czwartek, 29 października 2015

Ogłaszam, ogłaszam uroczyście! O kalendarzach 2016!

Ogłaszam, ogłaszam uroczyście, że od poniedziałku będzie można kupować nasze kalendarze! 
To dla nas - ich twórczyń, wielka radość i jeszcze większa duma, że mogłyśmy je dla Was przygotować.


Gdybym miała określić je jednym słowem, to jest nim RADOŚĆ!

Śmiem twierdzić, że kalendarze stworzone przez nas - komitet redakcyjny - są tak pełne dobrej energii, że ona aż się z nich przelewa... Jestem pewna, że nawet w smutku spojrzenie na karty tych kalendarzy odpędzi go choć na chwilę.

Obie ekipy, i Hana z Miką, i ja z Jolą, jesteśmy niezwykle dumne, że nasze blogi służą pomocy zwierzętom. 

Za Moimi Drzwiami kotki tymczasowe czekają na swoje stałe domy, a potem możemy wszyscy cieszyć się, czytając, że zamiast wegetować w jakiejś zatęchłej miejskiej piwnicy, te wspaniałe, delikatne stworzenia są królami swoich domów. Zadbane, najedzone, wychuchane i kochane - nie macie pojęcia, jaka to dla mnie satysfakcja i radość! O nich opowiada kalendarz Poetyckie Kotki (PK), do którego wierszyki napisała nieoceniona Ninka. 

Przykładowa karta z kalendarza, już pokazywana, ale zdecydowałyście, że całości zobaczyć nie chcecie:


W Pastelowym Kurniku natomiast dzieją się cuda, jeśli chodzi o szukanie potrzebującym zwierzakom domów. Nie do uwierzenia, jest jaka wielka jest skuteczność Kurniczej społeczności! Żeby w dwa dni znaleźć domy dla konia, trzech kóz, trzech psów, trzech kotów i stadka kur,  to przecież musi dziać się w sposób nadprzyrodzony! Takich historii było w 2015 roku kilkanaście i na kartach Białej Kury (BK) możemy je właśnie podziwiać - na rysunkach Hany inspirowanych gdakaniem w Kurniku oraz z wierszykami zaprzyjaźnionych Kur.

Jakąż to historię opowiada ta karta? :))
To są zrzuty z ekranu, słabej jakości. Na żywo wyglądają doskonale. :)

Mamy więc dwa kalendarze:
PK i BK - zapamiętajcie te skróty, przydadzą się przy zamawianiu.

Teraz informacje bardziej konkretne:
- sprzedaż rusza w poniedziałek, pojawi się wtedy krótki post z konkretną instrukcją i numerem konta,
- niestety cena kalendarza w tym roku będzie wyższa. Powody są dwa. W ubiegłym roku, pomijając "cołaski", na kalendarzach odnotowałyśmy stratę, koszty wysyłki, druku, kopert okazały się większe, niż szacowałam. Po drugie, żeby być w porządku z polskim prawem, musiałam założyć działalność gospodarczą, więc ZUS-y, srusy itp - to też koszty. 

Dlatego z niejaką obawą informuję Was, że w tym roku jeden kalendarz będzie kosztował 25 zł. Jest to cena wraz z kosztem wysyłki.  

Zamówienia będzie można od poniedziałku wraz z dowodem przelewu słać na mejl: bialakura527@wp.pl

I teraz ważna rzecz: przy okazji sprzedaży kalendarzy zbieramy "cołaski" = darowizny do tzw. Skarpety, z której wyciągamy w ciężkich chwilach zaskórniaki, by wspomagać potrzebujących ludzi dla ich zwierząt: transport, choroba, operacja, problemy z wykarmieniem bezdomniaków? Skarpeta rusza na ratunek! W ubiegłym roku bardzo to się przydało, o czym może opowiedzieć wielu z Was. Ja i Hana nie odmówiłyśmy nikomu, a wręcz przeciwnie, same proponowałyśmy pomoc. Fajnie było móc pomagać. Podkreślę to jeszcze raz, że my - organizatorki akcji, nie wzięłyśmy z tego ani jednej złotówki. 

Jeśli zechcecie i w tym roku dołożyć "cołaska" do Skarpety, to super, to ekstra, to fantastycznie!
Gorąco zapraszam, bo nigdy nie wiadomo, kiedy i komu przydadzą się te pieniądze. 

Dla jasności potrzebne więc będą dwa przelewy i dwa numery konta:
- zapłata za kalendarze (proszę pisać w tytule przelewu za co, np.: 2 BK + 2 PK)
- darowizna (proszę pisać w tytule przelewu tylko słowo: darowizna).

Jeżeli komuś to sprawia duży problem, to proszę, aby wysłał jedną kwotę na jedno konto (to od kalendarzy i odpowiednio ją opisał, np. 2 PK, 1 BK, czyli 75 zł + darowizna 10 zł.

Jest oczywiste, że darowizna jest dobrowolna, nieobowiązkowa, nikogo nie będziemy rozliczać itp,, itd. To tylko Wasza dobra wola, czy chcecie pomagać w ten sposób, czy nie. To tylko Wasze do nas zaufanie może zadziałać. Nic więcej. 

Uff, napisałam strasznie dużo. Nie wiem, kto to przeczyta, a mnie palce bolo! :(

To do poniedziałku, zapraszam gorąco! Napracowałyśmy się, ale efekt jest o wiele lepszy niż w poprzednim roku. Ja jestem bardzo dumna, choć chwile zwątpienia mam...

