środa, 14 października 2015

Sonda! O kalendarzach! Przybywajcie!

Kochani! Trwają intensywne prace nad UNIKATOWYMI, niepowtarzalnymi, oryginalnymi kalendarzami na 2016 rok. NA CAŁYM ŚWIECIE NIE MA TAKICH!!!

Będą one, jak w poprzednim roku, symbolizowane przez dwa skróty BK (w ubiegłym roku Biała Kura) i PK (Piękne Kotki), lecz teraz znaczą one:

BK - Biała Kurejra (przy niej wysiadają wszystkie białe krrruki),
PK - Poetyckie Kociambry (zostawiają wszystkich poetów daleeeko w tyle!).

Biała Kurejra to rysunki Prezeskury Hany + zgrabne opisy autorstwa kurek wybrane przeze mnie i Hanę w swoistym konkursie, który trwał w Kurniku. Całość będzie opiewała niesamowite zwierzęce historie, które działy się na naszych oczach, na naszych blogach i niosły dobro dla zwierzaków. Ogrom emocji, radości i zadowolenia! 

Dokładnie jakie to historie, można przeczytać TUTAJ.

Poetyckie Kociambry natomiast to miks zdjęć tymczasków Zza Moich Drzwi mojego autorstwa i lekkich, trafnych i zgrabnych wierszyków naszej ulubionej blogowej poetki Ninki. To taka galeria satysfakcji, radości i naszej dumy, bo każdy z nich hula dziś w swoim dobrym domku również dzięki Waszemu życzliwemu kibicowaniu. 

Przykładową kartkę można zobaczyć TUTAJ.

Cena kalendarzy zostanie przeze mnie skalkulowana po kosztach, jak w ubiegłym roku. Szczegóły tego przedsięwzięcia zostaną podane później, jak tylko się wyklarują. :)

I teraz mam do Was BARDZO WAŻNE PYTANIE.

W ubiegłym roku kupowaliście te kalendarze w ciemno, mając potem niespodziankę. Czy i tak ma być w tym? Czy wręcz przeciwnie - nie chcecie kupować kota w worku i mamy Wam kalendarze przed ogłoszeniem sprzedaży pokazać? Oczywiście pokazać na zdjęciach.

Zgodnie z zasadami KUROKRACJI pytamy więc:


Sonda skończy przyjmować głosy 18.10.2015 roku o północy. Będę Wam o niej przez następne dni przypominać.

Jeśli coś jest niejasne, chętnie odpowiem w komentarzu, jak tylko wrócę z Fikunią ze spacerku i wypieszczę Węgielka (i podam mu leki, brrrr). :)

Głosujcie!!!

PODPIS

A tu pojawią się niebawem zdjęcia Węgielka dla tych, którzy nie oglądają ich na fejsie na wydarzeniu pt. KTO POKOCHA WĘGIELKA?

Podpisy pochodzą z fejsa. Zapraszam!

Węgielek w maleńkiej muszce z białych włosków pod bródką. :)
Fiśka robi, co może, aby maluszek poczuł się dobrze.
Was też prosimy o dobrą energię i czary ukierunkowane na apetyt!
Melduję, że maciupcieńki pacjent czuje się coraz lepiej. 
Zaczyna pięknie lśnić - jak przystało na czarny diamencik.
Jedyne, co mnie niepokoi, to że mało je. Za mało. Stoi na wadze, a to jest niedobrze.
Malutki czuje się dziś lepiej.
Oczka mniej łzawią, brzuszek mniej pękaty, humorek lepszy.
  Niech żyją leki, które ratują takie małe istotki z chorób!
Fisia patrzy, a mały świruje. To dla mnie ogromna radość, że ma humorek.
Od razu żyć się chce i śpiewać. :)) 
O! Świruje!
(A pazurki ma jak niedźwiadek.)
Węgielek dziękuje za dobre myśli.
Skubnął dziś z dwóch miseczek i jest efekt!
Wielki sukces: Węgielek Miał przytył 10 gramów! Hip, hip! Hura!
Zaczynają się pocałunki:
w łapeczkę Fikuni...
I całusek
w pysiaczek...

56 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Orka, nudzisz sie?
      Zaglosowalam na NIE - jak niespodzianka, to niespodzianka.

      Usuń
    2. Pantera Ty chyba masz dziś praczkę?:)
      Ja też lubię niespodzianki:)

      Usuń
    3. Praczke ma Kira, wegielkiem ja karmie. :)))

      Usuń
  2. Zagłosowałam, że biere w ciemno!

    OdpowiedzUsuń
  3. głos oddany, ja też chcę niespodziankę :)
    tempo g.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie z tym drugim imieniem-Miał;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Głos oddany, wolę niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za każdym razem rozśmieszają mnie tablice w różnych miejscach o następującej treści: Węgiel Miał Koks, na ogół właśnie tak - bez przecinków. Można przestawiać do upojenia, za każdym razem jest śmiesznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa, dla niektórych przecinki są zbędne. Ja się uśmiałam ostatnio z "jedzcie dzieci", a miało być oczywista "jedzcie, dzieci". :))

      Usuń
    2. Ja namiętnie zjadam przecinki,dopiero po opublikowaniu widzę ich brak.

