piątek, 24 lutego 2012

Książę













15 komentarzy:

  1. Uśmiałam się w ten okrutnie deszczowy poranek :D
    "Pikne" masz te zwierzaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A Amisia to syberyjczyk? :)
    Faktycznie idento jak Mały Kot. Nawet czarne obwódki wokół noska ma takie same :) :D. I to spojrzenie... :) Całkiem jak Denis.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ami to maine coon - tak mi mówiono:-)Ciekawe czy Denis też tak cieniutko miauczy, przesłodkim głosikiem, jak ona? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak sobie pomyślałam, przed zajrzeniem w komentarze, że pucki ma bardziej maincoonowane :). Denis? Maluszek Denis śpiewa :)... Miauczy też... Ale nie umiem powiedzieć jak... Przesłodki jest w każdym wymiarze :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny komiks, moim faworytem jest pies :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelka! Uśmiałam się do łez:-)) AniaB.

    OdpowiedzUsuń
  7. Komiks kapitalny !!!
    No i zwierzaki masz cudne :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy kot myśli, że jest księciem! Ba! Każdy myśli, że jest królem... Królem Lwem... ;-))) Pozdrowienia ciepłe dla całego królestwa! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz cudowne stadko, pozdrawiam Ciebie i zwierzyniec:))

    OdpowiedzUsuń
  10. masz przecudne zwierzaki! się naśmiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja! aż mnie brzuch boli ze śmiechu;-))))
    Krzych

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham tą małą, głupiutką;-)))

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...