sobota, 30 marca 2013

To nie jest post!

To podziękowanie, dla którego po prostu muszę przerwać blogową ciszę! Otóż wczoraj wyciągnęłam ze skrzynki zaadresowaną do mnie kopertę. Znam nadawczynię! Któregoś dnia Ninka, bo to o Niej mowa, poprosiła mnie o adres. Podałam go Jej i o sprawie zapomniałam. Wczoraj okazało się, po co był Jej potrzebny.

Wróciłam właśnie z zakupów, rozpakowałam je, zrobiłam sobie kawkę, 
z przyjemnością zatrzymałam się w biegu i otworzyłam kopertę.


Wysunęła się z niej ta urocza, wiosenna, własnoręcznie, misternie wykonana kartka z barankiem


i napisane przez Ninkę życzenia świąteczne w formie wierszyka. 
Okazuje się, że Ona wymyśla je indywidualnie, dla każdego inne! 


Oprócz tego w kopercie znalazłam jeszcze napisany do mnie odręcznie list


i kolejną kartkę zawierającą największą niespodziankę: 
przepisy kulinarne spisane ręką Mamy Ninki, jej schludnym, wyraźnym pismem. 


Kiedy niedawno opublikowałam przepis na babkę cytrynową wg znalezionego u Taty przepisu, Ninka napisała mi w komentarzu:
"Ja też mam takie stare przepisy, pisane przez moją Mamę. Mama była utalentowana w wielu różnych dziedzinach (i wiele by pisać o tym, dlaczego nie mogła swoich talentów wykorzystać); miała także przepiękny charakter pisma. Zawsze z podziwem patrzę na te karteczki i staram się ją naśladować, ale nie za bardzo mi to wychodzi."

Czy Twoja Mama, Ninko, mogła przypuszczać, że Jej pismo będą mogły podziwiać setki osób?
Mało tego, ponieważ jestem sentymentalna, zamierzam wykorzystać te przepisy.
Bardzo Ci dziękuję, miła dziewczyno, za tę sympatyczną, piękną i cenną niespodziankę, jaką mi sprawiłaś! Karteczka jest śliczna, stonowana i z klasą, wierszyk miły, a Twój charakter pisma godny podziwu! Ja bazgrzę jak kura pazurem.


I jeszcze jedno podziękowanie, tym razem mocno spóźnione, ale jak wiecie, podczas Świąt Bożego Narodzenia nie było mi w głowie pisanie postów dziękczynnych, a wtedy właśnie otrzymałam tę cudną karteczkę od Joanny, tej samej, która obdarowała mnie już raz swoim dziełem. Ta choineczka do dziś towarzyszy mi wsadzona za szybę biblioteczki.

Ninko, Joasiu, bardzo Wam dziękuję!

Dziękuję również raz jeszcze za wszystkie życzenia, które napływają do mnie pocztą i blogiem. :)

PODPIS

Do Spisu powszechnego dołączyły nowe zwierzaki zgłoszone przez swój oddany personel:
poz. 29 - Alison2, chwali się Gandalfem - bialuteńkim kotem wodnym, którego wprowadzanie do rodziny zainspirowało mnie do kupna klatki.
poz.  109 - Solare, "zapalona kociara" zapisuje Malagito o powalającej urodzie,
poz. 110 - Magdalena może pochwalić się cudnymi Maniusiem i Milusią, co zamierza robić na swoim blogu, który dopiero co założyła.

Zachęcam do powitania w naszym gronie zwierzolubnych nowych członków naszej rodziny. :)

(Aparatki. Temat: dworzec. Moja interpretacja TU.)

