piątek, 9 marca 2012

Polowanie

 
 
 
 
 
 
 
 
Posted by Picasa

15 komentarzy:

  1. Uśmiałam się serdecznie, świetnie to napisałaś. Życie domowego kota jest takie męczące czasami.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe świetnie napisane :)

    ps. dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnego masz kota, bardzo pracowity! Podrap go za uszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. HIHIHI..ALE MYŚLIWY))) NAŚMIALAM SIĘ:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, oczywiście, męczące strasznie :D
    Mój Fritz tak śmiesznie strzyka zębami na widok ptaków za oknem, drugi łowca ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężkie życie, mieć tak wszystko pod kontrolą. Dobrze, że bidul ma zmienników;)

    Pozdrawiam i gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj bardzo męczące polowanie! Zwłaszcza takie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie przestałam się śmiać po wizycie u Abigail, a tu kolejna porcja do śmiechu. Ma chłopak fantazję, jak prawdziwy myśliwy:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie :-) Pozdrawiam. Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. no oczywiscie, że na całego - razem spaliśmy nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że byłaś u mnie - dzięki temu mogłam trafić na Twój blog:)
    Będę zagladać. Ania M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne takie bezkawawe, nawet męczące, łowy. U nas niestety zazwyczaj są krwawe :( zdecydowanie wolałabym własnie takie

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...