czwartek, 25 czerwca 2015

Uzbieramy na pralkę?

Marzenie - Kwiaciarence - padła pralka. To tragedia, jeśli ma się pod swoją opieką... Sama już nie wiem, ile zwierząt ma Kwiaciarenka. Niestety wiele z nich chorych, starych i zabiedzonych. Pralka ma pracę na okrągło.

Potrzeba 1000 zł. Z tego, co czytałam, już 150 zł jest. Może uzbieramy jeszcze trochę? Fundusz Skarpeta też dołoży, ale ponieważ widać w nim dno, to, mówiąc wprost, cała kwota by go (niemal) zrujnowała. Poza tym od pół roku wysyłamy Marzenie ze Skarpety comiesięczną pakę z jedzeniem dla jej podopiecznych.

Cyt: "Wczoraj skończyła żywot pralka i ta porażka powala na kolana. Przy takiej ilości prania nie wiem jak dam radę.Wczoraj prałam w wirnikowej na dworze i płukałam na dworze. (...) Za to dziś rano nie mogłam ruszać nadgarstkami. Nie wiem, jak długo dam radę tak prać. Może ktoś z Was ma jakąś starszą, a jeszcze na chodzie. Na nową niestety mnie nie stać. Przepraszam, że tak smędzę, ale chwilami naprawdę ręce opadają."

Jeśli możecie choć parę złotych... Marzena nie ma fundacji, ale bez problemu możecie dokonać darowizny. A może ktoś ma czynną pralkę? Wtedy pozostanie zapłacić za transport, może mniej niż za nowy sprzęt?

Marzena Grad
Kazuń Bielany ul. Długa 4
Numer konta BZ WBK:
88 1090 2590 0000 0001 2206 5444

W imieniu zwierzaków dziękuję.

LINK do bloga Marzeny.

PODPIS

A my jeszcze raz dziękujemy Cioci Monice (tej od Meli) za piękny prezent dla kocich dzieciaczków,
które polecają się do adopcji. :)

26 komentarzy:

  1. Ja jutro po pracy wysyłam 50 zł .trzeba pomóc dobrem za dobro.gosia z Jelcza

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, a moglabys zorganizowac te IBANy i BICe, czy mam wplacic na Twoje konto, a Ty przelejesz Marzenie?

    OdpowiedzUsuń
  3. a wiesz ,że dobrze jest porozmawiać z jakimś znajomym panem ze sklepów z agd....my tak ostatnio zrobiliśmy.....dla potrzebującej właśnie pralkę...oni czasem bardzo dobry sprzęt wywożą od ludzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz to Marzenie, bardzo proszę. Ja nie mam na to wpływu.

      Usuń
  4. Wysłałam grosik i mam nadzieję, że uzbieramy. Iza

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że nazbieramy! Już wysyłam coś :)

    Zabawka superaśna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że uzbieramy. Ja zaraz dołożę cegiełkę. Maluchy słodkie a zabawka wypasiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przelew rano poszedł, jeszcze doładuję nieco skarpetę w wolnej chwili i nich się dzieje dobro. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  7. Dzisiaj wreszcie mam chwilę i wyślę co nieco. Bardzo kochana osoba z Kwiaciarenki, jak dobrze, że trochę Skarpeta może pomóc i nakarmić brzuszki jej podopiecznych .

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudno być głuchym na taką prośbę. Przelew już poszedł.:)
    Gosiu a Twoje pięknoty jeszcze nie znalazły domku ? Chyba korek wakacyjny - jakoś trzeba to odczarować....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ta cisza aż mnie przeraża. Miałam telefon w sprawie Misia, ale tak okropnie żal mi je rozdzielać. :((

      Usuń
  9. Może uda się coś posłać po weekendzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A tunelik też posiadamy, tylko w innych barwach. :) Fobos najchętniej z niego korzysta, szczególnie wieczorami. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkim z całego serca dziękuję.W tej chwili pod opieką jest spora gromada zwierzaków.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...