poniedziałek, 15 czerwca 2015

Proszę nie regulować odbiorników!

Te kocięta są naprawdę takie piękne! 

Po całodziennych wyborach imion oznajmiam, że kotki to:

Miś i Lala. Tralala! :)))

A nie mówiłam? :)))

Nie mają wprawdzie tak dramatycznej historii jak kotek Mini Ali D, chociaż... W momencie, gdy to napisałam, zapytałam siebie, czy urodzenie się w zatęchłej piwnicy w nieciekawej, pełnej starych kamienic, dzielnicy miasta jest mniej dramatyczne? Co za los czeka tam koty? Zapchlone, zarobaczone, z kocim katarem przeważnie nie dożywają nawet swojej dorosłości. Dziczeją i ich los jest przesądzony. Koty miejskie są potrzebne i pełnią w ekosystemie miasta bardzo ważną rolę, nie jestem za udomawianiem ich na siłę, wręcz przeciwnie. Jestem za zapewnieniem im miejsc schronienia i opieki karmicieli oraz za kontrolą ich populacji poprzez kastrację. Jestem za pomocą, gdy są chore, kalekie i słabe, ale poza tym za zostawieniem ich w spokoju. 

Co jednak suche rozważania mają do tych maleńkich puchatych kuleczek, które zostały znalezione w miejskich piwnicach? Najpierw siostrzyczka o pysiu aniołka, z asymetryczną nowoczesną grzywką wyciętą w ząbek, a po kilku dniach jej braciszek - pluszowy miś, mięciutki, długowłosy koci bobas?  
Oba te arcycuda natury trafiły do mnie w sobotę. Kiedy wyleczymy do końca oczka i zaszczepimy, kociaki będą szukać domu, najlepiej wspólnego. Już zazdroszczę przyszłemu personelowi obcowania z tymi zjawiskowymi kotami. 

One są naprawdę takie piękne, ale zanim zaczniecie oglądać zdjęcia, dodajcie do tego jeszcze wrażenia dotykowe, wyobraźcie sobie, jak by to było dotykać chmurki. Już? No to oglądamy:

Pierwsze chwile ZMD. 
Chłopczyk. Chyba chłopczyk, bo w gęstości jego futerka ciężko dojrzeć p... płeć. :)
Dziewczyneczka. 


Powiększenie zdjęcia pozwoli lepiej zachwycić się "fryzurą" tej małej. 
A nie mówiłam, że wygląda jak miś?





Puchatki. :)





Panienka od strony doopinki. :)
Panicz - jw.


Chłopczyk jest ciut większy i waży aż 100 gramów więcej od siostry.
Te plamki na łapeczkach...



Zapitalacz maleńki. :)

Dziewczynka jest odważniejsza. 
Już ponad tydzień spędziła w innym DT. 



Chłopaczek dopiero od dwóch dni poznaje człowieka. Będzie dobrze. :)





Kocie dzieciaki czekają, aż kocie ciotki wymyślą im fajne imiona.

Już poznajecie? Po prawej chłopczyk. 
Do dzieła, kochani czytelnicy. :))


PODPIS

Przypominam, że na dom czeka Kawka o smutnych oczach. Nie jest zadowolona z towarzystwa, denerwują ją maluszki. Muszę ją od nich izolować, a i z moimi nie bardzo się dogaduje - boi się ich. Czas na dom dla niej, proszę...


Kawka o oczach karmelowych,
cichutka, trochę zadumana,
spokojna taka - może smutna?
Ale naprawdę jest kochana!
Swojego pragnie mieć człowieka
i zaufaniem go obdarzyć;
może na ciebie właśnie czeka?
Może o tobie właśnie marzy?
A ty? Może to twoje serce
zabiło na ten widok słodki?
Położysz kres jej poniewierce?
Dom stworzysz dla tej miłej kotki?

Autorką wierszyka dla Kawki jest Ninka. :)

78 komentarzy:

  1. Ona jest taka delikatniutka, jak Chmurka, a on puchaty jak Obłoczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Zdobienia i zgrubienia, proszszę!