      Usuń
  7. Dopiero teraz zobaczyłam, że prosiłaś o wierszyk dla Węgielka, więc tak na szybko:

    Malutki Węgielek w oczach ma iskierki,
    Które rozniecają płomyczek maleńki,
    płomyczek, co rośnie i wzbiera jak fala,
    i w sercu ogromne uczucia rozpala;
    więc daj im się ponieść, pokochaj Węgielka!
    Niech Cię zauroczy ta mała iskierka!

    Zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, "które" w drugim wersie małą literą! Robię dziś okropne byki :)))))))))))

      Usuń
    2. :)))))))))) Dziękujęęęęęęęęęęę!!! J law juuuuuuuuuuuuuu!

      Usuń
  8. oj, okropne te byki, hrehre..
    Ninka, jam Twą idolką od zawsze! ;)
    a już zupełnie serio, marzę o tym, żebyście razem z Wrocławskim stworzyli musical dla dzieci. może być o zwierzątkach :)
    tg

    OdpowiedzUsuń
  9. Głos poszedł .Wolę niespodziankę.Z dreszczykiem emocji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście jestem za niespodzianką.

    OdpowiedzUsuń
  11. To po kiego grzyba te rompki chcecie odsłaniać,przewrotne Kurejry ;)
    Czołgiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. poszło NIE, i tak każdy kupię w ciemno :)
    (elaja)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rucianko, rompki odsłaniamy dla podgrzania atmosfery!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też wolę niespodziankę... szczególnie że obawiam się swojej fizys.......... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to ja też zagłosowałam na niespodziankę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tez chce niespodzianke .Zaglosowalam .
    Wegielku prosze - jedz !

    OdpowiedzUsuń
  17. kochany Węgielku, bardzo cię prosimy,
    uszczknij z każdej miski choćby odrobinę.
    a jak już zakończysz na trzeciej miseczce,
    zacznij od początku chociaż po troszeczce.
    tg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matulu! Nie zauważyłam, że to wierszyk! :)))

      Dziękuję:***

      Usuń
  18. chciałam niespodziankę a kliknęłam inaczej. może się to nie liczyć?

    OdpowiedzUsuń
  19. Po kiego grzyba ta ankieta ? Ja też kliknęłam nie:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja kliknęłam na tak. Wyłamałam się!!
    Ożeszszsz jakie cudne to czarne maleństwo. Słodki pyszczek. Dokarmiam aktualnie bezdomnego czarnego o cudownie złotych oczkach. Musiał podobnie wyglądać jak był malutki. Okropnie strachliwy. Ale jak widzi, że przyszłam na działkę to po kilku minutach czai się na sąsiedniej. Miseczkę muszę tak podsunąć, żeby była na granicy działek. Jak skończy jeść to ściaga mnie wzrokiem, patrzy tymi ślepiami jakby dziękował i znika. Uwielbia jogurt turecki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię niespodzianki więc zagłosowałam. Bardzo się cieszę.
    A Węgielek taki słodki mały pączek, że aż mnie łapki świerzbią by go tulać i tulać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też zagłosowałam na niespodziankę. Będzie więcej radochy i zabawy przy oglądaniu :))
    Węgieleczek - nie mogę sie na niego napatrzeć ;) Na pewno waga ruszy do przodu, bo przecież musi dojść do siebie po tych wszystkich zabiegach pozbywania się lokatorów. Zresztą już drgnęła :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy ktoś tu zagląda... Bo taka cisza, nowe zdjęcia są, a nic nie mówicie, buuuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  24. zdjęcia obejrzałam, wierszyk popełniłam i nic, cisza, buu.. ;)
    tg

    OdpowiedzUsuń
  25. A to ręcznie gdzieś na manowce prowadzi...jakieś robótki? ??
    Biorę w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaglosowalam. Wegielek z Fikunia cudo :):):)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja się też wyłamałam, jak Bacha, jakoś generalnie to nie przepadam za niespodziankami. Wolę się cieszyć już wczesniej:)))
    Węgielek jest rozkoszny:))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak to? Coś siódmy raz oglądam zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  29. Węgielek jest śliczności, ale Fiśka to już całkiem rewelacyjna niania do małych kotów. Nie mogę się nadziwić.
    W kwestii kalendarzy zagłosowałam, że chcę obejrzeć. I tak zamówię, ale dobiorę ilości egzemplarzy w zależności od wielkości cyferek w datach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, wszystkich się nie zadowoli, niestety. Wiele osób chciało większe zdjęcia, więc w kalendarzu z kotkami będą większe, a wtedy liczby mniejsze, a tym z rysunkami Hany będzie tak jak w tamtym roku - takie kratki na zapisywanie notatek. Mam nadzieję, że coś wybierzesz.

      Usuń
    2. Z całą pewnością zamówię oba rodzaje, ale każdy będzie do innych celów :)

      Usuń
  30. Ja chcę niespodziankę:) Gosia, widziałaś zdjęcie Bolka u AniM? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam i słyszałam od Ani jaki to wspaniały kot! Jest piękny, przyjazny i mądry. Ja wciąż go wspominam. I jego początki... http://zamoimidrzwiami.blogspot.com/2013/07/weekendowe-plony.html

      Usuń
  31. Przyjemny obowiązek głosowania spełniłam. Węgiełek cudny- Fiśka, jak mamka. A ja padam na dziób, więc ślę buziaki i spadam.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...