31 komentarzy:

  1. Ja te z trzymam wszystkie przepisy spisane ręką mojej mamy. Jest ich ze sto! Kto wie kiedy mogą się przydać? :))
    U ściski świąteczne przesyłam!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. w spisie pod Alison2 (http://alison-2.blogspot.com/) podpięłaś linka do bloga Alison (29. Alison2, http://kotki-ziutkidwa.blogspot.com/) i koty mi się nie zgadzają, bo ta ostatnia ma dwa - Tygryska i Pysię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już poprawiłam. Pomieszało mi się. :)

      Usuń
  3. Piękne karteczki, obie! Zostawię dużo dobrych myśli od siebie na najbliższe dni :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrych Świąt dla Ciebie Anko i dla TwójCiOnego, Całej Gromadki Waszych Zwierzaczków, Poznańskiego, Wrocławskiego
    oraz dla Wszystkich Czytaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anulka, ja bez kartek, tylko telepatycznie. Nie umiem tworzyc takich cudeniek, ani pisac pieknych wierszy. A gdybym nawet umiala, to pewnie by mi sie nie chcialo.
    Najleszych!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu wszelkiej pomyślności dla Ciebie i całej rodziny: dla tych dwu i czterołapych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ZDROWYCH, SPOKOJNYCH, SZCZĘŚLIWYCH ŚWIĄT ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu! Radosnych i pogodnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty! :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niespotykanie spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych
    pełnych słońca w sercu i na niebie
    urokliwej atmosfery skąpanej w autentycznej życzliwości!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych, pełnych radosci świąt, póki bliscy są z nami!
    A przepisy już należy skrzętnie zbierać...

    OdpowiedzUsuń
  12. ...radosnych, rodzinnych świąt Aniu...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne kartki :)
    Spokojnych i radosnych świąt wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym złożyć Tobie
    serdeczne, słoneczne i gorące
    życzenia:
    niech to będzie dobry, owocny, rodzinny czas...

    Radosnych Świąt!
    :***

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego ,ciepłego,szczęśliwego,wesołego naj,naj,naj .pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Choinka wcale nie tak od rzeczy - wystarczy domalować pisanki :))).

    Dobrych, szczęśliwych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołych, szczęśliwych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne karty świąteczne, Wesołych Świąt
    http://stronaslonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tez kiedyś wymyślalam wierszyki i inne cudownosci, teraz mi sie nie chce. I trochę weny brak. Wesołych świat!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świąt Pogodnych i Zdrowych, aury na lepsze odmienionej a i po Świętach pomyślności:)
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Blog to ma Ci powiem zbawienny wpłw na człowieka, Dlaczego? a no dlatego, że się człowiek (zwłaszcza w Święta) oderwie na chwilę od tych zajęcy, bab, i czego tam nie tylko :) co nie zmienia faktu, że życzę jak tu siedzę samych satfakcjobujących spotkań rodzinnych oraz/i/lub też mokrego ubrania w dniu ŚMIGUSOWEGO oblewania:) jak róenież udanej kompieli śniegowej, choć pewnie wwe Wrocku śniegu nie ma.... jest?? o to tyle ode mnie
    3maj się
    Rafal vel lipton_ER

    OdpowiedzUsuń
  22. Świąteczne pozdrowienia i uściski :)
    Karteczka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała niespodzianka na święta...Wesołych śąwiat Aniu...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, zalicz mnie do zwierzolubnych. Marzyłam, żeby otrzymać numer 111 i oto jest okazja.
    Jak może wiesz, mam sześcioletnią suczkę Lupi rasy Jamnikopodobny mix zaczepno-obronny oraz
    czternasto i półletnią kotkę O wdzięcznym imieniu Dzika.
    Czy muszę spełnić jakieś specjalne wymagania blogowo-administracyjne, czy wystarczy taka deklaracja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, rezerwuję Ci ten numer i poproszę jeszcze o zdjęcia zwierzyńca. Razem, czy osobno, w kolażu, czy nie, ale coś mi podeślij :)
      Może skrabniesz też o nich jeszcze po dwa zdania?
      Czekam i cieszę się, że będziesz z nami :)

      Usuń
    2. Tak więc uczynię, ale wieczorkiem dopiero :)

      Usuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...