      (uśmiałam się, bo od tyłu mogłoby być: Keczoł i Akrum) :-)))))))))))))))))

      Usuń
    2. O, albo Czołek i Rumka ;))

      Usuń
  2. Ożeż! Ta mała w ząbek czesana jest obłędna. Może Zębatka? :P A jej brat będzie Zębatkibrat? Czyż nie uroczo? :D
    I zgadzam się z szanowną prezeską bloga, że te kotki muszą iść w świat razem - jedno ze zdjęć na drapaku wyraźnie to sugeruje - co za idealnie skomponowany dwukot tudzież parakot!

    Aha, i mam pytanie: co TCO szepcze Kawce do ucha, że ona jakoś tak spoziro? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni się po prostu miziają i tulą, a co tam sobie szepczą - nie wiem, to ich prywatne sprawy. :)

      Usuń
    2. :D

      Ale czemu nic nie mówisz na moje imiona? No weź chociaż zagroź wydziedziczeniem. :P

      Usuń
    3. Zębatka i Zębatkibrat?? Mówię na to: Jeżu!!!!

      Usuń
    4. Hm, nawet ciekawie. A dziewczynka jak?

      Usuń
  3. Nie napisałaś nic o cudownych puszystych ogonkach - no jak mogłaś!
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Koafiurka, w skrócie Fiurka (nie mylić z furką) i Nunu (nounou - misiaczek).

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze misiaki, wyglądają na jakieś 2 miesiące. Póki co imiona nie przychodzą mi do głowy. Najważniejsze żeby im się dobrze wiodło i od teraz maja na to wielką szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje się, że 22 czerwca skończą dwa. Pani karmicielka jest pewna, że wtedy się urodziły. Nie ważą jeszcze kilograma.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Po 9 dniach pobytu u mnie waży całe 432g ! Kawał chopa .:)

      Usuń
    2. Nie do uwierzenia jakie to maleństwo, i już musi sobie radzić bez kociej mamy. :(

      Usuń
    3. Zobacz, córeczki Stefci miały dwa-trzy tygodnie gdy trafiły do mnie: http://zamoimidrzwiami.blogspot.com/2014/06/fstretne-paskudy.html

      Jak to małe Twoje już umie samo jeść? Zachodzę w głowę!
      I tyle musi juz znieść. :)

      Usuń
  7. Powtarzam : Czołek i Rumka (gdyby mój wpis z samej góry uszedł uwadze ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uszedł, nie uszedł, w pracy jestem. Reszta wieczorkiem. Zobaczymy jeszcze jakie propozycje padną. :)

      Usuń
  8. Misia i Miś, Marcysia i Marcelek. Piękności ! I od strony buziaczków, i od strony doopki też ! Malutka ma obłędną tę grzywkę z balejażem :) Obadwa są puchate jak letnie obłoczki :) Koniecznie wspólny domek im czarujmy !
    No, i na Kawki domek czary mary czary mary ! Jak się ona pięknie tuli do TCO :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jacek i Agatka, Ptyś i Balbinka, Maja i Gucio, Miki i Minie, Staś i Nel, Hanka i Rumcajs,Jaś i Małgosia :), Migotka i Włóczykij, Kaj i Gerda
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balbinka dopiero co była, ale resztę będę rozważać. :)

      Usuń
  10. Słodkości w duecie.:)))
    Panienka przypomina Anielinkę, która kiedyś była pod Toją opieką.
    A może Ptyś i Balbinka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam, że Balbinka już była.
      Może Nutka i Bemol ?
      Fanta i Tonik
      Igiełka i Cekin
      Milka i Lion
      Laura i Filon

      Usuń
    2. A może Midi i Maxi, żeby nawiązać do Miniaka. :)

      Usuń
  11. Co za puchate stwory! :)))
    Ella-5 dała fajne imiona. Chciałam napisać żeby to był Jaś i Małgosia, ale nie pasuje mi Jaś do tego chłopaka, a Małgosia tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może Michał dla kocurka? Tak mi jakoś podpasowało ;)
      Albo Bonnie i Clyde, ale czy już tu nie było takich imion...

      Usuń
  12. Jakoś imiona nie przychodzą mi do głowy. Kociaki słodkie puchatki, mam nadzieję, że ktoś szybko się zachwyci.

