czwartek, 18 czerwca 2015

Miś, Lala i słynna praczka...

Której na szczęście na zdjęciach nie widać. :)

Kochani, coś na uspokojenie po poprzednim bulwersującym i odbierającym siły poście.

Moje kochane pieszczoszki najsłodsze. :)
Poległam przy wyborze zdjęć z serii "na drapaku", więc idą wszystkie.

1. Lala i Miś od doopki strony. 

2. A tu odwrotnie! Miś i zadowie Laluni. :)

3.

4. Jej Puchatość Lalunia. 

5. 

6. Gdzie kończy się Lala i zaczyna Miś? 

7. 

8.

9. 

10.

11. 

12. 

13.
Któż ma tyle wdzięku co one? :)

Słynna praczka nie odpuszcza Misiowi, ale nie ma też tragedii. Mam nadzieję, że po jutrzejszej wizycie u weta odejdzie do niechlubnego lamusa historii tej wyjątkowej pary.
Kociaki są wspaniałe! Myślę, że znajdą najlepszy domek na świecie raz dwa!
Jeszcze chwilę musimy poczekać, żeby były zdrowe i silne.

PODPIS


84 komentarze:

  1. Zestaw kotków antydepresyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal mam pół szklanki pustej, bo myślę o tych, które miały mniej szczęścia:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hana, wiem, zawsze będzie pół szklanki (co najmniej) pustej, ale wiesz sama jak odbiera siły. Chcę już patrzeć do przodu i robić swoje maleńkie kroczki.

      Usuń
    2. Wiem, że masz rację, wiem...

      Usuń
  3. Dobrze, ze zamiescilas takie antidotum na tamten post, zaraz poprawia sie nastroj. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szczegóły gdzie?? Przecież mają takie niezwykłe łapecki, ocka, ogonecki, no i fsystko! :)

      Usuń
  4. Bede ogladac wiele razy na poprawienie humoru, a pycholek z grzyweczka tej malej jest niepowtarzalny......:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lala ma skosne oczy, zauwazylyscie? Takie japonskie .....Albo koreanskie...........
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Szczególnie gdy są zaspane. :) Moje perfekcyjne, azjatyckie maluszki.
      Jak by to było po japońsku: Lala i Mis? :)

      Usuń
    2. lala to NINGYO
      mis to KUMÁ /z akcentem na "a"/
      aGA

      Usuń
  6. Cudowne kociaki, takie słodziaki do przytulania. Misiulo to odbicie w lustrze mojej kochanej Bezy, jak była w jego wieku /dziś Beza ma roczek/ . Uwielbiam czarno-białe.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Mają słodkie pyszczki a Lala umaszczenie. Te długie białe włoski na czarnym tle. Ciekawe, czy zostaną takie puchate. Śliczne i faktycznie trochę lepiej się zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcia. Oby udało się ich nie rozdzielić. Widać, że bardzo są z sobą związane.
    Ciekawe co tam u Mini?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw kotków antydepresyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowności. Zwłaszcza razem na drapaku. Uzupełniają się :)
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
  11. Cud, miód i orzeszki.:) Lala i Miś - nawet praczka nie zostawia skazy na ich urodzie.:)
    I takich przykładów trzeba żeby stracić wiary w ludzi. zabrzmiało trochę patetycznie ale tak właśnie czuję.
    Dla ciekawych, co u mojego Minieczka..:)
    Na szczegóły trzeba poczekać do niedzieli a tymczasem mogę powiedzieć tylko tyle, że Mini każdego dnia jest coraz zdrowszy, większy, coraz bardziej pomysłowy, przytulak nie z tej planety i tak bezproblemowy kotek, że trudno sobie wyobrazić, że mogłoby go nie być.:))) Nawet wetce skradł serce!

    OdpowiedzUsuń
  12. No to świetnie, że Mini dobrze się miewa. Z trudem, ale może jakoś doczekam do niedzieli, żeby go zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy być cierpliwe, ja też nic nie wiem. :(

      Usuń
    2. No przecież Ala wyżej pisze, że Mini rośnie, zdrowieje, rozrabia, przytula się i rozkochuje kobiety wokół. Resztę sobie trzeba na razie dowyobrażać. Nie desperujmy, kobitki, czekajmy cierpliwie. :)

      Usuń
    3. Gosiu, wysłałam Ci maila.:)

      Usuń
    4. Ależ on ma nieprawdopodobne rzęsy! :)

      Usuń
    5. Ale dlaczego aż do niedzieeeeli???

