środa, 12 sierpnia 2015

Mam być zazdrosna?











Jak myślicie?

PODPIS

57 komentarzy:

  1. No cóż:)))Zagrożenie bardzo duże:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiesz, Gosia, co najmniej z racji pci Fifka zapowiada sie na coreczke tatusia.
    Wiem cos o tym. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest tak samo hihihi Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo w niej miłości po same czubki cudnych uszków ... Boszszsz, pies idealny ! Przedostatnie zdjęcie obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. boje mają miny rozanielone.Fajny widok.Fisia dzieli miłość na Was dwojga.Gosia z Jelcza

    OdpowiedzUsuń
  6. To było do przewidzenia :))) Co za budyniowe zdjęcia ;))
    Miejmy nadzieję, że Fika rozdzieli swoją miłość na Was dwoje i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najwyższa pora na zazdrość ale...czy nie o takim stanie zażyłości między nimi nieśmiało marzyłaś ?
    Marzenia czasem się spełniają...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Prawidłowe pytanie :-) eee tam, na powaznie to stworzycie trójkąt jak zawsze z waszymi zwierzętami. Świetnie ze się dogadali, zaraz będą się uwielbiać :-D

      Usuń
  9. Obrazki jak z bajki. Ja bym nie była zazdrosna puki szala by się nie przechyliła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha! Owinęła sobie TCO wokół pazurka :)))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie bądź, tej miłości wystarczy dla Was obojga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale sie porobilo .... cudnie !
    A zazdrosna nie badz .

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe kto kogo podrywał? On Ją, czy odwrotnie? W każdym razie Fika ma teraz pełna rodzinę i może spać spokojnie. Jest super!.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fikunia ma tyle miłości ,ze starczy jej dla wszystkich.Widok boski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm...bym się zastanowiła. Jeśli żadne nie jest zaborcze to możesz być spokojna. Cudne scenki i ciągle mnie rozczula jej filigranowość.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu, możesz być zazdrosna, ale to już nic nie da... :)

    Sfotografowałaś doskonale. Dawno nie widziałam tak pięknych łóżkowych scen.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzież tam, to samo szczęscie widzieć,że tak się pokochali,widać też jak TCOtęsknił z pieskiem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. I pomyśleć, że nie chciał słyszeć o małym piesku, a teraz się zachwyca jakie to fajne, poręczne stworzonko. :)

      Usuń
    2. PORĘCZNE:)))))))))))))))))))

      Usuń
  19. no jak NIE jak TAK oczywiście że masz być zazdrosna, najpierw zamiast być to pojechał się leraksować, potem wziął przyjechał i w ciągu 3 dni łącznie z dzisiejszym zbałamucił Fiśkę i ona już nie Twoja a Jego - a o brylantach jakich pomyślał na przeprosiny Żony Swojej Jedynej Uwielbianej za czyn haniebny :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jej się należy rekompensata za dotychczasowe życie.
    Miłości nigdy za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zadowolona z tej przyjaźni i minimalnie zazdrosna :) Ola L.

    OdpowiedzUsuń
  22. no i pięknie że tak się dogadali! :)
    Ja bym nie była zazdrosna tylko szczęśliwa że w rodzinie jest taka piekna zgoda i miłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudnie.......nie badz zazdrosna, tylko sie ciesz.....:):):)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj tam zaraz zazdrosna, ja bym nie byla :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z córeczką tatusia I tak nie wygrasz:) Lepiej się z tym pogodzić:-D Fikunia ma ogromne kochajace serduszko I tej milosci dla Ciebie tez wystarczy

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja w podobnych momentach jestem po prostu szczęśliwa.:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Autentyczność tej czułości aż zachwyca. Zdjęcia (gdyby miały lepszą ostrość) nadawałyby się na tabloid, tylko nie warto rzucać pereł przed wieprze.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne zdjęcia. Bardzo żałuję, że nie mam teraz warunków na swojego czworonoga.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe widoki!
    Szczerze mówiąc to rozczula mnie jak mężczyzna z miłością podchodzi do zwierząt. :)
    Musze Ci powiedzieć, że W. namawia brata na kota!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć. Cały dzień siedzi gdzieś pod krzaczkiem, ale to w te upały norma. Pewnie poczuje się lepiej jak jej się ranka po ząbku zagoi.

      Usuń
  31. Miałam Wam odpisywać, ale pomyślałam sobie, że kwestia "idealności" i całości relacji z MCO będzie dobrym tematem na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie też rozczula miłość mężczyzn do zwierząt - też mam tak w domu.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja uważam, że nie ma o co!!! Mam 1000% pewność że w tym małym cudnym ciałku mieści się tak wielkie serducho że miłości starczy dla Was dwoje i jeszcze dla całej rodzinki i wszystkich rezydentów i każdego tymczasa jaki zapuka do Twoich drzwi. Pozdrawiam Wirginia

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie badz zazdrosna, a dumna z Twojej pociechy Fikuni,kocha wszystkich domownikow, i jest to pelnia szczescia na tych zdjeciach, gratuluje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. To mi wygląda na wielkie zauroczenie...Fiśka - bałamuci Ci MCOnego:)

    OdpowiedzUsuń
  36. No ba! Jakiś mężczyzna Ci Fikunię podbiera, ja bym była :D!

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie zazdrosna, tylko bardzo szczęśliwa...:-))

    OdpowiedzUsuń
  38. Jejku, cudne są te wasze komentarze, uśmiałam się i nauśmiechałam od ucha do ucha. :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale zescie sie dobrali!! wzruszajace sceny lozkowe!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...