piątek, 19 czerwca 2015

Kto wybymbra Kawkę?

Dla tych, co nie korzystają z twarzoksiążki:


Nastąpił wielki przełom w socjalizacji Kawki! 
Kicia dostała humorku, czuje się w domu coraz pewniej, 
zaczyna pokazywać, jaką będzie pogodną i wdzięczną kiciunią. 
Przygotuję niebawem obszerniejszą relację. 
Teraz popatrzcie tylko na to:


Widzicie, jaka fajna ta kota?

PODPIS

PS. Wczoraj poznaliśmy, dzięki Ewie z A., nowy czasownik BYMBRAĆ.
Ma zastosowanie głównie do kotów:
bymbrała koty, bymbrała je wszystkie!

Zaraz zaroiło się od poetek dla Kawki:

Kto wybymbro Kawkę, Lalę i Misia,
Ten dostanie pojutrze
Prezencik
Od Zdzisia.
(Hana)

Sokawka z Kawką wypita
Na memłonie bądź na gumnie
Świadczy, żeś dobra kobita,
Co kota wybymbrać umie.
(Hana)

Kto wybymbra Kawkę,
Dostanie piernikową wyprawkę. 
Komu Kawka, komu,
Bo idę z piernikiem do schronu.
(Ala D)

Miś i Lala - dwa słodziaki,
Weź do domu dwupak taki.
Nie rozdziela się rodzeństwa,
Bo dopadną Cię przekleństwa. ;)
Cudną parkę weź do chaty,
Będziesz bardziej niż bogaty!

Kawka czeka też w kolejce,
Popuść więc uczucia lejce,
Weź do domku tę Koteczkę,
Zaznasz szczęścia całą beczkę!
(Anais)

I coś jeszcze dorysuję. 
Niech się Kawka dobrze czuje. 
Kto wybymbro Kawkę - chwat !
Niech nam żyje ze sto lat.
(Hana)

29 komentarzy:

  1. Sama nie wiem co lepsze Kawka czy wierszyki. Dziewczyny są pełne weny twórczej, a Kawka wdzięku.
    Będę jutro we Wrocławiu, wysyłać z bliska pozytywne fluidy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Nie wiem jak bardzo masz napięty plan, ale mój nr znasz, jakby co. Ja też mam trochę planów, ale, a nuż... :))

      Usuń
  2. Jak dobrze, że wraca kaweczce pogoda ducha. To materiał na wspaniałą przyjaźń kocio człowieczą.

    Brawa dla poetek i twórcy filmiku :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zazdroszczę tej osobie, która Kawkę adoptuje ;)
    Słodka jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem z Was wszystkich dumna :-))
    a Kawcia słodka! jak Kawka być powinna :-)
    oj, bymbrała, chętnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Reklama Kawki wspaniała! Słodka koteczka. Jak dobrze, że już wesoła. I na plecach leży, czyli czuje się pewnie.
    Wierszyki świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bymbranie bombowe - powinno wejść do kanonu słownictwa, najlepiej międzynarodowego. I wierszyki fajne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obejrzalam filmik na fb, Kawka sliczna, gratulacje dla tworcy:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alem sie uśmiała z bymbranych wierszy. Wprowadzam do mojego słownika bymbranie, obok myrdania kotów. Marysia

    OdpowiedzUsuń
  9. Filmik uroczy Kawka również,Wierszyki pierwsza klasa .Niech Kaweczka domek znajdzie i ja proszę bardzo ładnie!Gosia z Jelcza

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, słodka Kawka i filmik też:) A wierszyki bymbrane cudowne:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały ten filmik, Kawka jest niczym Marylin Monroe w kocim świecie. Podoba mi się jej zachowanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka piękna Kawka :-) Na pewno znajdzie wspaniały dom :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. To już nie ta Kawka, którą nam przedstawiałaś, Gosiu niespełna trzy tygodnie temu.
    Piękna przemiana.:) Filmik i ostatnie zdjęcie mówi samo za siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. A mój Mini uśmiecha się "pełną gębą" aż mu migdałki widać.:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiciunia cudna :)! A wierszyki pierwsza klasa! Bymbranie mi się podoba :D...

    OdpowiedzUsuń
  16. Alu, jutro niedziela! Hura!!! Właściwie już o północy będzie niedziela!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do północy nie zdążę, ale kto kocha, ten poczeka do rana, co nie, Hana? :P

      Usuń
  17. Taa, wianki puszcza na wirujoncom wodę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie! Tańczy twista ze ślimorami. Włos rozwiany, oczy rozbiegane, ona sama wczołguje się pod krzewy, przeczesuje grządki, coś tam mamrocze pod nosem. Tak przynajmniej wyobrażam sobie po mejlu: jeszcze na chwilę muszę do ogrodu, bo mi coś ślimaki za mocno podskakują. Próbuje je przechytrzyć. :]

      Usuń
  18. Już jest niedzielaaaaaaaaaaaaa!!!
    Ślimak nie zajonc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, zdziwiłabyś się, jak toto potrafi naparzać. Ale ja naparzam jeszcze bardziej - mam nadzieję. ;)

      Usuń
  19. Chyba że tupiom i spać nie dajom. To rozumię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hana, jakby one tupały, to ja bym nie miała pretensji, ale skoro mi fasolkę żro, to już tego nie zdzierżę!

      Usuń
  20. Niniejszym zgłaszam prezesowej, że pocztę mi diabli wzięli, więc jakby co, niech pisze na Berdyczów. :P
    Dobranoc!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...