopiona trawa - cos a la mucha w bursztynie
    9.cukierek z dziecinstwa
    10. zanim ciasto jest dokladnie wymieszane/marmurowe plytki, ktore Tato przywozil z Checin...
    11. orzech w karmelu
    12. salceson czarny
    13. kasztan w otwartej nieco lupinie
    14. pieguske z pesto
    15. nastepny salceson brunszwicki (poza tym baaardzo lubie bazaltowe kamienie, dokladnie , wyraziscie czarne)
    16. broszka
    17. patrz 15 w nawiasie. nieco posolony
    18. taka jedna angielska slodycz - http://en.wikipedia.org/wiki/Honeycomb_toffee, bardzo dobre i bardzo latwo sie robi!) czyli crunchie
    19. znowu salceson!
    20. goracy karmel/roztopione krowki, rzucone na snieg . I zjedzone
    21. patrz 17
    22 jakis schorowany kamien
    23. czarne cudo - patrz 15, 17, 21.
    24. salceson....
    25. sniezynka - bardzo tez lubie zupelnie biale kamienie. bez powodu. ale pewnie cos z tych wulkanicznych mysli.
    26. juz nie salceson, ale ten moglabym nosic na szyi na jakims sznurku, wyglada ciekawie i tajemniczo
    27. pumpernikiel przed pieczeniem
    28. niektore psy sa tak umaszczone
    29. prawie runo.
    a CO do mnie te kamienie mowia, to juz inna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  57. wlasnie przeczytalam tzw rozwiazanie, hrehreh, u mnie o krotki leb przed innymi sa: wzruszenie, ppodziw, czulosc, wolnosc, zadowolenie, nadzieja i entuzjazm. A gdzie duma i pozadanie? He?? rhehrehhrh

    OdpowiedzUsuń
  58. Rozumiem miłość do kamieni...
    Jeden wybrać? Nie da się... 2,11,17,21...
    Mam gigantyczne opóźnienia w czytaniu i będą one na razie rosnąć. Wpadłam, aby podziękować serdecznie za przesyłkę na razie tak, a bardziej uroczyście będzie w stosownym czasie - może być to już w sierpniu... Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudne wszystkie , ale wybrałam 1,2,11,13,19 ;))
    Już wiem co znaczą i faktycznie coś w tym jest :-D

    A wiesz kiedyś też zbierałam kamienie , już nawet nie wiem kto to wymyślił - czy ja czy córcia. Zaczęło się od wypadów z małą Mają nad naszą rzekę Bóbr. Tam całe dno z kamieni . Jeden piękniejszy od drugiego ! Widać to , zwłaszcza gdy są mokre :-)
    Ale jakoś z czasem nam przeszło ,bo i trzymać nie było gdzie .
    Szkoda ...

    OdpowiedzUsuń
  60. WZRUSZENIE, PODZIW I WOLNOŚĆ- niczego więcej nie potrzebuję, dzięki:-)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...