sobota, 18 lutego 2012

Kotoszczot


Jak wygląda maine coon, który nie życzy sobie być czesany?
Jak wielka rozczochrana szczota!

A że jest co czesać, pokazuje film nakręcony przez artystkę, która niestety postanowiła być anonimowa, czym zapewne zasmuciła rzesze fanów, których niewątpliwie zyska po opublikowaniu tego dzieła:





Gdyby ktoś był ciekaw, to poduszki były położone dla ludzi,
ale zanim ludzie wrócili na taras z herbatką,
ich miejsca były już zajęte.
Może one tylko chciały nam je zagrzać,
żeby nam milej było?
PODPIS

7 komentarzy:

  1. Masz piekne te szczotki:))) moja Kaja też nie przepada za toaletą, no chyba że sama do rzeki wchodzi zażyć kąpieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, chciałabym to zobaczyć!-)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione życzenia kotowate. Wczoraj miałaś zablokowane komentarze i nic nie mogłam napisać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję! Nic nie blokowałam, musiało samo się coś przestawić. Każdy komentarz bardzo mnie cieszy:-)Pozdrawiam również:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie można dostać taka rasę kotoszczota? Ja chcę go mieć!;-)))
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wkurzony Chopin! nie wierzę, genialna szopa.

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...