      Usuń
    6. Jest to zarządzenie prezesa, czyli mua, hre hre :))

      Usuń
    7. Hano, bo wielkie przyjemności serwuje się od święta.:)))

      Usuń
    8. Gosiu, to są brwi a nie rzęsy.:)))

      Usuń
    9. Rany, co ja plotę? Jasne, że brwi. :))))

      Usuń
    10. Co za dyktatorskie rządy!

      Usuń
    11. Hana, to rządy wręcz dyrektatorskie!

      Usuń
    12. A juści, nie pyskować, bo iść spać. :P
      Noc jest!
      Sio!

      Usuń
    13. na mnie nic nie dziala i jak ktos mowi, ze mam nie pyskowac, to mi sie bateryjki pomnazaja i dopiero zaczynam. nawet przy terrorze derechtorianlo- dyktaturskim. Nic na to nie poradze (bo misie nie chce...). Bede bymbrac poziomki w ogrodku.

      Usuń
  13. Ha, już wiem, dlaczego ona tak na mnie działają! Bo to dwa takie małe Majtki są! Te powłóczyste, rozleniwione, trochę zblazowane spojrzenia... :)

    A wiesz, Gosiu, myślałam, że na pierwszym zdjęciu jest sama Lala, tylko tak cudacznie pozwijana. A to dwukot jest klasyczny. :) Nie wolno ich rozłączyć!

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty wiesz, że właśnie oglądałam swój ulubiony post o Twoim domku i zdjęcie tutaj> :)

      Usuń
    2. No wiesz, zadziwiający synchron! ;)

      Śliczny kotek, co? Też taki w ząbek czesany, prawie jak Lala. :) A jaki to łobuz, a jaki słodziak, a jaki mądry, a jaki bywa z niego diablik! :]

      Usuń
    3. To Majtek też z lekka w ząbek czesany.:)

      Usuń
    4. Wręcz w uwodzicielski ząbek czesany. :)

      Usuń
  14. Oj można się zakochać na amen ..puszyste Cuda .

    OdpowiedzUsuń
  15. Lala z tą sierstką do Felusi-Myszeczki podobna, białe włoski na czarnym tle. A ta grzyweczka. Miodzio. Oba bymbrała. Ale nie mogę bymbrać bo mam już dwa. A co to są dwa koty, mało, prawda? Muszę mężowi wytłumaczyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, podoba mi się nowy czasownik: bymbranie.

      Talibio, czy możesz odmienić przez przypadki? :))

      Usuń
    2. Ha, ha, z tym że bymbranie to rzeczownik, i całe szczęście, bo czasownika bym przez przypadki odmienić nie umiała. :)

      bymbranie
      bymbrania
      bymbraniu
      bymbranie
      bymbraniem
      bymbraniu
      bymbranie

      Gotowe!

      Usuń
    3. Eee, chodziło mi o osoby, nie umiesz czytać mi w myślach, co to ma być???!
      Czasownik!

      ja bymbroł
      ty byśbroł
      on bybroł

      ?

      Usuń
    4. ja bymbrom
      ty bymbrosz
      on/ona/ono bymbro my bymbromy
      wy bymbrocie
      oni/one bymbrają/bymbrajum (w zalezności od regionu)

      Usuń
    5. One bymbrajum. :))))))))))))

      Usuń
    6. No, i tak dalej, i tak dalej... W liczbie mnogiej jest łatwo: my bybroli/bybrali, wy bybroli/bybrali, oni bybroli/bybrali. Jeju, jakie to proste! A ludzie tak się ociągają z tym bymbraniem. Nie wiedzo, co czynią, nie bymbrając.

      Usuń
    7. Aha, jest jeszcze odmiana ekskluzywna: my bybraliś. ;)

      Usuń
    8. Hm... bybrać po naszymu to mieszać coś, paprać, taplać się (np. w błocie).
      Powinno być on byMbroł, my byMbraliś.

