niedziela, 11 października 2015

Dobranoc

Tęskniliście za kociastymi.
Zamówienie było.
Upolowałam na szybko scenkę wieczorną.
Z Fiką, bo jakże to bez niej...

My już gotowi do spania, a Wy? :)






Zapraszam Was do Kurnika, wierszyki do kalendarza Biała Kura wymyślać trzeba! Liczymy na Was, kochani Czytacze! Zapowiada się, że kalendarze w tym roku będą jeszcze fajniejsze. Bardzo się cieszę. :)

Dobranoc, miłych snów. :)

PODPIS

PS. A w kocim pokoju na termoforku grzeje się taka mała bida z kocim katarem. 
Dobrze, że Kamila ją wypatrzyła, bo byłoby po niej. Bardzo charczy i ropa z oczu się leje. 
Na zdjęciu ma już oczka zakropione. Wyleczymy cię, malutka!
 Domek ci znajdziemy. Ty też śpij dobrze i zdrowiej, kruszyneczko. 



37 komentarzy:

  1. No i proszę. Koci pokój znów zajęty. Życie idzie na przód.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez koci pokój przemknął jeszcze jeden gagatek, ale nie zagrzał długo miejsca. Wrócił na swój teren.
      Życie idzie do przodu i wciąż wszystko się zmienia.

      Usuń
  2. :))))
    że się tak nieśmiało spytam... gdzie nocuje Fika? :D

    Dobrej nocy! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alucha , no przeciez wiadomo ....

      Usuń
    2. Aluszka, do raportu! Poprzednich moich wynurzeń nie czytałaś?? Siadaj, pała! :)
      Przecież pisałam, że już bym chciała, aby Fikunia spała ze mną całą noc, a ona uparcie idzie do swojego koszyczka, tak jak ją nauczyłam na początku. :( Fstrętna maupa!

      Usuń
    3. Przepraszam, kajam się! I w ogóle ukaram się... jakoś mniej blogowa jestem ostatnio.
      Ale już wszystko wiem ;)
      Jak Fika może być tak usłuchanym i mądrym psem?? No jak?? To się nie godzi ;)

      Miłego dnia dziewczęta :*
      To pisałam ja, wyrodna gadulina ;) a właśnie, jak gaduły? Na pewno spadłam już z pierwszego miejsca, buuu.

      Usuń
    4. Spadłaś, spadłaś i to nic dziwnego. Już prawie 4 lata bawię się w blogerkę. Ho, ho, jak ten czas leci! A Ty wciąż ze mną :**
      Zaciekawiłaś mnie kto teraz prowadzi. Muszę w wolnej chwili to sprawdzić. :)

      Usuń
  3. Dobranoc Wszystkim Domownikom. Kogoś brakuje do kompletu, a mina Stefci rozbrajająca,.
    Małej czarnej bidulce zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buziaczki dla spioszkow:):):) I zdrowka dla malutkiej czarnuszki:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. A my z mężem to czasem się zastanawiamy gdzie mamy spać. ..bo co wieczór cala czwórka o wiele szybciej zajmuje miejscówki :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mecz wygraliśmy, Amisię i Stefcię w wyrku zobaczyliśmy, ach co za dzień :))
    Teraz możemy iść spać :)))

    Kciuki za małe czarne zasmarkane ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mecz wygraliś, nowy pościk przeczytaliś, możemy spać spokojnie :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne towarzystwo przygotowane do spanka:)))
    Trzymam kciuki za Kruszynkę:)))
    Miłych snów:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pięknie bliziutko leżą Fika z Amisią! Stefcia indywidualistka , tylko Hoki się gdzieś zawieruszył.

    Czarnej perełce życzę zdrowia i szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne nałożnice :-) Czułam, że koci pokój nie zieje pustkami, miała farta ta mała czarna. Dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobranoc,dobranoc Wszystkim Rezydentom i Kruszynie Czarnej.Trzeba spać,by rano wstać.Snijmy słodkie sny I My tu i ja i Ty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziś już go upolowałam, ciekawe czy tu wrócisz zobaczyć... :)

      Usuń
  13. Ło jakie małe maleństwo zasmarane... Całym sercem jestem za tym Węgielkiem ślicznym, chociaż nie wiem czy to on czy ona. J a w sumie to mówię dzień dobry i maleńką prośbę mam o dobrą energię na tę jutrzejszą gasro Niuni. Wczoraj czuła się gorzej, dwa razy zwymiotowała a dziś ma głodówkę zaleconą. A ona taka chudziutka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luno, bądź dobrej myśli. Trzymam kciuki za Twoją kiciunię.
      :**

      Usuń
    2. Jejku, Luno, mocno czarujemy dla Niuni!! Bidulka, jakie to trudne dla kotełków te wszystkie badania, brrrr

      Usuń
  14. Rodzinka prawie w komplecie - tylko facety się gdzieś rozbiegli, powsinogi.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mojej wetki są takie dwa maluchy po kocim katarze . Jednemu katar zniszczył oczko,drugi ma b. osłabiony wzrok. Oba do wzięcia ale chętnych brak. Mam nadzieje,że ten malec u Ciebie wyjdzie bez szwanku z tej paskudnej choroby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno, Kociufranio. Ona ma lekki stan, wydobrzeje!

      Usuń
    2. To jednak chyba chłopczyk, ten malutki węgielek.

      Usuń
  16. NIe miałam czasu na blogowisko przez cały weekend, patrzę dziś a tu trzy posty u Ciebie. No i co ja mam tu komentować?
    Gwiazdy pod palmą przystojne fszystkie lak talala.
    Fikunia nad morzem urocza jak zwykle.
    A zwierzyniec w pościeli... no cóż, który wlaściciel tak nie ma? Nie uwierzę... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszyscy śpio ze zwierzakami, tylko się nie przyznajo.

    OdpowiedzUsuń
  18. A śliczna ta mała bida z kocim katarem.!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. A dzie Wy spicie, znaczy sie Wy - ludziki? Bo za duzo miejsca dla ludzikow to ja nie widze...dzis rano moja przyjaciolka wstala, poszla sie obrzadzic, w tym czasie kot przyszedl, zwali sie na rozgrzebane lozko i zasnal snem kamiennym. Kolezanka po pol godzinie, juz obrzadzona, musiala scielic bety...no i miala dylemat moralny. Kota bardzo wyprzepraszala, ale musiala z lza zwalic. I co zrobil kot? Przyszedl do mnie, do kuchni i strasznie napsioczyl na Anke! I potem sobie poszedl bardzo obrazony.

    P.S. Ja do slupa i do obrazu gadam pod postem o spotkaniu pod mopem, pardon - pod palma. rozwiazanie zagadki tam jest pt co ma opakowana na frontonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa, no właśnie widziałam!

      Dziewczyny, zajrzyjcie co to takiego miała ta Opakowana. :))))

      Dałaś radę z tym kotem? A co z uczuleniem?

      Usuń
    2. z kotem jak z innymi kotami - jak mam dotknac, to potem od razu myje rece. a jakos kocie futro nie latalo w powietrzu, poza tym kot ma kolezanke i kolezanka przychodzi pod dom, Nitka wychodzi i wraca np jutro....a tak to siedzi na krzesle i spi...albo siedzi u dzieci na gorze.

      Usuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...