wtorek, 4 sierpnia 2015

Kawka pisze

Dzień dobry, Pani Małgosiu.

Minął już drugi tydzień mojego pobytu w nowym domu, pragnę więc donieść, że czuję się w nim już całkiem dobrze. Nie chowam się już w kąciku koło pralki, tylko z podniesionym wysoko ogonkiem przechadzam się po całym domu.
Na parapecie okiennym i na balkonie urządziłam sobie miejsca widokowe. Do drapania dostałam matę i drapak, w którym jest kilka kryjówek. Śpię wygodnie w fotelu na  miękkim kocyku. Poluję najchętniej w salonie pod stołem i między nogami krzeseł – na myszy i brązowego łosia.
Łosia i małą białą myszkę bardzo polubiłam, w dzień wydrapuję je na cztery łapy pod stołem,  a w nocy zanoszę do łóżka – śpią więc w czwórkę. To trochę ciasno, więc JA  kładę się wygodnie obok w fotelu na miękkim kocyku.
W nocy nie muszę już popisywać się wokalem i śpiewać, bo tę dwójkę, co ze mną mieszka, nauczyłam zasypiać bez moich ”kołysanek”. Trzeba sobie umieć wychować ludzi. ;)
Mimo tego, że przez pierwsze dni męczyłam się z nimi, bo spać nie chcieli, to ich polubiłam. Wychodzę im teraz na powitanie, gdy wracają do domu, opowiadam, co robiłam, kiedy ich nie było i pilnie słucham, gdy mówią do mnie, jaka to jestem grzeczna, mądra, śliczna i KOCHANA!!!
Pozdrawiam wszystkich serdecznie, szczególnie Fiśkę i Stefcię. Fiśka, jesteś DZIELNA!!! – jak JA!!!














Wiele niezwykłości towarzyszyło tej adopcji (jak to, że Kawka ma lekko uszkodzone lewe uszko - jak nieżyjąca niestety kotka państwa S.), i jak można przeczytać, należy ona do tych superudanych, uskrzydlających. Nowy personel Kawki wytrzymał ciężki początkowy okres i test, jakiemu poddała ich nowa lokatorka. Dziękuję bardzo! Kawka jest wspaniałą kotką, bardzo umiejącą oddać miłość. :) Adopcje starszych kotów są naprawdę godne polecenia!

PODPIS


35 komentarzy:

  1. Nie ma to, kiedy kot trafi na odpowiedni personel i jeszcze umie sobie go dobrze wychowac. Pozniej juz wszystko uklada sie bez zgrzytow, za to z obopolna miloscia. Miala dziewczyna szczescie trafic na podatny wychowaniu personel. Teraz juz tylko z gorki! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepszych ludzi mieć nie mogła.\strasznie się cieszę po trochę zachodu z KAwką Gosiu miałaś.Na zdjęciach widać,że kicia już wyluzowana.Hura dla Kawki przy porannej kawce.Gosia zJelcza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla takiego domu warto było czekać. Strasznie się cieszę z obu tych adopcji. :)

      Usuń
  3. Jak dobrze czytać takie opowieści! Od razu świat wydaje się piękniejszy, gdy z rana poczytam Damękier, Gosiankę, Hanę czy Jaworów...
    Dziękuję!
    PS A zdjęcie Fiśki na dziś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny dodatek do kawy, Kawka. Widać szczęśliwego kota. Brawa dla Personelu, który szybko dał się należycie wychować.
    Miłego dnia.
    Zdjęcia Marianka i Hani proszę bo mnie nie ma na FB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parka czarno biała śliczna, obejrzałam zdjęcia z przyjemnością. Słodziaki.

      Usuń
  5. Cudowne wiesci, czekala, czekala.....ale bylo warto.....Mega pozdrowienia dla calego Kawkowego domku:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe wieści!
    Dobrze wychowany personel to podstawa!;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne wiadomości a kotka śliczna po prostu i świetnie sobie poradziła adaptując się w nowym domku z kochającymi ją ludźmi. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Kiciulka :) I niesamowity Personel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Doczekała się kotuchna cudownego i pojętnego personelu. Fajne zdjęcia i świetne opowiadanie. Bardzo się cieszę. ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w ogóle od rana mam dobry humor, a teraz jeszcze czytam te wszpaniałości to micha mi się nawet bardziej cieszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda jak brykający kociak:) Musiałam się upewnić czy chodzi o tę samą stateczną kotkę!
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobre wiadomości :))) Pozdrowienia dla Kawki i jej Personelu!

