piątek, 2 marca 2012

Zmowa
















Podsłuchał: Poznański.

19 komentarzy:

  1. To u Ciebie kanapy, fotele i łóżko nie są dla zwierząt? Duża niezręczność, duża. Gdy mój już nie za bardzo mógł wskakiwać i zeskakiwać ze "swoich mebli", mąż zrobił dla niego równię pochyłą obitą wykładziną dywanową, by futrzak mógł dostojnie wchodzić i schodzić.Żeby było śmieszniej wykładzina była w czerwonym kolorze. Ciekawa jestem czy pies czuł się jak na rozdaniu Oskarów? Słodkie te Twoje zwierzaki.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł wart opatentowania! Jeśli będziesz do mnie zaglądać przekonasz się, co się dzieje z zakazem "żadnych psów na łóżku" - jest to tzw martwe prawo, łamane jak tylko wzrok odwrócę;-)))

      Usuń
  2. Śliczna parka. :-)
    Ja psom niestety też nie pozwalam na kanapy.
    Za duże.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny świetny komiks:-)))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha, ależ się uśmiałam...świetne;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mina psa jak mówi "szczyt chamstwa" - bezcenna;-)))) doskonałe!
    AniaB.

    OdpowiedzUsuń
  6. Buchacha:-))))) fajne te zwierzaki;-)
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry:)
    Za porcję uśmiechu dziękuję w ten pochmurny dzień.

    Też mam do obsłużenia w domu trzech Rezydentów. Razem ok. 5o kg futra mieszanego z przewagą rudego.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Krajanko! U mnie będzie z 60 kg, ale też najwięcej rudego;-) To te rudosrebrnozłote kilogramy dostarczają mi codzienną porcję uśmiechu, cieszę się, że i Ty skorzystałaś.

      Usuń
  8. Przecież kanapy,łóżka,sofy i fotele są na wyposażeniu domu z przeznaczeniem dla zwierząt. Personelowi udostępniane są tylko czasowo i w wyjątkowych sytuacjach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dlatego Książęta znajdą sposób na ustawienie personelu na właściwym miejscu;-)

      Usuń
  9. A ta małpa co je filmowała, to była ta słynna "małpa w czerwonym"? ;-)))
    Pozdrawiam Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak można? to chyba karalne jest, a nakaz sądowy był... żeby personel gospodarzy szpiegował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było;-( Proszę o niski wyrok, Wysoki Sądzie!

      Usuń
  11. Nieźle, pewnie jakbym miała tyle kilogramów futra też reglamentowałabym łóżka i kanapy, ale skoro mam skromne 4,5 kilograma to pozwalam na wszystko ;)
    Pozdrawiam Ciebie i przesyłam głaski dla futer!

    OdpowiedzUsuń
  12. TE OCZĘTA PSINKA...NO JAK MOGŁAŚ:)))

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...