środa, 17 czerwca 2015

WORLD ORDER

Żeby tak nie straszyć ciszą na blogu, 
znowu coś japońskiego. 

World Order to japoński zespół utworzony przez Genki Sudo po przejściu na emeryturę z MMA
Ich choreografia to taniec robotów, a wykonują go w miejscach publicznych 
w wielu wielkich miastach świata. 

Teledysk poniżej zaczyna się w Tokio, ale większa część dzieje się w Seulu.
Normalnie piszczałam, oglądając go:
tu byłam, i tu, i tu! :))

Może i Wy, którzy czytaliście moje relacje z podróży, poznacie kilka miejsc.




Tak czy siak, chłopaki są super! Pooglądajcie ich inne utwory. :)
Miłego popołudnia, ja lecę dalej.

Lala i Miś raczyły dostać słynnej praczki, no i jazz gotowy. :(

PODPIS

13 komentarzy:

  1. To podoba mi sie znacznie bardziej od wczorajszego maszerowania synchronicznego. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie lepsze.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jest lepiej, ale bez antybiotyku się nie obeszło. Wolałam z nimi pognać do weta, żeby się nie rozkręciły z tym praniem. To maluszki jeszcze.

      Usuń
    2. Cieszę się że już lepiej Lali i Misiowi. Fajnie, że dostały lekarstwo.

      Usuń
  4. To jest swietne, szczegolnie ta "babcia" na 2.01 min. :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa, świetna jest. :) A 2:35, poznajesz to miejsce z moich postów?

      Ktoś poznaje? :)

      Usuń
    2. Ja poznaję! Nie wiem, czy mówisz o moczeniu nóg w strumieniu, ale między innymi to miejsce rozpoznałam. :)

      Usuń
    3. Sprawdziłam - strumień. :)

      Usuń
  5. Fajne! I również bardzo synchroniczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest super, o niebo lepsze od chodzenia synchronicznego ,mogli by przyjechać także do Wrocławia chciałabym ich zobaczyć :))
    Najbardziej podobał mi się ten układ na tle pagody .
    Kociaczki już nie piorą ? Gosiu powiedz im że mają się nie wygłupiać ,zdrowe mają być ,no :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kociakom zdrówka życzę, a filmik obejrzałam z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...