Buziaki dla całej naszej paki! :*


PODPIS

Jeśli ktoś chce zobaczyć całość, proszę do mnie napisać: anka.wroclawianka@op.pl - dostanie zwrotnie kolaż z kartami wybranego kalendarza lub dwóch. Rozumiem przecież, że część osób nie chce kupować w ciemno. 

47 komentarzy:

  1. Gosik a jak nazywa się w skrócie kalendarz ... ten z czarnym kotkiem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PK- Poetyckie Koty = wierszyki Ninki + zdjęcia tymczasów
      BK - Biała Kura - historie kurnikowe o pomocy zwierzętom

      Napisałam nawet, że pewnie nikt tego nie przeczyta, he, he :))

      Usuń
  2. Dziędobry! Cudnie, ale szybciutko zadziałałyście,jesteście niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, że sama jestem zdumiona jak to fajnie wyszło. Rozwijamy się, co rok lepsze. :)

      Usuń
  3. No , no ....gratulacje ! jestescie wielkie i wielkie macie serducha !
    Chce miec dwa kalendarze - jeden dla corki kociaro - psiary a jeden dla mnie psiaro - kociary .
    Gosiu , darowizna tez bedzie .
    Czekam na numer kont .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się strasznie cieszę, a że (mimo spełniania roli pomocniczej podczas redagowania) nie znam całego efektu, więc doczekać się nie mogę, kiedy dostanę kalendarze w swoje ręce :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wielka chwila, naprawdę. Wiem, bo dostałam próbne. :)

      Usuń
    2. Ninka no, popatrz, popatrz nie pokazali Ci, mnie chociaż jeden musieli pokazać nie mieli innej opcji ;)

      Usuń
  5. Cieszę się razem z Wami ☺ Kalendarze zapowiadają się pięknie ☺Szkoda że musiałaś zakładać firmę ech nie będę ciągnąć tego tematu bo brak słów :( Jesteście wielkie , dziewczyny. A KURNIK -to magiczne miejsce Lofju ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, za to mam firmę! He, he :) Ona zaraz zawiesi działalność, ale przez chwilę będzie. To moja pierwsza firma w życiu! :) A wiesz jak łatwo teraz zakłada się działalność? Banał. :)

      Usuń
    2. Czyli można by rzec , że dzięki francy rozwijasz się gospodarczo hehehe Jeszcze trochę, a utworzymy spółkę ZOO :P

      Usuń
    3. Dokładnie, Sonic, Spółka z bardzo o.o. :)

      Usuń
  6. Super :) A cena - no cóż, wygórowana znowu jakaś nie jest, moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ze tak mówisz, bo miałam wielkie wątpliwości...

      Usuń
  7. Hura są ja bym prosiła i taki i taki i oczywiście darowizna też będzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulejszyn,kawał świetnej roboty.W rekordowym czasie.
    Zrobiły to wszystko za darmo i to jeszcze do tego dobrze się bawiły.
    Dziwne kobiety,chyba z Marsa albo innego Księżyca.;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne i super! :) Ja juz klepię się na kurowski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja w tym roku zostane przy kurze, bo tam cyferki są bardziej czytelne, a kalendarz to nie tylko ozdoba. oczywiście zasilę skarpetę, pomogła mnie, pomogła innym. akurat teraz mogę do niej cos tam wrzycic.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się zapisuję na 2xBK i 1xPK :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ cudne te kalendarze!!!!!!!!
    Podziwiam:))
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastycznie, cieszę się bardzo. Na pewno będę chciała dwa PK. Chwilowo na więcej mnie nie stać. Jestem z was dumna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcialabym bardzo kupic kalendarze, ale mieszkam we Francji i stad ciezko robi sie przelewy. NIe mamy takiej opcji na koncie. Czy moznaby zaplacic przez Paypal?
    Pozdrawiam
    Iwona P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, w podziałek podam też Paypal. Bardzo się cieszę, Iwono, buziaki :***

      Usuń
  15. Omglewam z radosci, ze SOM!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. zuch dziewczęta !!! juz się nie moge doczekac kalendarzy :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeczytałam jeszcze u Ciebie, niedługo nauczę się na pamięć. Powtórzę co napisałam w Kurniku. Jesteście wielki, zdolne, pracowite itd....
    Zamówię w poniedziałek, mogłabym już, ale poczekam.
    Buziaki dla Ekipy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pytanie może a na pewno nie na miejscu - jakiej wielkości są te kalendarze???

    OdpowiedzUsuń
  19. To czekamy do poniedzialku:) Gosiu cena nie jest wygorowana, tym bardziej, ze pieniazki ida na szczytny cel.
    Jestescie niesamowite - brawo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu, czy ja dobrze zrozumiałam - ubiegłoroczne kalendarze nie wniosły nic do skarpety? Tzn. same kalendarze, bez nadpłat? Bo wszystkie koszty trzeba było pokryć?
    Gdyby w tym roku miało być takie ryzyko to gdybym chciała przeznaczyć na kalendarze 50 zł to np. lepiej żebym kupiła jeden i 25 zł darowizna żeby więcej wpadło do skarpety? :) dobrze kombinuję? ;)

    P.S. Jesteście niesamowite!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, w tamtym roku skalkulowałyśmy trochę źle i dlatego gdyby nie było cołasek to na tym interesie byłaby niewielka strata. W tym nie powinno już tak być, także kupuj ile chcesz i potrzebujesz. :)
      I tak cały zysk będzie na zwierzaki, no, a ja się boję czy sprzedamy cały nakład, więc lepiej chyba kup dwa... :))

      Usuń
    2. Haha, dobrze ;)) przemyślę temat :) chciałabym żeby więcej trafiło do skarpety, rozumisz :)
      Dobrej nocy :*

      Usuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...