    OdpowiedzUsuń
  13. O jeżu, omamuniu, co za wieści! Puchaty cud! Kawka tak bardzo przypomina mi moją Grażynkę - ona też ma uszkodzone w poprzednim życiu uszko!
    Spolegliwy i posłuszny Personel koci się trafił! Ukłony i pozdrowienia dla Personelu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miś i Lala! Worek niespodzianek się rozwiązał! Ten pycholek śpiący i otwarty, boszszsz!

      Usuń
  14. Tyle dobrych wiadomości, aż się gęba cieszy do monitora :D
    Kawka kołysanki na dobranoc serwuje, jak mój Tiger zupełnie :)
    Jak to czytam to aż za swoimi tymczasami tęsknię.
    Usciski,
    Mraux

    OdpowiedzUsuń
  15. Kawko, odpiszę Ci, że cieszy mnie, że wychowałaś sobie ludzi i nie musisz już po nocach śpiewać kołysanek. Ależ męczące to musiało być!
    A jakie udane łowy!
    Oby tak dalej!
    Pozdrów wszystkich czworonogów i dwunogów wokół siebie :)) Tworzycie cudowne towarzystwo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko ładnie i pięknie ino NIE ROZUMIEM w czym są gorsi nie będący na fb od będących?
    Kawko,bądź szczęśliwa jako i twój Personel:)
    Rodzeństwo rozkoszne ino pozazdrościć:)
    Dostałam dziś zwrot książki z przepięknym pozdrowieniem od Fikusi i Ciebie.Dziękuję i odwzajemniam w szczególności dla...Fiki:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za błyskawiczną pożyczkę. Fajnie, że doszła bezpiecznie. :))

      Usuń
  17. Kochana Kawko!
    Jak to dobrze, mieć dobrze wychowany Personel! Niech Ci się wiedzie dłuuuuuuuugo bardzo i szczęśliwie!
    Pozdrowienia Wirginia

    OdpowiedzUsuń
  18. Te różowonose czyściochy też trafiły najlepiej jak mogły, oczu nie mogę nacieszyć ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne jest to zdjęcie, na którym ma skrzyżowane z gracją łapki i tak pięknie koreluje z wzorem na dywanie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosianko, jak to miło,że DT jest w kontakcie ze swoimi byłymi podopiecznymi.
    Swoją Bezę też wzięłam z DT i jesteśmy w stałym kontakcie, a nawet zaprzyjaźniłyśmy z Panią, która przygarnęła bezdomną kotkę z piątką czterotygodniowych maluszków, między nimi była moja Beza. Wszystkie trafiły do dobrych domów.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Koty są piękne! Wystarczy tylko odpowiedni i przystosowany do obsługi kota personel, który swoimi staraniami i odpowiednim ujęciem podkreśli ich urodę. Nie wspominam o takich oczywistościach jak karmienie, kochanie, głaskanie, troszczenie się o zdrowie, zabawianie itede, itepe. :)

    Personelowi całej trójki skarbów wszystkiego najlepszego i dużo radości z... pożycia z nimi. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny personel mają kotecki. Ale też same zostały doskonale przygotowane przez personel tymczasowy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak to kto zagląda ? ...ja, Ola L. ;) Miło ogląda się zdjęcia szczęśliwych zwierzaków, a Fikunia jest wisienką na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!! Uratowałaś honor czytaczy ZMD! :))

      Usuń
    2. I dobrze mi z tym ;))) Mimo, że okazało się, iż ratujących jest więcej ;)

      Usuń
  24. Chwilunia,a ja to cooo?:)))Idę zdjęcia oglądać w nowym blogu:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Was dwie? Chyba warto było zajrzeć? :)

      Usuń
    2. Warto, zdecydowanie warto. Przy okazji - jeden z moich kotów, Antek, też tak układa łapki...bawi mnie to niezmiennie :) Ola

      Usuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...