niedziela, 7 lipca 2013

Plany :)






Uwaga: plany mogą ulec zmianie. 

PODPIS

25 komentarzy:

  1. Ta osoba z siekierą jest intrygująca ;)
    Ale koci ogonek z pierwszego zdjęcia również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szykuje się ciekawy tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ?????
    Cos za bardzo kombinujesz, jak na moj gust, moja droga Anko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że niby co się nie podobie, koleżanko? :((

      Usuń
    2. Kawa na lawe, a nie jakies takie zaslonki, jak na oczach ogolnie znanych zloczyncow, ktorych juz i tak wszyscy widzieli. Ja wiem, ze ciekawosc to pierwszy stopien do piekla, ale Ty chyba chcesz, zebym zeszla z tej ciekawosci i nie doczekala odsloniecia zaslonek.
      I to wlasnie mi sie nie podobie, o!

      Usuń
    3. Ha! Myślisz, że ja nie jestem ciekawa, co tam na jutro naszykowałaś?? I nawet żadnej podpowiedzi nie ma, nawet za zasłonkę zaglądnąć nie można... :(

      :D

      Usuń
    4. U mnie to wiadomo, ze cos tam napisze, mniej lub bardziej madrze, ale nie szczuje publiki tajemniczymi zapowiedziami na kolejny tydzien i niech se umieraja z ciekawosci, niech probuja drzec pazurami te naklejki, niech zetra zeby do dziasla przy zgrzytaniu ze zlosci. Grunt, ze Ty masz zabawe w maltretowaniu czlowiekow.
      Nie wiem, czy wytrzymam do jutra.I jeszcze ta siekiera!

      Usuń
    5. Ty się, koleżanko, lepiej martw piątkową klasówką, no i nie awanturuj się tak bo się spocisz, he he. Dobranoc. :)

      Usuń
    6. Planistka jedna! Juz sie spocilam ze strachu, bo ostatnia klasowke pisalam... 38 lat temu :(((

      Usuń
    7. No widzisz, czas to zmienić. :))

      Podpisano:
      Planistka :]

      Usuń
  4. Niniejszym zaplanowałaś sobie... naszą obecność. ;)

    Dobrej nocy. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Now kicior już czeka i oby te plany się nie zmieniły...

    OdpowiedzUsuń
  6. wyjechałam na wakacje, a tu teraz widzę, że cały tydzień nerwuff mnie czeka ;P

    buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli siekiera pójdzie w ruch:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasówka zamiast komiksu??? Też na "K", ale to jednak nie to samo...
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...