      Usuń
    9. Hana, to jest wolny kraj, chcesz bymbrać, to se bymbraj. Każdemu według upodobań. :)

      Usuń
    10. A pewnie, JolkoM. że se pobymbrum.

      Usuń
    11. Ja też pobymbruję, ale już we śnie.
      Dobranoc, nie bymrujta już za długo. :)

      Usuń
    12. :-D
      widzę że podstaw języka nie znałyście, nie wiecie, że koty bymbrała??
      No, ja o tej porze już spałam chyba, nie mogłam się włanczyć do dyskusji :-D

      Usuń
    13. Talibio, bo to pochodzi od brombrania. Kiedyś w wojsku żołnierze brombrali :-D

      Usuń
  16. Cudeńka takie kochane, biało-czarne.A to teraz do JoliM.w sprawie łokcia. Koleżanka tą blokadę dostała od ortopedy i siostra też. Lekarz pierwszego kontaktu raczej nie przepisze.Ból im miną .Pozdrawiam Gosia z Jelcza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosiu! Na razie trochę się mój łoć uspokoił. Właśnie pisałam do Gosi w mejlu, że on nie ma do mnie pretensji, gdy go nawet długo eksploatuję, byle z umiarkowaną siłą i intensywnością - żadnych przeciążeń, bo wtedy się buntuje, owszem.

      Pozdrówka! :)

      Usuń
  17. Ludzie! Bymbrejcie Misia i Lalę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kto wybymbro Kawkę, Lalę i Misia
    Ten dostanie pojutrze
    Prezencik
    Od Zdzisia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-D
      a nawet dwa :-D
      po wczorajszym poście potrzeba nam śmiechu a ja najbardziej taki absurdalny humor lubię. Dawajcie jeszcze wierszyków!

      Usuń
  19. Lala i misio- coz to za slodkosci !)) Lala ma cudne uwodzicielskie oczeta , a misio -rozanielone i rozleniwione)))) jednym slowem strasznie rozkoszne futrzaczki masz Gosiu! Takie fajne tulidełka !
    Pozdrawiam porannie )

    OdpowiedzUsuń
  20. O jakie one ibersłodkie aż zęby bolą. Jak one nie znajdą super domków to ja nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cuuuuudne!!! A to bymbranie jakoś mi się dziwnie kojarzy. Z bimbrem mianowicie. Ale to nic dziwnego, bo kociaki są oszałamiające :)))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie rozczulają te słodkie. luzowe łapecki, podusie właściwie .... i te noski, i niewinne, słodkie pyszczki ......
    Bonus ma szfystko czarne i podusie i nosek, ale i tak jest słodki ;) to tak nawiasem :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodkie różowe łapochy i te minki rozczulające... zazdroszczę Ci trochę tych puchatości!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bymbranie jest obowiazkowe! Przepiekny czasownik i jestem cala zielona, ze to nie mnie sie trafil ;))
    LaloMis - jakie zabawecki slicne!! juz dzis moge czytac ZMD w spokoju...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowana, czuję Twój żal. Taaakie słowo ci przeszło koło nosa! :PP

      Usuń
  25. Sokawka z Kawką wypita
    Na memłonie bądź na gumnie
    Świadczy, żeś dobra kobita
    Co kota wybymbrać umie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kto wybymbra Kawkę
    Dostanie piernikową wyprawkę
    Komu Kawka, komu
    Bo idę z piernikiem do schronu

    OdpowiedzUsuń
  27. Kawka piernikiem nie jest
    a posagu piernik dostanie,
    by smaczniejsze się stało
    ujmujące kotki bymbranie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Miś i Lala dwa słodziaki,
    Weź do domu dwupak taki.
    Nie rozdziela się rodzeństwa,
    Bo dopadną Cię przekleństwa ;)
    Cudną parkę weź do chaty,
    Będziesz bardziej,niż bogaty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawka czeka też w kolejce.
      Popuść więc uczucia lejce,
      Weź do domku tą Koteczkę,
      Zaznasz szczęścia całą beczkę!

      Usuń
  29. I coś jeszcze dorysuje.
    Niech się kawka dobrze czuje.
    Kto wybymbro kawkę chwat
    Niech nam żyje ze sto lat.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...