    OdpowiedzUsuń
  13. One są urody wielkiej. :) Pewnie Brytyjczyki :)) bo tak wyglądają po cztery stówy Gosia i niech się ludzie cieszą z królewskiej rodziny, A poważnie tyle radości tyle wdzięku i piękna w domu mieć, to każda chwila warta przeżycia z nimi.
    A Kawka smutne przytulone, hej kobietki taką ciepła serdeczną duszę mieć blisko siebie, co wniesie spokój i szczęście w dom, to dopiero prawdziwa wielka radość. Sięgać po "pióra" i pisać: chcemy Kawkę!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Są słodkie niczym cukiereczki. Może Dropsik i Landrynka (lolipop - lolcia), albo Ptyś i Szarlotka, Pączuś i Muffinka.
    A dla Kawki dużo uścicków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, ale idę przymierzać. Jakoś mnie żadne na razie nie urzekło tak całkiem...

      Usuń
  15. Może Puszek i Pusia.,Filek i Fila. Są cuuudowne. Wysyłam w eter myśl[Domek dla Kawki natentychmiast]Gosia z Jelcza

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są, koniecznie muszą zostać razem!
    Może to Natka i Lubczyk?

    OdpowiedzUsuń
  17. Chłopczyk to na pewno może być Puchatek Miś :)
    Bo i misio i puchaty :)
    A mała dama... hmmm... Pusia? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A może Beza i Karmelek bo takie słodkie.
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem Wam, dziewczyny, że to tego małego chce przylgnąć proste imię Miś. On po prostu jest prawdziwym miśkiem! Tylko co wtedy z panienką...
    Miszka i?

    Dzięki Wam bardzo za wszystkie propozycje. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Miś i Żabcia?
      ale Koala i Lala też są spoko :)

      Usuń
    2. Ja jestem zachwycona. :)

      Jolka na pewno będzie zawiedziona, że to nie Zębatkibrat i JeżolkaM, hłe, hłe, hłe :))

      Usuń
    3. Hłe, hłe, jaka jestem zawiedziona. Wracam do chwastów, tylko poszukam latarki... I już tu nigdy nie wrócę, o!

      Usuń
    4. Czy ty już śpisz z tymi chwastami?? Co na to rodzina?? Bój się jeża, JeżolkoM!

      Post miałaś o konikach przygotować. :)

      Usuń
    5. Ja?! O konikach? A skąd u mnie koniki! :P Chyba takie pasi - te to owszem, wkrótce zaczno te swoje cykcykcykcyk. :)

      Usuń
    6. I wtedy to już w ogóle z ogrodu mnie wołami nie wyciągną. Hm, chyba że końmi... :)

      Usuń
    7. o, u mnie też są pasi..no te.. pasibrzuchy. dwa - ja i Lolek.

      Usuń
    8. Przyłączam się do Was z moim napasionym dziś lodami brzuchem. :)

      ♥♥♥

      Usuń
    9. Jolka, ty mnie nie wnerwiaj! gdzie ty niby masz brzuch, ja się pytam!

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Jak szyte na miarę!
      Miś zapada tak mocno w sen, że nie nożna go dobudzić i aż się przestraszam czy wszystko z nim OK. No i puchaty taki jak pluszak.

      A Lalunia taka wystrojona, w ząbek czesana, modnisia. :)
      Pasuje idealnie!
      :))

      Usuń
    2. Czy on aby, Miś rzeczony nie zapadł w sen pozimowy?

      Usuń
  22. Bende chrzestnom Misia ? A Może nie Miś, a Misza ... ale chyba jednak Miś do niego jak ulał pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wraz z Drevnim kocurkiem i trochę Aluchom (ona chciała żeby był Michał) jestes chrzesnom matko-ciotkom małego Misia, zdrobniale Miszki. :)

      Usuń
  23. Miś i Lala - cudnie.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne maluszki, imiona idealne, szczególnie Lala:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kocie dzieci, piękne. Aż szkoda, że tak szybko wyrastają na zwykłe;) kocury. Tak, tak, wiem, że wszystkie, duże też, są niezwykłe:)

    Fajne zdjęcia zrobiłaś tej parce, Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie nazywają się. Super imiona: Miś i Lala.

    OdpowiedzUsuń
  27. :)))))
    Nie da się w nich nie zakochać.:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Lala i Miś.:) Nie mogło być lepiej.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne maluchy i wzruszający wierszyk dla Kawki :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...