piątek, 7 grudnia 2012

Gdybyśmy mieli ich twarze...

Witajcie :)

MójCiOn mówi, że mam skasować ten program z telefonu, ale go nie słucham. Mało tego! Jeszcze Was poepatuję efektami mojej zabawy. Ja pękam ze śmiechu!

Kolorowa łaciatka jako damulka. :)))

Książę Kayron w iście książęcych pozach...

A jako elegancik? Jako Mikołaj? Zabójczy, co? :)

Królewna Amisia ze swoim zezem wymiata! 

Zakochałam się! 

Powiedzcie sami, czy Ruficzek nawet ubrany w czapkę nie wygląda jak pierdoła?

Nic mu nie pomoże! Okulary też nie. :)))

Nad tym, czy umieścić tu te zdjęcia, dumałam jakieś... 3 minuty:)

A potem pomyślałam: a niech się gawiedź śmieje! 

Śmiejcie się więc, ile wlezie, na zdrowie :))))

PODPIS

45 komentarzy:

  1. Dobry ten program :)))
    Mikołajka wymiata na całej linii :))) Rufi jest bardzo fotogeniczny, może trochę pierdołowaty ;) Kairon podoba mi się najbardziej w pilotce, Łaciatka - w kapelutku, a Amisia - he he, chyba najlepiej wychodzi bez retuszowania.
    Rozumiem, że TwójCiOnego też sportretowałaś, stąd jego ciut nerwowa reakcja ;) ?? że go np. opublikujesz ??
    Lidka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes winna mojej smierci, bo umarlam ze smiechu.
    Zwlaszcza ostatnia partia zdjec z cycatym Mikolajem przyprawila mnie o kolke.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł rewelacja !!!Śmieję się,śmieję się.........

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zajęciach z grafiki, robiłam ze studentami ćwiczenia z morfingu :), ale mieli zabawę przy zamianie znanych aktorów w zupełnie kogoś innego, w tym psy i koty :D...

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak tu nie mieć dobrego humoru od rana??
    A dostałaś coś ode mnie wczoraj, coś co się rusza??? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam na konto w plusie, oglądnęłam dziś.
      Szkoda, że wiesz... nie do końca, cha, cha, cha:)

      Dzięki!!!

      Usuń
  6. Aaaaaaaaaaaaaaaa!!
    Boskie :D :D :D
    Mało się kawą nie utopiłam :D ze śmiechu oczywiście :D
    Sexowna Pani Mikołajowa :D

    A można wiedzieć co to za program??

    OdpowiedzUsuń
  7. ha ha ha Ty potrafisz nas rozbawić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zabawne. Mam dziś ciężki dzień, a dzięki Tobie będzie mi wesoło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie fajne buziaki :-) Dużo sympatyczniejsze niż niektórzy moi znajomi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eeeee... aaaaa...yyyyy... pozdrów TwójCiOnego :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrów, czy przekaż wyrazy współczucia? :)

      Usuń
    2. Yyyy... solidarnie łączę się z nim w męskim postrzeganiu różnych takich tych :)

      Usuń
  11. Panna w uszance i Rufi w okularach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale suuper
    ha ha ha ha ha :D :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Z twarza kota czy pasa? Mialabym problem!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  14. nie ma co dumać! extra efekty i super, że podzieliłaś się z nami tym. Świetny programik. NIE KASUJ!!!!Amisia faktycznie wymiata, a ostatnie zdjęcia są boski!!! miłego piątku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko wysłałam nie to co miałam :)

      teraz właściwe:
      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hYVVCRqTz1Q

      Usuń
    2. :)) moim zdaniem pies chce pomóc:)

      Usuń
  16. :)))))))))))
    udanego weekendu:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zabawne! Hi, hi, hi!
    Zawsze dziwi mnie w "Harrym Potterze" reakcja Hermiony na nieudaną transmutację, kiedy zamienia się w takiego kotowatego stworka, jak te Twoje. Ja tam bym się cieszyła, że przez jakiś czas mogę wyglądać prawie jak kot:):):)
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie usuwaj programu:)) zabawa udana pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. :))))
    jakie masz śliczne różki, Anko! tfu, spluwam przez lewe ramię na wszelki wypadek.
    i te.. te.. oczy :P
    a Rufi w okularach ma spojrzenie Woody'ego Allena. strzeżcie się! kto wie, co mu chodzi po głowie!

    OdpowiedzUsuń
  20. :D Niezła jesteś Anko Wrocławianko!
    :***

    OdpowiedzUsuń
  21. Super przeobrażenia i to bez interwencji skalpela i botoksu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ty, no rzeczywiście Ami ma zeza! To tak jak ja ;), tylko nie mów nikomu, bo to ja widzę, a inni mam nadzieję, że już nie :D
    Tak czy siak, Amisia to moja ziomalka :D

    Rufuś to słodziak nad słodziaki. I już! :))

    A Ty... no no, jakie dekolty i te inne ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu rozbawiłaś mnie do łez :o) Przysięgam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne. Coś podobnego widziałem dzisiaj w nomi, figurka Mikołaja o twarzy psa i to prosto z Chin...

    OdpowiedzUsuń
  25. Anka, a powiedz mi jak Ci się używa Iphone'a Przymierzam się do zakupu właśnie;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdębiałam!!!
    Co w Tobie jeszcze drzemie?
    Jesteś nieodgadnioną istotą!
    Ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  27. To nawet nie zapytam czy warto, ale powiedz mi proszę jak Iphone radzi sobie z blogspotem, i połączeniem z komputerem innym niż Apple. A którego masz iphone, jeśli można wiedzieć...sporo mam wątpliwości jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iphone ma dobrą przeglądarkę, radzi sobie z blogspotem, z komputerem go synchronizuję (muzykę) przez iTunes, a zdjęcia zgrywają mi się przez iCloud, ja więcej nie potrzebuję, powinnaś spytać kogoś bardziej nowoczesnego:)

      Usuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...